Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

RB-nappula pistää naapurin prässäämään

EDIT: BOXI-puolen webapp ja companion trading on ylhäällä!

JUMANKEKKA POJJAAT(ja tytöt) TÄTÄ ON OROTETTU!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

RB-nappula pistää naapurin prässäämään

Joo, ja senhän saa vaihdettuakin. Itse olen modifoinut nappulat uusiksi kun ei wanha enää opi uusia kikkoja joten pakko pelata niillä mitkä joskus opetellu.

Se on sitten yleensä ihan arpapeliä et saako se cpu pakki otettua sen pallon pois vai ei, en tiedä vaikuttaako tässä puolustusarvo vai se että missä kohtaa kenttää ollaan menossa. Toiset pelaajat osaa ottaa ihan hyvin mut toiset vaan köpöttelee siinä vieressä. Itse se työ tarvitsee yleensä siinä kahen ukon prässissä melkein poikkeuksetta tehdä, mut on tuo nappi myös siitä hyvä että saat painetta vastustajalle ja voit esim itse juosta/ennakoida hyvissä ajoin alaspain mahdollista läpisyöttöä varten. Santun käyttämä "LBY" pelaaja on helisemässä ku on itse melkein aina pallossa ennen vastustajaa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tohon mahdolliseen alkuryntäykseen kannattaa valmistautua liikuttamalla pelaaja alotuksessa suht keskelle ja juuri käyttämällä kaveriprässiä pystyt itse ajoittamaan taklauksen/pallon riiston helpommin. Onhan toi yks vattumaisemmista huijauksesta taas vaihteeksi :mad:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

15 pakkaa, parhaina (arvokkaimpina) Lavezzi ja Di Maria. Tulihan tosta Di Mariasta mukavasti starttirahaa, 222k. Tilillä tällä hetkellä mukavat 255 805 kolikkoa :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

TOTW 4 predictions

Aika mehukkaalta näyttää ennustus. :)

Jäänyt kokonaan Wel-B huomioimatta tossa, tosin se oli euro-liigaa missä teki hattutempun

Henderson-Fletcher-Carvalho näyttäis mukavilta osta halvalla- myy vähemmän halvalla pelaajilta.

Ja toi Pohjanpalo täytyy hommata ihan vaan periaatteesta jos se toteutuu, suomipojat taitaa harvemmin saada noita mustia kuponkeja?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt ois ainakin päivällä UT striimiä tarjolla http://www.twitch.tv/rrapsu . Sinne vaan katselemaan jos kiinnostaa. Muutaman kerran siis vasta tullut striimattua, joten älkää liikaa odottako. :D Kiitos!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja toi Pohjanpalo täytyy hommata ihan vaan periaatteesta jos se toteutuu, suomipojat taitaa harvemmin saada noita mustia kuponkeja?

jep, samaa itsekin mietin. ihan vaan periaatteesta. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo siis in formeja saa vaan liigasta ja maajoukkoeesta mun ymmärtääkseni. Kun täällä ihmeteltiin Lord W:n puuttumista.

Ketkäs muut ovat täällä käyttäneet Adrian Ramosta? Ihan uskomaton kaveri, menee kaikkien läpi ja melkeen aina iskee jopa maaliin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko pelin sisäinen store ainoa oikea/laillinen paikka ostaa kolikkoja/fifa pointseja?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo. Sieltäkin voi vaan ostaa pointseja, joilla voi avata pakkoja ei muuta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo siis in formeja saa vaan liigasta ja maajoukkoeesta mun ymmärtääkseni. Kun täällä ihmeteltiin Lord W:n puuttumista.

Ketkäs muut ovat täällä käyttäneet Adrian Ramosta? Ihan uskomaton kaveri, menee kaikkien läpi ja melkeen aina iskee jopa maaliin.

Olen Bundesliga tiimissä vaihdellut Ramosta ja Immobilea. Molemmat hyviä. Ramos tosiaan vaikuttaa todella vikkelältä kaverilta.
Testailin useamman pelin tuota 4-2-3-1(2) formaatiota. Jotenkin tuntui että laiturit ovat turhaan tässäkin mukana. En saa niitä millään tukemaan hyökkäystä. Tässä täytyy lisäksi olla nopeat alemmat keskikentät. Tuntui että liian helposti vaan juostiin keskikentästä ohi. Laiturit ei myöskään halua osallistua puolustamiseen millään. Harmillisen vaikeaa tuntuu välillä puolustaminen olevan. Lisää reeniä vain vaatii, toivottavasti.

