Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2013 - Peli-illat

SkyPolaris

KonsoliFIN Alumni
Tämän ketjun olisi tarkoitus olla peli-iltojen sopimista varten. Peli-illoissa olisi tarkoitus pitää meno rentona ja realistisena (eli ei mitään turhia kolarointeja toisia kuskeja päin yms.) Päätetään hostit, säännöt yms jokaiseen peli-iltaan erikseen.

Ainakin minua kiinnostaisi ajaa Abu Dhabin GP 100 % kierrosmäärällä, jolloin päästäisiin näkemään todella komea kisa. Olisiko kiinnostusta ajaa näin pitkä kisa?
Toinen kiinnostava kisa olisi 90's Imola kilpailu jossa ajetaan 90-luvun autoilla Imolan radalla.

EDIT: Löytyy Avermedia Gamecpture HD joten pystyn nauhottamaan kisoja.
 
Vastaus: F1 2013 - Peli-illat

Joo kyllä itseäni kiinnostaisi iskeä taas formula pitkästä aikaa tulille ja ajella hyvässä porukassa.

PSN: karppane
 
Vastaus: F1 2013 - Peli-illat

Ehdottomasti mukana! Nettiongelmat ratkaistu ja alkanu uuden kauden myötä formulanki ajaminen kiinnostamaan. Abu Dhabi 100% kuulostais hyvältä, mutta oman kokemuksen mukaan pitäisi olla se täys 16 kuskia mukana että nuita 100% kisoja jaksaa ajaa. Itsellä olis kova kiinnostus ajaa joku ilta 3 kierroksen kisoja putkeen. 1 Kierroksen aika-ajoilla tai ilman aika-ajoja.
 
Vastaus: F1 2013 - Peli-illat

Mä voisin kans tulla kruisaileen jos mukaan sopii. Ja voin kuvailla myös kaapparilla kisailut.
 
Vastaus: F1 2013 - Peli-illat

Täällä olis myös yksi innokas tulossa mukaan:). Mites ajattelitteko jtn skype tai muuta chattia kisan aikana?
PSN: mikki32
 
Vastaus: F1 2013 - Peli-illat

Täällä olis myös yksi innokas tulossa mukaan:). Mites ajattelitteko jtn skype tai muuta chattia kisan aikana?

Todennäköisesti käytän pelissä olevaa äänichattia. En viitsisi ruveta tekemään sen isompia virityksiä (minun kohdalla ne ovat virityksiä), koska ainakin minun kohdalla on vaivattomampaa käyttää pelin sisäistä äänichattia.

Olisikos teillä päivämäärälle ehdotuksia esimerkiksi viikon tai pari sääteellä? Minulle sopii lähestulkoon mikä vain päivä, toki yleensä klo 16 jälkeen.
 
Vastaus: F1 2013 - Peli-illat

Täällä olis myös yksi innokas tulossa mukaan:). Mites ajattelitteko jtn skype tai muuta chattia kisan aikana?
PSN: mikki32

Todennäköisesti käytän pelissä olevaa äänichattia. En viitsisi ruveta tekemään sen isompia virityksiä (minun kohdalla ne ovat virityksiä), koska ainakin minun kohdalla on vaivattomampaa käyttää pelin sisäistä äänichattia.

Olisikos teillä päivämäärälle ehdotuksia esimerkiksi viikon tai pari sääteellä? Minulle sopii lähestulkoon mikä vain päivä, toki yleensä klo 16 jälkeen.

Voihan sitä pistää pystyy psn-chat-huoneen jolloin myös ne jotka ei omista mikkiä tai halua sitä käyttää voi jutella muiden kanssa.

Minulle sunnuntait ei sovi lainkaan silloin on paljon muuta tekemistä. Maanantaisin ja tiistaisin sopii alkuilta ennen klo 22.00 ja torstaisin ennen klo 21.30 sillä noina päivinä minulla on eri netti-liigojen kisoja. Keskiviikko-, perjantai- ja lauantai-illat on tällä hetkellä vapaita.
 
Vastaus: F1 2013 - Peli-illat

Mulle taas sopii lähes mikä tahansa päivä paitsi maanantai.
 
Ylös Bottom