Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensimmäisen pelin osto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zzone
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

zzone

New Member
Eli PS3 40gt versio ilman pelejä on viikko sitten laitettu tilaukseen ja lähipäivinä se lähipostiin sitten kolahtaisi, jokin peli siihen pitäisi nyt hommata pelattavaksi ja olen arponut eri vaihtoehtoja mutta en ole vielä päässyt varmuuteen, että mikä antaisi ensimmäisenä ne parhaat säväykset sekä hienoimman kokemuksen. Toivoisin nyt, että kokeneemmat antaisivat suosittelunsa.

Vaihtoehdot:

CoD4, olen kuiten PC:llä pelannut läpi, joten kannattaako tätä ensimmäisenä ostaa?

GTA IV, En niin hirveä fani tätä pelisarjaa kohden ole ollut

NHL08, Boxilla kaverin kanssa tätä on tahkottu erittäin paljon, ja uusi versio tulee syksyllä, eli ei välttämättä tätäkään?

Fight Night 3, Armeija-aikana tuli pelailtua Fight Night 2, ja kieltämättä mukava peli, mutta onko niin pitkäikäinen, että vaikuttaisi ensimmäiseksi ostaa?

Noita neljää peliä olen pyöritellyt, mutta kun ei niin millään meinaa saada päätettyä parasta vaihtoehtoa, mutta vaaka olisi kallistumassa CoD4:n suuntaan verkkopelin ansiosta. Eniten tässä kuiten sitä kesäkuun 12. päivää odotellaan!

Vastaus: Ensimmäisen pelin osto?

Minä katselisin käytettyjä ja ostaisin useamman pelin. Vinkit saanee alla olevista threadeista. Omalle kohdalle parhaiten kolahtanut ps3 peli on ehdottomasti heavenly sword, se tuli nurkan takaa ja omisti. Toinen todella kiva on superstardust+laajennukset ps3 storesta.

Hyvin pääsee alulle myös latailemalla demot storesta. Demojen kanssa menee useampi ilta testatessa...

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=50528
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=39525

GT5 prologue play.com:sta 25.5e kotiin kannettuna. Tuon kanssa ei kyllä mene muuhun kuin kulutusvipuun. Ennen kuin huomaakaan kotoa löytyy ratti+kuppipenkki halvan pelin kaveriksi...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Fight Nightin pitäisi ainakin löytää suht halvalla, eli siinä ei paljoa menetä jos peli ei miellytäkään. Ja on se kuulemma aika pitkäikäinen jos se iskee, kun kaveri on pelannut boxiversiota varmaan kohta vuoden :rolleyes:

GTA IV all the way baby!

COD4 on myös hyvä sijoitus vaikka sen yksinpelin onkin pelannut pc:llä läpi...itse tein myös saman ja plekellä on tullu tota pelattua netissä todella paljon :D

Eli PS3 40gt versio ilman pelejä on viikko sitten laitettu tilaukseen ja lähipäivinä se lähipostiin sitten kolahtaisi, jokin peli siihen pitäisi nyt hommata pelattavaksi ja olen arponut eri vaihtoehtoja mutta en ole vielä päässyt varmuuteen, että mikä antaisi ensimmäisenä ne parhaat säväykset sekä hienoimman kokemuksen. Toivoisin nyt, että kokeneemmat antaisivat suosittelunsa.

Vaihtoehdot:

CoD4, olen kuiten PC:llä pelannut läpi, joten kannattaako tätä ensimmäisenä ostaa?

GTA IV, En niin hirveä fani tätä pelisarjaa kohden ole ollut

NHL08, Boxilla kaverin kanssa tätä on tahkottu erittäin paljon, ja uusi versio tulee syksyllä, eli ei välttämättä tätäkään?

Fight Night 3, Armeija-aikana tuli pelailtua Fight Night 2, ja kieltämättä mukava peli, mutta onko niin pitkäikäinen, että vaikuttaisi ensimmäiseksi ostaa?

Noita neljää peliä olen pyöritellyt, mutta kun ei niin millään meinaa saada päätettyä parasta vaihtoehtoa, mutta vaaka olisi kallistumassa CoD4:n suuntaan verkkopelin ansiosta. Eniten tässä kuiten sitä kesäkuun 12. päivää odotellaan!
Et mene vipuun, päätit ostaa minkä pelin tahansa noista neljästä. Koska nälkä kasvaa syödessä, niin tod.näk. omistat nuo kaikki seuraavan 2 kk sisällä. :D

Mutta jos haluat rahoillesi vastinetta niin kyllä se GTA IV kannattaa hommata, yksinpeliin uppoaa kevyesti se +50h ilman tylsistymistä ja sitten bonuksena löytyy vielä MP. CoD4 on kyllä myös erittäin hyvä peli, yksinpeli on lyhyt mutta uskomaton kokemus kaikilla muilla aspekteilla. Ja CoDin moninpeliähän on minkään muun pelin vaikea päihittää, parasta MP hupia mitä konsoleilta löytyy.