Käsittämätön munkki kävi eilen boostereita availlessa. Bundesligan toppariosastoa vahvistamaan sain Boatengin ja toisesta pussista napsahti sitten BBVA tiimiin Messin TOTW lappu! Innostuin sitä myöten koittamaan tuota false 9 formaatiota BBVA tiimillä. En ole vielä täysin sinut tämän kanssa, mutta tuntuu kyllä hyökkäys hyvin aktivoittavan kaikki kolme ylintä miestä. Syöttösuuntia tuntuu olevan reilusti enemmän hyökätessä ja ukot juoksee paremmin pystyyn. Keskikentälle yritin saada Xavia sopimaan, mutta tämä ei mielestäni ollut kummoinen. Usein liian ylhäällä, varmaan workratejen takia, menettämässä palloa. Kroos ja Modric vaikuttivat tässä aika sopivilta. Jos tarvii enemmän hyökkäysvoimaa, niin Isco sitten penkiltä. Pohjalla Khedira on omiaan, mutta sekin tuppaa usein olemaan ylhäällä, jolloin juostaan sitten kilpaa omaa maalia kohti. Iniesta on seuraavana tähtäimessä, jonka jälkeen toppariosastolle täytyy tehdä jotain. Mathieu ja Mascherano tällä hetkellä häviämässä juoksukisoja. Mathieu tuntuu itselle ihan ok:lta. Olen kulmista muutaman kerran saanut tällä maalinkin puskettua. Huonona puolena Mathieulla ei tunnu pysyvän pallo hallussa. Ensimmäinen kosketus on myös todella ailahteleva. Mascherano on vain hidas, mutta kankea. Ramos ja Varane on seuraavaksi kiikarissa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Käsittämätön munkki kävi eilen boostereita availlessa. Bundesligan toppariosastoa vahvistamaan sain Boatengin ja toisesta pussista napsahti sitten BBVA tiimiin Messin TOTW lappu!

Noniin, että semmosta pientä! :D Siinä on kaverin pelaajahankinnat turvattu joksikin aikaa! Eihän tuo kortti myykään kuin semmoset 2,2M! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Melkosta pomppimista toi Messin hinta. Olen miettiny myisinkö hyvillä voitoilla ( vaikka ei kyllä pitäisi, on meinaan äärettömän hyvä tässä versiossa ). Toissapäivänä hinta oli 1,82M ja eilen alimmillaan 1,7M meni vasta puolen tunnin kohdilla myydyksi. Tänään sitten menny yli 1,9M myydyksi noita normi versioita... Lähteeköhän hinta laskuun nyt kun IF poistuu pakoista, vai jatkaako vieläkin nousua? Mielipiteitä?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eilen Champions Shieldin voitto pakasta tuli Sturridge, jonka sitten myin ja ostin Iniestaa ja Khediraa.

Nyt aattelin uudestaan koota Valioliiga squadia ja David Silvan ajattelin ostaa ensimmäisenä vähän kalliimpana. Ongelma vain on, että millä formationilla lähtisi kokeilemaan. Heittäkääpä mielipiteitä missä formationissa Silva toimisi parhaiten, tai ylipäätään laiturit olisi paljon pelissä mukana.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Melkosta pomppimista toi Messin hinta. Olen miettiny myisinkö hyvillä voitoilla ( vaikka ei kyllä pitäisi, on meinaan äärettömän hyvä tässä versiossa ). Toissapäivänä hinta oli 1,82M ja eilen alimmillaan 1,7M meni vasta puolen tunnin kohdilla myydyksi. Tänään sitten menny yli 1,9M myydyksi noita normi versioita... Lähteeköhän hinta laskuun nyt kun IF poistuu pakoista, vai jatkaako vieläkin nousua? Mielipiteitä?

Sama homma kiinnostas Robbenin kohdalla. Kaverin alin bin pomppii sadan kilon akselilla tässä viikon tutkinnan seurauksena. Nouseeko vai laskeeko normikortin arvo nyt kun eka IF kortti on pakoissa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sama homma kiinnostas Robbenin kohdalla. Kaverin alin bin pomppii sadan kilon akselilla tässä viikon tutkinnan seurauksena. Nouseeko vai laskeeko normikortin arvo nyt kun eka IF kortti on pakoissa?

Normaalikorttien hinnat nousee aina (varsinkin noissa kalliimmissa pelaajissa), kun on in-formit pakoissa. Jotkuhan harrastaa treidausta tolla menetelmällä, että ennakoi ketkä sais in-formit ja hamstraa niitä pelaajia ennen kuin totw vaihtuu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Normaalikorttien hinnat nousee aina (varsinkin noissa kalliimmissa pelaajissa), kun on in-formit pakoissa. Jotkuhan harrastaa treidausta tolla menetelmällä, että ennakoi ketkä sais in-formit ja hamstraa niitä pelaajia ennen kuin totw vaihtuu.

