Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Jos vielä on joku malttamaton pelaaja vailla peliä, niin mulla olis Verkkokaupan peli vielä tuossa pöydällä aivan avaamattomana, joten ota yhteyttä, niin pannaan peliä tulemaan VK ahvenanmaan hintaan ;)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Joo, eipä tullut peli tänäänkään Hut:lta. "Toimitusaika 3-5 päivää",joopajoo... Maanantaina tulee 12 päivää täyteen. Viimeinen kerta, kun tuosta puljusta tilaan, taitavat käyttää tuotteiden lähettämiseen mopokuskeja tms.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Itse ennakkotilasin omani Zavvista ja order despatched -ilmoitus tuli keskiviikkona 22. päivä. Tämän jälkeen, olisikohan ollut perjantai (24.), matkaan lähti samasta puljusta tilattu Just Cause 2. Tänään postilaatikosta löytyi yksi peli ja se oli tuo JC 2. Aika hassua.

Kyllähän tässä jo vähän alkaa sormet hiljalleen syyhyämään, että koska pääsisi brömistelemään, mutta eipä tällä hetkellä kuitenkaan ole pelattavasta todellakaan pulaa. Muutenhan olisin tilannut tämän muualta, jos olisi tarvinnut tämä mahdollisimman nopsaan saada näppeihin.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Moro!
Olen ajatellut ostaa lähiaikoina F1 2010 pelin ja siihen ratin ja polkimet, koska pelin rattituki boxille on pieni että mikään ei tunnu sopivalta niin ajattelin ostaa MadCatz Xbox 360 Wireless Racing Wheel (tiätääkö kukaan toimiiko kyseinen ratti pelissä) Mad Catz Wireless Racing Wheel - tärinätön perusratti Xbox-kuljettajille | Dome.fi Kiitos jo etukäteen vastauksista:)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Moro!
Olen ajatellut ostaa lähiaikoina F1 2010 pelin ja siihen ratin ja polkimet, koska pelin rattituki boxille on pieni että mikään ei tunnu sopivalta niin ajattelin ostaa MadCatz Xbox 360 Wireless Racing Wheel (tiätääkö kukaan toimiiko kyseinen ratti pelissä) Mad Catz Wireless Racing Wheel - tärinätön perusratti Xbox-kuljettajille | Dome.fi Kiitos jo etukäteen vastauksista:)

Eikö sopisi paremmin tuonne xbox-puolelle, tai edes tuohon ei-hype-aiheeseen.
 
Ylös Bottom