Niin ja ainahan, jos jaksat vain odottaa, 12.06. julkaistaan MGS4 ;)

Jos kiinnostaa enemmän vähän arcademaisempi räiskintä niin WarHawk on taattua tavaraa mutta varauksen kanssa koska joillakin on mennyt sormi suuhun aloittaessa ja haukkunut sen saman tien. CoD4, se varma vaihtoehto.

Suosittelen kahta ylempää. Ja jos CoD4:stä ja GTA IV:stä valitaan, niin sitten GTA IV. Se on varmasti loistava aloituspeli. Pelattavaa todella paljon, joten ei tarvitse hommata heti uutta peliä.

Vaikea uskoa, että joku pettyisi ostokseensa GTA:n suhteen. Suosittelen sitä. ;)

Suosittelen kahta ylempää. Ja jos CoD4:stä ja GTA IV:stä valitaan, niin sitten GTA IV. Se on varmasti loistava aloituspeli. Pelattavaa todella paljon, joten ei tarvitse hommata heti uutta peliä.

Vaikea uskoa, että joku pettyisi ostokseensa GTA:n suhteen. Suosittelen sitä. ;)

Täysin samaa mieltä paras peli mitä olen ikinä pelannut. Osta GTA 4 paras vaihtoehto noista neljästä.:)

Täysin samaa mieltä paras peli mitä olen ikinä pelannut. Osta GTA 4 paras vaihtoehto noista neljästä.:)
sama täällä. Saahan pelin halvallakin ostettua jostain esim. täältä. :cool:

PS. saan varmaan ehdottaa myös mgs4? ;)

Ite suosittelisin kyllä GTA 4:ää ja GT5P:a. Molemmat takaavat pelattavaa useiksi kymmeniksi tunneiksi yksinpelin puolella ja mukana verkkopelit. Kaupasta saat nyt molemmat yhteishintaan 100 ja pelattavaa löytyy. GT5P on myös sellaista silmäkarkkia, että välillä vaan unohtuu ajelemaan, vaikka piti lähteä kavereiden kanssa baariin.

Kiitoksia avusta.

Mitä tulee MGS4, niin Beowulf ja Surf Up on jo tilattu :)

Kai tarkoitti, että on jo tilannut pari halpaa kökköpeliä, jotka voi EB Gamesissa vaihtaa MGS4:ään.
tiesin sen kyllä että nuo kaksi pelit ovat menossa sinne gamestoppiin :), mutta se alkuosa häiritsi minua :p

Kirjoitus jäi hieman vajavaiseksi, paremmin muotoiltuna: Mitä tulee MGS4:n ostamiseen, olen tilannut jo Beowulfin ja Surf Upin.

Pahoittelen huonoa argumentaatiota.

Sotapeleistä heitän kovan vaihtoehdon COD4 -> Rainbow6 vegas 2. Taktisempi ja henk.koht. sitä mieltä, että paremmat kontrollit kuin cod4:ssa. Makuasioita. Molemmat laatupelejä, mut cod4:n yksinpeli on syvältä. Mut mp todennäköisesti ylivoimaisesti paras sotapeli, ja varmaan muutenkin. Toisaalta RB6V2 voi pelata tehtäviä coppina, jota ei mun mielestä codissa pysty?

perustelut heikkoon yksinpeliin:

Jos et mene tietyn "kohdan" ohi niin vihut uusiutuvat loputtomasti.
Ei mitään mahdollisuutta edes miettiä realista sotimista, koska avomaastossa sinä vastaan 100 vihua. Kaukaa, et voi tiputtaa kun vihut uusiutuvat. Joten osumaa tulee ja paljon.

GTA4, NHL08 myös erittäin kovia tekeleitä. Nhl08:ssa löydät myös aktiivisia jäseniä konsolinfin sivustoilta, joten turnauksia ja liigoja koko ajan tarjolla. Tällä hetkellä about 10-15 aktiivista online turnauspelaajaa. Tunnelma rento, uhoa ja kitinää, eli et voi kuin tykätä. Eikä me edes osata pelata :D

Ylös Bottom