Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Fly

Toimittaja, graafikko
Ylläpitäjä
Löytyykö joukostamme huumormiehiä tai naisia? Olen huonojen läppien sydänystävä ja näitä kuulisi mielellään lisää.

Jos olet maestro laukomaan vitsejä ja haluat niitä jakaa kansalle, tee se tässä threadissa.

Aloitan heti kärkeen mauttomalla juutalaisvitsillä:
Mistä erottaa juutalaisen ja pizzan?
-...toinen huutaa uunissa enemmän
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Laitetaan yksi lähiaikoina kuultu. Huono, mutta hyvä :D
Hei! Olen Marjo! Mua kutsutaan Malluksi! Mies: Onneksi et ole Pirjo.
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Pintavialliset vitsit on hauskoja. Tässä yksi huonosti suomennettu.

Kaksi blondia juttelee.
B1: Poikakaverillani on hilseongelma.
B2: Anna sille Head & Shouldersia.
B1: Miten annetaan Shouldersia?
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Löytyykö joukostamme huumormiehiä tai naisia? Olen huonojen läppien sydänystävä ja näitä kuulisi mielellään lisää.

Jos olet maestro laukomaan vitsejä ja haluat niitä jakaa kansalle, tee se tässä threadissa.

Aloitan heti kärkeen mauttomalla juutalaisvitsillä:
Mistä erottaa juutalaisen ja pizzan?
-...toinen huutaa uunissa enemmän


Ja minä voisin jatkaa.

Mitä eroa on juutalaisella ja joulupukilla?
-.... ne kulkee eri suuntiin piipussa.
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Otetaan tällainen ajankohtainen vitsi...

Mitä yhteistä on PSN:llä ja mämmillä? Molemmat on melkein kuin paskaa.
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Otetaan tällainen ajankohtainen vitsi...

Mitä yhteistä on PSN:llä ja mämmillä? Molemmat on melkein kuin paskaa.


Tällaisten viestien takia ylläpidon pitäisi palauttaa "tykkää" -nappulat :)
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Ihan potentiaalista bannivasaraa väistellen kysyn jo valmiiksi; jos uunijuutalaisista saa kertoa vitsejä niin varmaan neekerit, mannet, ählämit ja muut pulunnussijatkin käy?
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Ihan potentiaalista bannivasaraa väistellen kysyn jo valmiiksi; jos uunijuutalaisista saa kertoa vitsejä niin varmaan neekerit, mannet, ählämit ja muut pulunnussijatkin käy?
Jos sovitaan, että ei provosoida ihan provosoinnin ilosta, niin päästään kaikki helpommalla. Ja lisäksi pidetään ne todella huonon maun jutut vain tässä ketjussa, joohan.

Noin muuten huumorin kanssa raja vedetään Suomen lakiin, ellei ylipäällikkö jryi muuta päätä.
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

No ei miulla oo muutenkaan kun basistivitsejä, niin taidan edelleen rölöttää offtopiccini toisilla foorumeilla.
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Vanha mutta hauska,

Miksi Darth Vader meni optikolle? Hän ei nähnyt Lukea.
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Kauan sitten luettua. En tiedä sopiiko tämä niin sanotusti ketjun "teemaan", mutta itseäni nauratti ja naurattaa edelleen. :D



Venäjä ja Kiina olivat ajautuneet kiivasluontoiseen sotaan toistensa kanssa. Koska venäjä oli sotakalustonsa sekä monen muun osalta edellä vihollistaan, kasautui heille myös tukuittain sotasaalista panttivankien muodossa. Sota jatkui ja jatkui kiinalaisten panttivankien määrän lisääntyessä hurjaa vauhtia. Eräänä kauniina maanantai aamuna venäjän armeijan pääkonttoriin saapui kirje, jonka viesti kuului seuraavasti:

Antaudutteko vai jatkammeko vielä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Jaahas, vai että tällainen topicci... :D Noh, katotaas!

Suomalainen, norjalainen ja venäläinen kisailivat siitä, kuka onnistuu ampumaan keskiaikaiseen tapaan jousella omenan ruotsalaisen pään päältä. Norjalainen aloitti ja onnistui yrityksessään ampuen omenan halki lähes keskeltä ja tuuletti englanniksi "yeah, I'm Robin Hood!". Seuraavana oli veli venäläisen vuoro ja hän laittoi vieläkin paremmaksi ampuen omenan halki aivan keskeltä ja kailotti venäläisellä aksentille "yeehaa, I'm Wilhelm Tell!". Viimeisenä vuorossa oli suomalainen, hän tähtäsi tarkkaan, ajan kanssa. Lopulta nuoli lähti matkaan, mutta voi harmi, tähtäys oli pielessä ja osui 15 senttiä liian alas, keskellä ruotsalaisen otsaa...Suomalainen kuitenkin otti tilanteen huumorilla ja totesi "I'm sorry..." :D

Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen olivat kaikki tuomittu kuolemaan. Heille oli annettu valinnan vapaus käytettävän teloitusmetodin suhteen: saivat valita sähkötolista, ampumalla teloittamisesta tai hirttämisestä. Norjalaiselle lankesi ensimmäinen vuoro ja hän päätti olla nykyaikainen ja valitsi sähkötuolin. "Epäonneksi" sähkötuolissa oli joku perustavanlaatuinen vika, eikä sitä useammankaan pikakorjauksen jälkeen saatu toimimaan. Norjalainen oli siis tätä taustaa vasten päästettävä vapaaksi. Hän onnistui kuitenkin lähtiessään vinkkaamaan seuraavaksi vuorossa olevalle suomalaiselle, että sähkötuolissa on vikaa ja sitä kautta on hyvä mahdollisuus päästä vapaaksi. Suomalainen otti neuvosta vaarin ja valitsi myös sähkötuolin. Taas sitä kokeiltiin useamman kerran, mutta ei toimi ei ja suomalainen myös vapaaksi. Hän siinä sitten ohitti ruotsalaisen ja antoi tälle saman vinkin sähkötuolista. Ruotsalainen mietti asiaa ja kun tuli hänen aikansa valita, niin hän totesi isoon ääneen "No kun tuo sähkötuoli ei kerran edelleenkään toimi, niin täytyy sitten valita tuo hirttäminen!". :D
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Ja minä voisin jatkaa.

Mitä eroa on juutalaisella ja joulupukilla?
-.... ne kulkee eri suuntiin piipussa.

Ihan helvetin hauska, mustahuumori toimii mulle aina, pitää osata nauraa itselleen myös kun aihe siihen kohdistuu (nyt ei kohdistu) mutta kukkahattutädit tätä tuskin koskaan ymmärtävät.
Säästetään pahimmilta vauvavitseiltä muut kanssatoverit mutta pari omasta mielestä hauskaa vitsiä:

Mustalainen ja Suomalainen menevät leipomoon.

Mustalainen varastaa välittömästi kolme munkkia, tunkee ne taskuunsa ja kehuu “katso nyt kuinka hyvä olen varastamaan. Omistaja ei huomannut mitään”.

“Tyypillistä mustalaistoimintaa” vastaa Suomalainen. “Annas kun näytän miten rehellisyydellä saadaan täysin samat tulokset”

Suomalainen menee omistajan puheille ja sanoo “Jos annat minulle kolme munkkia näytän sinulle taikatempun”.

Kiinnostuneena leipomon omistaja suostuu.

Saatuaan munkit Suomalainen pistää ne välittömästi poskeensa. Omistaja kysyy tyrmistyneenä “No mikä se taikatemppu on nyt on?!”

Suomalainen vastaa “katsoppa Mustalaisen taskuihin”





Miksi Jalmari tippui keinusta?
-Jalmarilla ei ollut käsiä.
*Kopkop*
-Kuka siellä?
-Ei ainakaan Jalmari.
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Mikä on sinertävä, jäykkä, puoli metriä pitkä ja saa naiset vauhkoksi?
- Kuollut vauva.
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Ihan helvetin hauska, mustahuumori toimii mulle aina, pitää osata nauraa itselleen myös kun aihe siihen kohdistuu (nyt ei kohdistu) mutta kukkahattutädit tätä tuskin koskaan ymmärtävät.
Säästetään pahimmilta vauvavitseiltä muut kanssatoverit mutta pari omasta mielestä hauskaa vitsiä:

Mustalainen ja Suomalainen menevät leipomoon.

Mustalainen varastaa välittömästi kolme munkkia, tunkee ne taskuunsa ja kehuu “katso nyt kuinka hyvä olen varastamaan. Omistaja ei huomannut mitään”.

“Tyypillistä mustalaistoimintaa” vastaa Suomalainen. “Annas kun näytän miten rehellisyydellä saadaan täysin samat tulokset”

Suomalainen menee omistajan puheille ja sanoo “Jos annat minulle kolme munkkia näytän sinulle taikatempun”.

Kiinnostuneena leipomon omistaja suostuu.

Saatuaan munkit Suomalainen pistää ne välittömästi poskeensa. Omistaja kysyy tyrmistyneenä “No mikä se taikatemppu on nyt on?!”

Suomalainen vastaa “katsoppa Mustalaisen taskuihin”





Miksi Jalmari tippui keinusta?
-Jalmarilla ei ollut käsiä.
*Kopkop*
-Kuka siellä?
-Ei ainakaan Jalmari.

Ai että, tulee ihan AMK-ajat mieleen. Koulukaverilla oli kanssa kasa näitä Jalmari-vitsejä. Loistavia! :D
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Näin pääsiäisen kunniaksi: Mikä on paras väri munien värjäämiseen?
Huulipuna.
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Härskiä Twilight-läppää:
Mitä Edward sanoi Bellalle sen kuukautisten aikana?
- I've come to suck your bloooood.
*kumarrus ja poistuminen taakse*
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

(Kummelista)

Basisti ja Rumpali heitetään samaan aikaan lentokoneesta, kumpi osuu ensin maahan?

Mitä sil o välii!?
 
Vastaus: Erittäin huonosti kerrottujen vitsien kerho

Mitä tapahtuu kun rumpali suuttuu? - Hihat menee solmuun
 
Ylös Bottom