Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erikoisohjaimet: Mikä ratti / rattiongelmat?

tää meni sit tähän :mad: nooo... en tiiä miksi sen heitin vissiin jotain henkisiä ongelmia ollut sillon... mutta kiitos tosta ASIALLISESTA vastauksesta :cool: täytynee rupevat ravaa sähkäri liikkeissä
 
Kas tässä tarkat tiedot originaalimuuntajasta, jos amppeereita ei ole tarpeeksi niin hankkimasi muuntaja elää lyhyen iän.

OUTPUT: 24V 0.75A

Ja kuten jo mainittu runko on maa ja keskiosa plussa.

Suomen huoltopalvelussa ainakin on asiallisia vaihtomuuntajia joissa on vaihdettava virtaliitin/polariteetti eli ei tarvitse katsoa sellaista yleismallista liitinhässäkkää kuten joissain on kaikki erilaiset liittimet siinä johdon päässä kiinni (yök).
 
Logitech driving force

Omistan kyseisen ratin ja täytyy sanoa, että olen syvästi pettynyt siihen, koska se ei toimi kunolla WRC:sä. Eli vaihteita ei voi vaihtaa manuaalisesti, koska peli ei tunnista niitä kun painat ratin vaihdepainikkeita!!
kokeilin heti GT3:sta ja siinä toimi ihan moitteettomasti. Ajattellaampas näin tätä asiaa, moni vanhempi ostaa pikku kullannupuille joulu lahjaksi kyseisen pelin ja ratin, ja sitten asennetaan ja kokeillaan ja kappas vaan homma ei toimi mites sitten joulu jatkuu arvaa vaan :(

Kyllä harmittaa tämä, mutta minä pääsen viellä vaihtamaan kyseisen ratti hässäkän, onko kellään samallaista yhdistelmää ja peliä??? Tai olisko joku kenties kokeillut???
 
Re: GT3 + Logitech MOMO Force = Toimii

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mnc
Niin.

Mikäli joku etsii vielä GT3:seen rattia, Logitech MOMO Ratti toimii hyvin, ja on perkele jämäkkä kun mikä. Tulee uusia ulottuvuuksia ajamiseen.

Suosittelen.

Sanokaa nyt joku selvästi, että toimiiko Logitech Momo varmasti forcet mukaanlukien. Aattelin ostaa meinaan sen pois kuleksimasta kun on mahdollisuus saada 20 pinnaa rapattia eli jäis maksaan alle 1200mk.
 
PC-Ratti PS2:een

Hei,

Tietäisikö kukaan saako (ja miten) PC-ratin PS2:een? Onnistuisiko USB:n kautta ja olisiko com->usb sovitinta olemassa.

T: Sandman
 
saahan sen...

Joo kylläpä sen hyvinkin saa USB:n kautta... Mitään sovittimia ei kai tarvita koska USB-liitin on USB-liitin ja ei se siitä mihinkään muutu.

Itse olen kokeillut Ferrari Force Feedback PC-rattia Pleikka2:lla ja se toimi ihan mainiosti gt3:n kanssa.

---------------------------

ps. Oulussa Systema Superstore myy tuota em. rattia hintaan 590 mk.
 
jep kiitoksia mä en tajunnut yhtään mitään mistä täs oli kyse joten printtaan koko sivun ja näytän jollekin jossain liikkeessä jos ne tajuaisi :)
 
Minulla on se punainen logitechin wingman ratti, ja toimii moitteettomasti wrc:n demon kanssa..

Olethan muistanut optionssista säätää asetukset kohdalleen ?
 
Microsoft Sidewinder ratti + polkimet

Tietääkö kukaan että saako kyseisen ratti + polkimet setin toimimaan jotenkin ps2:lla

En oo ainakaan itse saannut, mut jos jollain on jotain kikka 3:sia niin kertokaa ihmeessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jalmari
Minulla on se punainen logitechin wingman ratti, ja toimii moitteettomasti wrc:n demon kanssa..

Olethan muistanut optionssista säätää asetukset kohdalleen ?

Kyllä on kaikenlaista kokeiltu mutta ei auta, eikö tosiaan kellään ole täällä samallaista rattia ???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani
:O ehkä jos M$ tekee PS2 pelin. Eli ei koskaan ;)

Jep näin mäkin vähän ajattelin... Nythän Mikkisoftilla on oikeen oma huippukonsoli.... ;) niin turha odottaa tukea mihinkään muuhun
 
Ostin tossa viikonloppuna momon.Erittäin hyvä ratti mutta vähän
pelottaa pelittääkö se tulevissa peleissä.GT3:ssa ja WRC:ssa
toimii oikein mainiosti mutta uudessa EA sportin F1 pelissä
ei toimi!Oisko kellään tietoo miksei?Ratissa on kaksi vihreää
valoa ja vasemman puolinen vaan palaa kyseisessä pelissä!
Ois ollu kiva kokeilla peliä,koska kyseisessä pelissä on mielestäni
liian herkkä ohjaus myös ratilla pelatessa(momossa kääntösäde
isompi)
 
GT3 ja Thrustmaster ferrari gt force

Onko täällä ollut ihmetystä, kun ratti vispaa useimmilla
autoilla puolelta toiselle ennen starttia. Mistähän moinen johtuu?
Onko muilla rateilla ollut samoja ongelmia?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan koivusa
Ostin tossa viikonloppuna momon.Erittäin hyvä ratti mutta vähän
pelottaa

Toimiiko sulla siinä Momossa myös force? Joku väitti kokeilleensa rattia PC-Superstoressa eikä ollut saanut forcea toimimaan.
 
