Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FFX-pal

sephiroth

New Member
Siis mitä nyt täältä oon lukenu niin onko sitä saakelin FFX:ää parannettu yhtään siitä demo ajoista. Siis onko peli nopeutunut, kun se demon äijä liikku hieman hitaasti? Ja kun oli puhetta siitä että Euro-versio perustuis siihen japsien International-versioon, kai se yhä pitää paikkansa? Siis jouduttiin odottamaan FFX:ää näin hemmetin pitkään ja silti saadaan toisarvoinen tuotos! Käsittääkseni Euroopan markkinat ovat kuitenkin aika iso kakunsiivu. Että hatuttaa nää tämmöset jutut... eikä se nyt muuten näin haittais mut ensin ilmotetaan et versiosta tehdään parempi mutta sit ei tehdäkään... olisivat vaan hiljaa hetken aikaa Squarella, eikä lupailtais turhia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Eli tällä hetkellä paras tieto on se että valmis peli on identtinen pal-demon kanssa grafiikoiltaan. Peli perustuu edelleen siihen international versioon, eli lopussa on joku lyhyt pätkä lisää pelattavaa. Square Soft selittelee asiaa 'teknisenä mahdottumuutena' jne. Totuus on se ettei heillä riitä tarpeeksi kiinnostusta eurooppaa kohtaan. Kehoitan ehdottomasti ostamaan esim. jenkki importin jos vaan kukkaro kestää ja ps2:sesi pystyy importteja lukemaan.
 
Tästä on jo pariin kertaan mainittu, mutta kyllä, demon surupalkit ovat yhä tallella ja tekstuurit välkkyvät välillä. Mutta muuten peli on pirun kaunista katseltavaa, sillä palkkeihin tottuu nopeammin kuin huomaakaan.

Nopeudesta ei jaksa niuhottaa, koska peli on kuitenkin paljon nopeampi kuin sarjan edelliset osat. Ihmisen on tyydyttävä siihen mitä hänelle annetaan. Jos se ei riitä, niin senkun tilaamaan jenkeistä.
 
kukaan pelannut molempi jap/usa ja sitten tota pal demoa tai kokopeliä? nopeudesta enemmänkin haluaisin tietoa, noiden palkkian kanssa ehkä pystyy elämään, mutta toi nopeus...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
kukaan pelannut molempi jap/usa ja sitten tota pal demoa tai kokopeliä? nopeudesta enemmänkin haluaisin tietoa, noiden palkkian kanssa ehkä pystyy elämään, mutta toi nopeus...

Mulla on just niinku ihan toisinpäin. Onko hemmetti susta mageeta kattoo niitä demoja litistettynä 1/3 tv:n ruudun koosta? Kyllä ton nopeuden kanssa elää mutta ei sen, jos joutuu hemmetti käyttää suurennuslasia pelatessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GrandAlf
Tästä on jo pariin kertaan mainittu, mutta kyllä, demon surupalkit ovat yhä tallella ja tekstuurit välkkyvät välillä. Mutta muuten peli on pirun kaunista katseltavaa, sillä palkkeihin tottuu nopeammin kuin huomaakaan.

Nopeudesta ei jaksa niuhottaa, koska peli on kuitenkin paljon nopeampi kuin sarjan edelliset osat. Ihmisen on tyydyttävä siihen mitä hänelle annetaan. Jos se ei riitä, niin senkun tilaamaan jenkeistä.

Mitä nyt kuvista käy ilmi niin palkkeja on kyllä pienennetty sitten demon:
http://finalfantasy.gamesweb.com/squarenet/phpnews/index.php3?shownews=498

Ei tuo niin pahalta enää näytä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomba


Mitä nyt kuvista käy ilmi niin palkkeja on kyllä pienennetty sitten demon:
http://finalfantasy.gamesweb.com/squarenet/phpnews/index.php3?shownews=498

Ei tuo niin pahalta enää näytä.

Oho, enpäs osannu odottaa tuollasta. Helpottava olo tuli kun katseli noita kuvia. Eli sen ffxposedin kuva pitikin sitten paikkansa. Ja nyt, maailman PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISIN viikko edessä. Lievittäkää tätä tuskaa jotenkin :D. Perjantaina tehdään historiaa!!!!!!!!!!!
 
hmm..ajatelkaa jos ette ois kuullukaan mistään NTC versioista, niin ette itkis tommosten tuhien asioitten takia, vaan keskittyisitte peliin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
hmm..ajatelkaa jos ette ois kuullukaan mistään NTC versioista, niin ette itkis tommosten tuhien asioitten takia, vaan keskittyisitte peliin

Totta. Mä kiroan yhden mun kaverin sen takia kun se ensimmäisen kerran näytti mulle FF7:n jenkkiversioo. Sen jälkeen oli aika hankalaa palata PALin pariin.
 
call me stupid

mutta mulla on ntsc psx koska asuin jenkeissä, enkä oo vieläkään huomannu todellista eroa pal laitteen kanssa....
 
Re: call me stupid

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
mutta mulla on ntsc psx koska asuin jenkeissä, enkä oo vieläkään huomannu todellista eroa pal laitteen kanssa....

