Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 Manager (Tournament) - Killosseum

En tiedä,kuinka porukka täällä pitää tämmöisestä, mutta hyvä keino yhdistää monen konsolin osaajat yhteen. Kyseessä on siis manageri,eli kukaan ei pelaa vaan manageroi. Simulointi hoitaa pelaamiset.Sinä valitset taktiikan ja pelaajat ja katsot, riittääkö managerointisi turnauksen huipulle. Minä hoidan simuloinnin ja ilmoitan otteluiden tulokset foorumille joko kuvana tai tekstinä.


Valittavana on joukkueita, joiden avauksen keskiarvo on 80-79. Näitä joukkueita on 16 kappaletta eli sen verran mahtuu mukaan.

Joukkueet


AS Roma
Milan
Liverpool - Eero_
Tottenham
Sevilla
Schalke
Fiorentina
Valencia
Wolfsburg
Zenit
Leverkusen
Galatasaray - Tuulis
Athletic Bilbao
Napoli
Everton
Inter


Kuten kaikki varmasti tietävät kentällä ovat 11 pelaajaa ja vaihdossa 7. Voitvalita joukkueeseesi kapeenin ja päättää kuka laukoo rankkarit,lähivapaapotkut, vapaapotkut kaukaa ja kulmapotkut.


Homma kulkee niin, että arvon joukkueet kahteen kahdeksan joukkueen lohkoon. Pelataan yksinkertainen sarja (7 ottelua per joukkue), jonka jälkeen lohkojen neljä parasta jatkaa puolivälierin. Sitten pelataan yksi ottelu, jonka voittaja etenee välieriin jne.


Säännöistä sen verran, että punaisesta kortista saa automaattisesti yhden ottelun pelikiellon, samoin toisesta keltaisesta. Myös loukkaantumiset ovat käytössä, joten vaihtopenkki kuntoon!


Manageroikaa huolella ja aktiivisesti. Jos joukkueen peli ei kulje, kannattaa vaihtaa kokoonpanoa/taktiikkaa.


Mukaan pääsee siis ensimmäiset 16 halukasta, mukaan liityt valitsemalla joukkueen listasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 Manager (Tournament) - Killosseum

Minä ainakin olen mukana.
Joukkue - Liverpool
 
Vastaus: FIFA 15 Manager (Tournament) - Killosseum

Elikkä tänne voi tehdä jollain ohjelmalla muodostelman tai tehdä vain yksinkertaisen listan tyyliin:

GK
LB
CB
...

Footballuser oli ihan käypä sivusto muinoin, toki voi koittaa jossain futheadissakin. Itse tulen mukaan täytteeksi, mikäli ei paikkoja saada täyteen. Saa nähdä saadaanko koskaan kuuttatoista kasaan, jollain foorumilla on ollut jopa 50 ukkoa kiinni tämmöisessä hommassa muinoin ;) Pitkä on matka noihin lukuihin, mutta näen tässä muodossa paljon potentiaalia ja mielenkiintoa.
 
Ylös Bottom