Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Aksuu

New Member
Team [ E ]

PSN: AKSU95 / KFIN: Akke95
PSN: arriibah / KFIN: arriibah
PSN: Devil_Worm910 / KFIN: Devil_Worm
PSN: Jageksi / KFIN: Jageksi
PSN: latzkufin / KFIN: Latzkufin
PSN: Timangi / KFIN: Timangi
PSN: quassimo / KFIN: quassimo

Yhteyshenkilö: PSN: quassimo / KFIN: quassimo (Timangi)

Okei, eli siis kenelläkään ehdotuksia uudelle nimelle? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Team [E] CoD4 Random-liiga

[E] eli Erection gone [EG] :D ..? No jooh mulla ainakaa mitää viisasta ole ehdottaa..
Mut mitä tulee yhteydenpitoon ni arvon liideri Kössi ja muut E-tiimin miehet ja poijjat voi huudella mulle mesettimessä: arriibah@hotmail.com, peliseuran ja harjoittelun nimissä;)..
 
Vastaus: Team [E] CoD4 Random-liiga

Itse en pahemmin jaksa messengeriä käyttää niin PSN viestiä tulemaan jos haluatte pelailla kanssani ;)
 
Vastaus: Team [E] CoD4 Random-liiga

Itse en pahemmin jaksa messengeriä käyttää niin PSN viestiä tulemaan jos haluatte pelailla kanssani ;)

Invaan koko ajan, koitas nyt tulla : D

Ja toi EG ois ihan hyvä nimi väliaikaseks, tosin EI LIITY MITENKÄÄN MINUN ELÄMÄÄN ; O olen vielä nuori ja vetreä ; )
 
Vastaus: Team [E] CoD4 Random-liiga

Invaan koko ajan, koitas nyt tulla : D

Ja toi EG ois ihan hyvä nimi väliaikaseks, tosin EI LIITY MITENKÄÄN MINUN ELÄMÄÄN ; O olen vielä nuori ja vetreä ; )

katon lätkää:p. Lisäykseks tähän, että laitan PSN tilaks yleensä poissa (se keltanen pallura) kun ei pysty pelaa.
 
Vastaus: Team [E] CoD4 Random-liiga

Sanottaas nyt vielä että joutaisin tännää pellaa illasta/yöstä tiimin kanssa, mutta sitte viikonloppu menee juodessa ja LANittaessa klaanikaverin kanssa:D..

Nii että saataisko porukkata kentille siinä klo23--> etiäpäin?
 
Vastaus: Team [E] CoD4 Random-liiga

Sanottaas nyt vielä että joutaisin tännää pellaa illasta/yöstä tiimin kanssa, mutta sitte viikonloppu menee juodessa ja LANittaessa klaanikaverin kanssa:D..

Nii että saataisko porukkata kentille siinä klo23--> etiäpäin?

Ei mulla onnaa 22:30 jälkeen, porukat menee kyl jo monesti 21 nukkuun ja huudan mikkiin niin sitä kestävät ~1,5h : D
Kyl mä nyt pelaan jonninverran. Viel kerkeisit ;: D
 
Vastaus: Team [E] CoD4 Random-liiga

Moro kaikille. Oon kössi ja harrastan alkunaattien keräilyä. Nelosta on tullu pari päivää pelattua aikoinaan. (38 d) Uusia tuttavuuksia taidatte mulle suurimmaks osaksi olla, mut se on hyvä vaan. Oon suht lupsakka äijä joten eiköhän mun kans juttuun tule.

Peliajat mul menee yleensä tohon klo 22 jälkeen. Matsit tietty pelataan miten porukalle parhaiten sopii. Ja silloin minunkin peliajat luonnollisesti aikaistuvat.

Ei täs ny muuta. Nimestä vielä: minä tykkään. Hienoa arriibah!

Tuun pelaa heti nelosta kun näen Kehno Erektioisia paikalla. Ellen pelaa noita dRun matseja. Silloin on kyl keltanen valo päällä.

Nähdään...

kössi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Team [E] CoD4 Random-liiga

JOoo muaki voi lisäillä jos haluu mut nyt en oo pleikall ollu ja vappu menee muis hommis jote varmaa sunnuntain tuun takas pleikan ääree:D
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Jageksilla taitaa olla edelleen pleikkari huollossa kun on viimeks ollu 17 päivää sitte online. Joten älkää ihmetelkö jos ette saa sitä kirveelläkään kaveriksi. Jos Jage osaa tulla tänne lukee näitä viestejä, niin saa kertoa tarkemmin.

Hyvää vappua vaan kaikille tasapuolisesti!
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Joo hyvää vappua vaan kaikille. Huomenna pääsen pelailemaan kyllä =)
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Jageksilla taitaa olla edelleen pleikkari huollossa kun on viimeks ollu 17 päivää sitte online. Joten älkää ihmetelkö jos ette saa sitä kirveelläkään kaveriksi. Jos Jage osaa tulla tänne lukee näitä viestejä, niin saa kertoa tarkemmin.

Hyvää vappua vaan kaikille tasapuolisesti!
Tein teille palveluksen ja pistin Jaakolle viestiä että löytää tänne.. :)
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Sama juua vappu:D. Eli hyvät vaput koko heikko erektioisien tiimille:p. Maanantaina sitten koko rytmiryhmä taistelutantereelle, eiks je:D?
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Onkos pojilla ehdotuksia meidän mappivalinnasta matseja varten?
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

ainaki mun toiveet ois crossfire tai ambush. ja kuka meist olis se snipaaja
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

juu mulla tosiaan pleikka paskana. Seuraavalla viikolla pitäis tulla Nf:ltä uus toivottavasti. Eli en varmaan ainakaan ekalla viikolla ole käytettävissä matseissa. PS. mää voin kyllä ainakin olla snipaaja jos tarvii
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Eka matsi Temppu kerhoa(Team F) vastaan KE 5.5. klo 20.30

Onko mappitoivetta? Laskin että Strike on saanu 3 ääntä ja se sopii myös mulle. Eli 4 ääntä. Muita ehdotuksia?

Tää Strike on snipa mappi kuten kaikki tietää. Ketkä ottaa kiikaripyssyn vai riittääkö yks? Mä voi jättää sen muille koska tiedän ainakin Devil Wormin ja Jageksin olevan siinä minua etevämpiä.

Voitais nähdä ennen ekaa matsia ja kattoo vähä kuka pelaa milläkin vahvuuksilla. Heittäkää inviä kun näätte mut pelaamassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Joo kyl se strike käy mullekkin. ja mä voisin olla snipu jos kaikille käy :cool:
 
Ylös Bottom