Sä taidat sitten olla ainoa normaali täällä... Mutta mutta, enää 6 päivää FFX:n tuloon!!!
 
No niin taas hieman ennakkoa kuten viimeksi MGS2:n tapauksessa eli PAL versio on nyt käsissä , tai siis pikemminkin koneessa. Mutta sitten itse asiaan palkit ovat pienemmät kuin demossa ei paljoa mutta vähän kuitenkin , sitten siitä paljon puhutusta nopeudesta onhan tämä hitaampi kuin jenkki/japsi versio mutta ellette ole pelanneet kumpaakaan niistä huomaatteko eroa? no empä usko, jos huomaatte ja se haittaa niin visa vinkumaan peliin tulleita international lisäyksiä köyhempi jenkki tai sitten japsi international tilaukseen...

Ylipäätänsä minusta eurooppalaiset saisivat olla tyytyväisiä siihen että PAL versio on international versio , eli jotain pientä hyvitystä on annetty näin myöhään tulleesta julkaisusta. Tietenkin kun muistaa Squaren muut PAL käännökset niin palkit ovat aina olleet siellä , enkä usko että asia tulee miksikään muuttumaan ainakaaan lähiaikoina :)

Mutta muistakaa ei niitä palkkeja ole tarkoitus tuijottaa vaan sitä
pelialuetta , ja kun oikein keskittyy niin eipä niitä palkkeja edes huomaa :D
 
Hello?!?!?

OOTTEKO VARMOJA , että 24.5 ON SUOMEN Julkaisupäivä???
VÄHÄ HIENOO JOS ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(koko ajan luullu että se on 29.5 :p )
 
Re: Hello?!?!?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Xenorautaffa
OOTTEKO VARMOJA , että 24.5 ON SUOMEN Julkaisupäivä???
VÄHÄ HIENOO JOS ON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(koko ajan luullu että se on 29.5 :p )
Kyllähän sen pitäisi olla , näin asiasta kirjoitti esim. Player One

Final Fantasy X julkaisu muuttui....aiemmaksi!
Kyllä tätäkin joskus tapahtuu... Final Fantasy tulee jo 24.5!

Kerrankin näin päin! Yleensä pelien julkaisupäivät venyvät ja venyvät... Final Fantasyn Euroopan julkaisu on nyt kuitenkin muuttunut viikolla eteenpäin. Eli uusi päivä on 24.5.2002!

EDIT : Myös Square Europe ilmoittaa asiasta näin :

Square Europe and Sony Computer Entertainment Europe are proud to announce the PAL release of Final Fantasy X on May 24th for Playstation 2.

The long awaited PAL version is based upon Final Fantasy X International, which was released in Japan in January 2002 , and contains additional gameplay feature not present in original Japan and US versions of the game. Furthermore , the game will contain a bonus DVD entitled "Beyond Final Fantasy".

The Bonus DVD has been produced especially for the PAL market and contains interviews with the makers of the game, plus the voise actors of Tidus and Yuna and exclusive sneak previews of forthcoming Squaresoft and Disney Interactive Playstation 2 title Kingdom Hearts.

Voihan se ollakkin että kun peli julkaistaan 24 päivä niin Suomen julkaisu ei ole samana päivänä ( kuten melkein aina käy), mutta voihan myös poikkeuksia käydä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
sen halusin vaan tosta hitaudesta tietää ja enemmän se huoletti minua kun yleensähän jos 60hz peli väännetään 50hz niin se fps tippuu myös 60->50, mutta jotenkin tuntui tota ffx:n demoa pelatessa että siinä on frameskippiä ihan älyttömästi. tietenkään tohon en voi sanoa mitään että onko jap/usa:ssa sitten samanlainen frameskip mutta se pyörii vain 60fps vai että siinä eioo ollenkaan frameskippiä ja 60->50 on tehty vain yksinkertaisesti iskemällä frameskippiä väliin, eikä "scaalaamalla" sitä alaspäin :\

eli toi 60 ja 50fps ero ei suuri ole eikä paljoa mulle merkitse, mutta se miten se toteutetaan on
 
Siis eihän mun tyyliin yleensä kuulu grafiikoista yms. valittaminen, sentään pelannu FF6 ja Grandia 2 on just pelaamisen alla. Totta kai se pelin sisus aina tärkein. Mutta joskus vain tuo ikuinen PAL-asia ottaa päähän. Heinäkuussa armeija... ouh... pitäisköhän siirtää pelin ostamista ja viettää enemmän aikaa ulkosalla.
 
Vastaus: FFX-pal

Pari päivää sitten sain hommattua ps2.en uusiksi ja pelejä mukaan.

FFX aloitin pelaamaan tiistaina ja koukkuunhan siinä sitten jäi. Loistavalta on vaikuttanut tähän asti ja 14 pelituntia vasta takana ja ihan alussa silti olen ku yritän levuttaa noita ukkoja. Kilka forestissa oli ihan hyvä levuttaa hetkenaikaa, mutta se yksi keltainen elementti olikin ihan pirullinen vastus yhdessä kohtaa.

Oliskohan tuolla alussa missään mahdollismman hyvää levutuspaikkaa muuta? Oon just siinä kohdassa kun pitäisi pelata Blitzball matsia.
 
Ylös Bottom