PS2 - ratit, yksi mielipide

Mistäköhän aloittaisin, olen aloittanut harrastukseni PC - puolelta 90 - luvun alussa. Intohimonani ovat olleet aina autopelit. PC:ni myin poies vuosi sitten ( liian kallista ... ) ja hankin tilalle ensimmäisen konsolini eli DC:n. Tuolle konsolille en löytynyt riittävän laadukasta rattipoljinsettiä joten siirryin "eteenpäin" ja hankin alkusyksystä PS2:sen.

Ongelma PS2:sella näyttäisi olevan se ettei yhtä "toimivaa" LAADUKASTA ratti - konseptia näyttäisi markkinoilla olevan.

PC - puolen Thrustmaster:sin Ferrari Force GT - setti on todella hyvä kaikinpuolin mutta siinäpä ei toimi WRC. GT3, Burnout, F1, Lotus Challenge ym ... kyllä toimivat hienosti.

PC - puolen Logitech Momo Force - setti, GT3 & WRC toimivat vallan mainiosti mutta vastapainoksi EA:n F1 ei toimi.

Sitten on tietysti lisäksi Logitechin virallinen GT3 - setti sekä PC - puolelta tuttu Force GP mutta ALLEKIRJOITTANEEN mielestä nuo ovat laadullisesti niin paljon heikompi laatuisia kuin MOMO:n tai Ferrari:n hinnallisesti kalliimmat setit.

Ironista,
GT3 - setillä kuulemma toimivat kaikki pelit ...

Eli hyvät lukijat,
mikä neuvoksi ?

Pitääkö omistaa kaksi LAADUKASTA settiä että pääsee nauttimaan PS2:sen kaikista hyvistä autopeleistä ? Hankalaa sekä turhan kallista ...

Vai pitääkö siirtyä jälleen "eteenpäin" ja hankkia Xbox ? Ei nyt sentään ...

Vai pitääkö palata "taaksepäin" ja hankkia PC ? EI KIITOS ...

Onko kenelläkään "sisäpiiritietoa" markkinoille tulevista rattipoljin - seteistä ?

- S u n n u n t a i a j e l i j a -

PS, GT3 - settien omistajat, älkää repikö pelihousujanne kirjoitukseni takia, tämä on vain yksi mielipide ...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Timppa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan koivusa
Ostin tossa viikonloppuna momon.Erittäin hyvä ratti mutta vähän
pelottaa

Toimiiko sulla siinä Momossa myös force? Joku väitti kokeilleensa rattia PC-Superstoressa eikä ollut saanut forcea toimimaan.

Joo toimii, GT3:ssa erittäin hyvin.WRC:ssä ei hirveitä force efegtejä olekaan!(omistin ennen momoa GT3:sen ratin että on
ainakin jotain tietoa mistä puhun tai vertaan)
WRC:stä sen verran että ajetavuus muuttui täysin momon myötä
esim:kurviin heitto ei tahtonut onnistua millään asetuksilla
vanhalla ratilla.Perkele vaan että harmittaa kun momo ei pelaa
uudessa F1 pelissä.(ois varmaan muuten kohtalainen peli mutta
kun ratin herkkyys oli aivan perseestä vanhalla ratillani)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan koivusa


Joo toimii, GT3:ssa erittäin hyvin.WRC:ssä ei hirveitä force efegtejä olekaan!(omistin ennen momoa GT3:sen ratin että on
ainakin jotain tietoa mistä puhun tai vertaan)
WRC:stä sen verran että ajetavuus muuttui täysin momon myötä
esim:kurviin heitto ei tahtonut onnistua millään asetuksilla
vanhalla ratilla.Perkele vaan että harmittaa kun momo ei pelaa
uudessa F1 pelissä.(ois varmaan muuten kohtalainen peli mutta
kun ratin herkkyys oli aivan perseestä vanhalla ratillani)

No se on sitten mentävä momokauppaan.
 
Rupes Wingman Force vikisee ihan tajuttomasti. Ruiskinko öljyä sisään vaan vai onko kellään parempaa vinkkiä?

Taitaa olla liikaa väännetty GT3:sta. Nyt on jo olohuoneessa takapenkit aina tenavien pelisessioiden aikana. Itse en pysty enää vikinän takia pelaamaan. :(
 
Ylös Bottom