Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erikoisohjaimet: Mikä ratti / rattiongelmat?

DF + WRC > apua!!!

Voisiko joku ystävällisesti selittää, miten saan Driving Forcen toimimaan WRC:n (2001) kanssa. Jos kytken ratin USB 1:een, niin peli herjaa, että ohjainta ei ole kytketty. Ratissa palaan vain virtavalo. Jos kytken ratin USB 1:een ja ohjaimen ykkösporttiin, niin pystyn surffailemaan valikossa ja kun pääsee radalle asti, niin ratissakin syttyvät molemmat valot. Ohjaus ei kuitenkaan toimi ratilla, vaan ainoastaan sillä ykkösporttiin liitetyllä ohjaimella. Jos taas ohjaimen sitten irrottaa lennossa, tulee taas herja, että ohjainta ei ole liitetty.
Miten siis saan ratin toimimaan yleensä ja sitten vielä kaksinpelissä:confused:

Kiitos!
 
Re: DF + WRC > apua!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nasse
Voisiko joku ystävällisesti selittää, miten saan Driving Forcen toimimaan WRC:n (2001) kanssa. Jos kytken ratin USB 1:een, niin peli herjaa, että ohjainta ei ole kytketty. Ratissa palaan vain virtavalo. Jos kytken ratin USB 1:een ja ohjaimen ykkösporttiin, niin pystyn surffailemaan valikossa ja kun pääsee radalle asti, niin ratissakin syttyvät molemmat valot. Ohjaus ei kuitenkaan toimi ratilla, vaan ainoastaan sillä ykkösporttiin liitetyllä ohjaimella. Jos taas ohjaimen sitten irrottaa lennossa, tulee taas herja, että ohjainta ei ole liitetty.
Miten siis saan ratin toimimaan yleensä ja sitten vielä kaksinpelissä:confused:

Kiitos!
Pitikö WRCssä optioneista valita mitä ohjainta haluaa käyttää? Jos näin oli niin käy sieltä valitsemassa ratti. Jos näin ei ole niin ratin pitäisi toimia heittämällä. Ainakin mulla DF ja WRC oli toimiva paketti. Kolmas vaihtoehto on se, että rattisi on rikki.
 
Re: Re: DF + WRC > apua!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Pitikö WRCssä optioneista valita mitä ohjainta haluaa käyttää? Jos näin oli niin käy sieltä valitsemassa ratti. Jos näin ei ole niin ratin pitäisi toimia heittämällä. Ainakin mulla DF ja WRC oli toimiva paketti. Kolmas vaihtoehto on se, että rattisi on rikki.

Ratti toimii, kokeilin muilla peleillä. Käväisin siellä ohjainten muokkauksessa ajatellen juuri tuota, mutta koska tavallinen ohjain oli liitetty ykköporttiin, tarjosi valikko vain sen ohjaimen nappuloiden konffausta.

Olen vähitäänkin hämilläni :mad:
 
Re: Re: Re: DF + WRC > apua!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nasse
Ratti toimii, kokeilin muilla peleillä. Käväisin siellä ohjainten muokkauksessa ajatellen juuri tuota, mutta koska tavallinen ohjain oli liitetty ykköporttiin, tarjosi valikko vain sen ohjaimen nappuloiden konffausta.

Olen vähitäänkin hämilläni :mad:
Enpä nyt millään muista pääsikö WRCssä ronkkimaan niitä ratti asetuksia ollenkaan vai ei. No joku varmaan, joka tietää, kertoo. Enivei, kokeile niin, että otat kokonaan ohjaimen pois pleikkarista ja pistät vain ratin kiinni USB 1seen ja sitten peli käyntiin.
 
Itse olen momo miehiä, mutta muistelisin että asetuksissa on juuri logitechin ratti. Siis valitse se ratiksi, unohda ohjaimen nappuloiden conffaus ja VAIHDA ohjaimen "nimeä" ni kuvaan tulee ratti jne. sitte toimii...
 
wrc + driving force

No niin, jällen vikä löytyi penkin ja ratin välistä :rolleyes: Eli ratin olen saanut toimimaan, mutta kaksinpeli mättää edelleen. Kun ratin toimimaan saatuani yritän vaihtaa tavallisen ohjaimen portista 1 porttiin 2, ei kone tästä tykkää, vaan herjaa nyt vuorostaan, että "ohjaimet irronneet, kiinnitä ohjain porttiin kaksi" tms.
Taitaa olla niin, että tarvitsisi sitten vielä yhden tavallisen ohjaimen :confused: :(
 
Logitechin FF ratin virittely

Onkos kukaan tehnyt tuohon Wingman rattiin mitään omia parannuksia? Alkaa pikkuhiljaa ottamaan pannuun kaikki sen kolina ja nitinä.. Nappasin eilen ratin palasiksi ja tutkin mitä se on syönyt. Jostain kun saisi sopivia ohuita "tikkuja", niin ratista voisi tehdä rullalaakeroidun, ei olisi edes vaikeaa. Nuppineulat on aavistuksen liian ohuita, mutta parani se niilläkin.

Tuo ratasvälitys askarruttaa enemmän. Olen miettinyt pääni puhki helppoa ja halpaa tapaa muuttaa se hihnavetoiseksi, edes osittain. Loppuisi se ärsyttävä kolina ja rattaiden ulvonta. Kukaan muu pohtinut samanlaisia? Yksi myös mitä mietin on vaihdekeppi. Sequentaalinen ei olisi vaikeakaan tehdä. H-kaavionkin on joku tehnyt, oli vaan aika vaikean oloisesti rakennettu.

