Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 - Pro Club Championship

Maickkeli

Active Member
Tästä näin:

Uusi kausi on alkamassa, ja FCK palaa jälleen pelikentille. Melko pitkäksi venynyt tauko päättyy FIFA 10:n julkaisemisen myötä.

Vanhat pelaajat, käykää ilmoittatumassa viimeistään 17.9 mennessä joukkueen privafoorumilla mukaan FIFA 10 - joukkueeseen. Uusia pelaajia aletaan etsiä sitten, kun vanhojen kanssa on asiat saatu selviksi. Tästä siis lisää sitten myöhemmin.

- LauriH, FCK

E: 28.6.2010. Otsikko muutettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin (ilmoittautuminen)

itse olisin kiinnostunut liittymään , fifaa tullu pelailtua varmaan joku 10 vuotta . Fifa 10 ennakkotilattu jo Ps3:lle :) Eli jos olisi jossaki joukkeessa tilaa ni laittakaa viestiä


PSN: Jurski17
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin (ilmoittautuminen)

Itse voisin tänä vuonna taas tulla kokeilee pelaamaan bap teidän kanssa. :)

PS. Jos vielä muistatte tämän herran. :p (Peli pitäisi tulla minulle julkaisu aikoina, kun voitin sen fifa turnauksesta.)
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin (ilmoittautuminen)

Nostellaas vähän tätä, että porukka huomaa. 2-5 pelaajaa mahdollisesti haussa ja mielellään keskikentälle/puolustukseen. Privaviestiä LauriH:lle taikka sitten vaan viesti tähän ketjuun. :)
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin (ilmoittautuminen)

Meikäläinen olis erittäin kiinnostunut. Keskikentälllä mieluiten palloilen.
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin (ilmoittautuminen)

Täällä olis yksi kiinostunut pelaaja, pelipaikkana keskikenttä mut kyl mä voin laitapakkiikin pelata.

Ps3 id: Porthan (lisätkää kaveriksi)
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin (ilmoittautuminen)

No lisäillääs nyt taas: Eli joukkue on tällä hetkellä täysi eli uusia pelaajia ei oteta mukaan, pahoittelen
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin (ilmoittautuminen)

Jos kaipailette täydennystä niin voi ilmotella minun suuntaan!:)
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin

Paljon lisää pelaajia tarvittaisiin !!!
Vapaaehtoset ilmottautumisia!!!!
PSN : LauriH
Ja Mielellään AKTIIVISIA pelaajia
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin

mie voisin tulla pellailemmaa iha mille pelipaikalle tahansa. IRL pelasin keskikentällä ja joskus hyökkäykses. oon pleikkarin äärellä ens keskiviikkona eli jos jonki sortin try outtia tarrvii, nii sillon sitte?:) ja aktiivisuutta löytyy, normaalisti joka päivä olen pleikkarilla. sen verrta tuore peli tää fifa että kyllähä tätä jaksaa vielä PITKÄÄN pelata:p
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin

mie voisin tulla pellailemmaa iha mille pelipaikalle tahansa. IRL pelasin keskikentällä ja joskus hyökkäykses. oon pleikkarin äärellä ens keskiviikkona eli jos jonki sortin try outtia tarrvii, nii sillon sitte?:) ja aktiivisuutta löytyy, normaalisti joka päivä olen pleikkarilla. sen verrta tuore peli tää fifa että kyllähä tätä jaksaa vielä PITKÄÄN pelata:p

Otitko yhteyttä jo lauriin ?
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin

Täälläkin olisi yksi halukas pelaaja! Mille pelipaikalle tahansa, mieluiten silti keskikenttä/hyökkäys.

PS3 id: tmpk_20
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin

Kyllä kyllä. Olisin erittäin kiinnostunut pelaamaan. Laitapakki esim... heittäkääs viestiä, jos tarvetta uudelle pelaajalle vielä on.:cool:

PS3id - ZambugeL
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin

Koska en jostain syystä voi tehdä uuden ketjun tässä foorumissa, pitänee vaan laittaa tänne viestiä:

Minulla on tällainen pieni FIFA 10 joukkue, mihin tarvitsisin 2-4 uutta pelaajaa.

Pelipaikat ei minua liiemmin kiinnosta, enkä myöskään ala raivoamaan jos joskus teette virheen tai parin, kunhan vaan olette astetta fiksumpaa väkeä kuin EA:n FIFA-foorumissa. ;) Muut pelaajat joukkueessa (Yhteensä minä + 2 muuta) ovat ihan miellyttävää porukkaa (Vaikkakin huumorin taso on ihan nollassa), joten muitten pelaajien kanssa ei pitäisi olla yhtään ongelmia.

Taktiikkaa yritetään pitää niin simppelinä kuin mahdollista, elikkä 4-4-2:lla mennään. Joukkueen nimi on Ladyboys United, ja minä olen jo pelannut ~100 peliä noitten kahden heppujen kanssa FIFA 09:ssä ja 10:ssä. Tässä joukkueessa ollaan pelattu jo 50-70 ottelua, mistä 40 olisi voittoja. Ei mikään superserious seura kuitenkaan.

Jos kiinnostaa, niin lisää ihmeessä mun PSN, MatteFFS.

Kiits ja näkemiin!
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin

Koska en jostain syystä voi tehdä uuden ketjun tässä foorumissa, pitänee vaan laittaa tänne viestiä:

Minulla on tällainen pieni FIFA 10 joukkue, mihin tarvitsisin 2-4 uutta pelaajaa.

Pelipaikat ei minua liiemmin kiinnosta, enkä myöskään ala raivoamaan jos joskus teette virheen tai parin, kunhan vaan olette astetta fiksumpaa väkeä kuin EA:n FIFA-foorumissa. ;) Muut pelaajat joukkueessa (Yhteensä minä + 2 muuta) ovat ihan miellyttävää porukkaa (Vaikkakin huumorin taso on ihan nollassa), joten muitten pelaajien kanssa ei pitäisi olla yhtään ongelmia.

Taktiikkaa yritetään pitää niin simppelinä kuin mahdollista, elikkä 4-4-2:lla mennään. Joukkueen nimi on Ladyboys United, ja minä olen jo pelannut ~100 peliä noitten kahden heppujen kanssa FIFA 09:ssä ja 10:ssä. Tässä joukkueessa ollaan pelattu jo 50-70 ottelua, mistä 40 olisi voittoja. Ei mikään superserious seura kuitenkaan.

Jos kiinnostaa, niin lisää ihmeessä mun PSN, MatteFFS.

Kiits ja näkemiin!

Olisin kiinnostunut, oon laittan jo pyynnön? SaiPa77
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin

Iltaa,

Jos pelureita taas tarvii, niin yksi olisi vailla joukkuetta.
Pakin tontilla koitan parhaani mukaa kolistella, vaihtelevalla menestyksellä ;)

PSN: zbtos
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin

Jos joku tarvitsee pelaajaa nii pistäkää kutsua. Kaikilla paikoilla pelaaminen luonnistuu. Olisi mukava pelata hyvällä porukalla. :)
 
Vastaus: FIFA 10 - FC Konsolifin

Jos joku tarvitsee pelaajaa nii pistäkää kutsua. Kaikilla paikoilla pelaaminen luonnistuu. Olisi mukava pelata hyvällä porukalla. :)

Mulle kanssa jonkilaista tiimiä. FIFA10 olen pelannut julkaisusta asti aktiivisesti ja pakin tontilla pelailen mieluiten.
 
Ylös Bottom