Joo, helpompaa olis ostaa kunnon ratti, mutta se maksaa ja siitä jää se keksimisen ilo pois.. :)
 
Colin 3 vai V-rally 3?

Kumpaas peliä suosittelet pelattavaksi DF-ratin kanssa? :)
Colinissa on kuulemma parempi pelattavuus ja DF-ratti toimii paremmin?

Mielipiteitä kaivattaisiin...
 
Re: Colin 3 vai V-rally 3?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Kumpaas peliä suosittelet pelattavaksi DF-ratin kanssa? :)
Colinissa on kuulemma parempi pelattavuus ja DF-ratti toimii paremmin?

Mielipiteitä kaivattaisiin...
En kumpaakaan. Pelaa WRC II Extremeä.

Noita molempia DFllä pelanneena on kai pakko suositella Colinia. Jos vaikeutta haluat niin ota sit V-rally. V-rallyä olisin muuten voinut suositella, mutta ilmalennot siinä on täysin holtittomia ja päättyvät yleensä metsähallituksen maille.
 
Onko kellään kokemuksia tuosta MOMO Racing ratista
joka on siis se momo jossa on vaihdekeppi...
Olen hankkimassa kyseistä rattia...

Toimiiko yleensäkkään Ps2:ssa...?
Toimiiko samoissa peleissä missä
Logitech MOMO Force:n on täällä väitetty toimivan...?
 
Ostaa paukautin MOMO Racing ratin...
:D
Toimii ainakin WRC2:ssa aivan loistavasti...
jostain syystä en saanut toimimaan rattia GT3:ssa enkä 2002 Conseptissa...

Onko jollakin vinkkejä tähän ongelmaan... (MOMO forcen käyttäjiltä lähinnä odotelen vastauksia)

NFS:Hp2:ssa ei myöskään toiminu yllättäin... siinähän ei ole edes aseuksia ratin säätämiseksi...
 
Ainakin Momo Forcella toimii GT3, 2002 Concept ja NFS:Hot pursuit 2.

En nyt tähän hätään muista miten ne sai toimimaan noissa.
Pitää tässä katsoa joskus.
 
Täällä on jotain rattiasiaa..
Linkistä wheel reports... saa käyttäjien kokemuksia ja neuvoja.
http://www.ps2-racing.com/index.pl/00_compatibility
 
MOMO Racing

Jep lueskelin niitä sivuja ja haeskelin keskusteluja netistä...
ja (yhteen vetona) tulin siihen tulokseen että ei toimi GT3:ssa tai consept2002:ssa...
sääli... Mutta uudet pelit varmaan tulee toimimaan... toivon mukaan...
(Jos nyt Toivo edes on kovinkaan luotettava tyyppi...)
 
Guillemot Ferrari Shock2 Racing Wheel

Mahtaakohan kellään olla tietoa, että toimiiko kyseinen pleikkari ykkösen ratti Playstation kakkosessa?
 
Onko kukaan kokeillut vielä uutta Logitech Driving Force Pro-rattia? Onko muuta eroa perusmalliin kuin vaihdekeppi?
 
Huhuu?? Onko kenelläkään tuota Driving force prota? Varmaan jollakin jo on, kun sitä näkee jo kaupoissa melko yleisesti. Siitä olisi mukava kuulla kokemuksia ja mielipiteitä. Minua kiinnostaa myös se, miten tuo 2.5 <--> 0.7 tilan vaihto on tehty. Pakkauksessa puhutaan, että rattitunnistaa automaattisesti pelistä kumpaa tilaa käyttää. Tämä kuullostaa aika epäilyttävältä, jos ratissa ei ole selkeää switchiä 2.5kierrosta & n. 0,7kierrosta. Ei kai se vain millään force moottorilla yritä estää 0.7 tilassa rattia kääntymästä enempää??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Huhuu?? Onko kenelläkään tuota Driving force prota? Varmaan jollakin jo on, kun sitä näkee jo kaupoissa melko yleisesti. Siitä olisi mukava kuulla kokemuksia ja mielipiteitä. Minua kiinnostaa myös se, miten tuo 2.5 <--> 0.7 tilan vaihto on tehty. Pakkauksessa puhutaan, että rattitunnistaa automaattisesti pelistä kumpaa tilaa käyttää. Tämä kuullostaa aika epäilyttävältä, jos ratissa ei ole selkeää switchiä 2.5kierrosta & n. 0,7kierrosta. Ei kai se vain millään force moottorilla yritä estää 0.7 tilassa rattia kääntymästä enempää??

Sen verran voin sanoa että rajoitus ei tapahdu forcemoottorilla, koska ilman virtaa kokeillessani ratti kääntyi vain sen 0,7 kierrosta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Sen verran voin sanoa että rajoitus ei tapahdu forcemoottorilla, koska ilman virtaa kokeillessani ratti kääntyi vain sen 0,7 kierrosta.

Joo itsekkin kokeilin sitä paikallisessa prismassa ja ilman virtaa se pyorähti sen 2.5, joten jokin systeemi siinä on :) Pitää ostaa se ratti tässä tällä viikolla tai sitten helmikuun alussa ja kerron sitten tarkemmin.
 
Ylös Bottom