Jep, näin muuten järkeilin itsekkin ja vielä kun sai Robbenin asialliseen hintaan niin sen varuilta napautin 500k binillä (PS3). Seuraavat seitsemän päivää pakoista nousee pelkästään 91 Robbeneita, ja jengi ei sitä halvamma myy niin jotenkin kävisi järkeen että normikortin hinta nousee myös jos korttien omistajat vaan tajuavat olla myymättä ihan pilkkahinnalla pois. Mielenkiintoista nähdä missä on kaljupään hinta ensi viikolla tähän aikaan. :)

Loppuhilut menikin tapani mukaisesti rytinällä pakkoihin ja vaikkei sieltä mitään IF kortteja tullutkaan niin sanoisinko että sessio oli normaalia onnekkaampi noin kokonaisarviolta. Ulkomuistista vedän mut tämmöiset nimet sieltä ainakin tuli: Walker, Gundogan, Remy, Kroos, David Luiz, Filipe Luis ja kirsikkana Van Persie. Nuo nostot mahdollisti myös Reusin oston. Pakkaonni on ollut tässä alussa mukavasti kohdillaan kun muistelee lisäksi aikaisempia nostoja kuten esim. Di Maria, James, Benzema yms.

Kolikkoja jäljellä komiat 5k, treidattavia kortteja tasan nolla mut tiimi näyttää tällä hetkellä tältä.

Kärkeen Lewandowski ja toppariosastolle joku karju niin avot. Neuer tietysti kelpaisi tolppien väliin mut ei kaikkee vaan voi kerralla saada. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Karmeita maailmantähti dream teameja porukka kasaa ja karmealla määrällä rahaa! :D Itsellä on nyt offline FUTia takana noin 20 peliä ja menossa 7 divisioonassa. Senttiäkään en ole käyttänyt rahaa pakkoihin, mutta kiitos GameStopin ennakkovarauksen olen kolme(3!) kultapakkaa saanut ilmaiseksi, yhden joka viikko.

Tällä haavaa tiimi on 4,5 tähden arvoinen ja olen siihen tyytyväinen. Tuntuu, että olisin jotenkin "erityisasemassa", kun tulee tuota jalkapalloa seurattua varsin paljon ja tunnen aika paljon pelaajia, joista moni ei välttämättä ole kuullutkaan. Sitä kautta olen mielestäni onnistunut kasaamaan erittäin pienellä kolikkomäärällä hyvätasoisen joukkueen, jossa vaihtopenkkikin on täynnä 75-80 overallin kultakortteja, osa jopa rareja. Mielestäni on turhaa polttaa mielettömiä määriä oikeaa rahaa ja kolikkoja niihin tunnetuimpiin maailman tähtiin, kun halvalla ja jalkapallotietoudella saa muutaman overall-pisteen heikompia pelaajia ihan pilkkahintaan!

Ilmaispakoista olen saanut lähinnä puolustuspään pelaajia, muutaman rarenkin, mutta pakkien overallit ovat tällä haavaa joukkueen heikoimmat, mutta nekin 75-80 niin avauksessa kuin penkilläkin. Puolustuslinja koostuu lähinnä La Ligan pelaajista ja linjasta löytyy siis ilmaispakkojen pelaajia. Penkiltä löytyy myös ilmaispakasta saatu Jordan Henderson keskikentälle.

Sitten siihen keskikenttään ja hyökkäykseen, joka on todella pienellä hinnalla rakennettu! Tällä hetkellä siitä suunnasta löytyy paljon Athletic Bilbaon nykyisiä ja entisiä pelaajia. Peluutan 4-2-3-1 ryhmitystä ja keskikentän pohjalta löytyy Bilbaon kaksikko Benat - Iturraspe, molemmat overall 80 ja maksoivat uusina kortteina yhteensä alle 2500 kolikkoa! Benat oli karvan alle 2000 ja Iturraspe noin 500! Ylempi keskikentän porukka koostuu kolmikosta Muniain(jälleen Bilbao!), josta maksoin jälleen alle 2000 kolikkoa uutena, CAM on tällä hetkellä Wesley Sneijder(overall 84 rare, maksoin noin 3000 uutena ja oli vielä 14 ottelun sopimus voimassa!) ja oikeassa laidassa Unkarin tämän hetken tunnetuin futari Balazs Dzuzdzak(overall 79, maksoin 700-800 kolikkoa). Kärjessä taistelee ex-Bilbao ja nyky-Juventus Fernando Llorente(overall 81 rare, lähti noin 1500 kolikolla, pitkä sopimus valmiina). Penkiltä löytyy sitten vielä kärkeen Clint Dempseytä(overall 81 rare), Dimitar Berbatovkin oli, mutta möin pois, kun ostin Llorenten. Ronaldinho ja Marko Marin löytyvät sitten Hendersonin kanssa keskikentälle vaihtoehtoina. Veskarinakin on pelannut kaksi MM-tason kassaria, ensin Nigerian Vincent Eneyama ja tällä hetkellä Portugalin Rui Patricio. Kummastakaan en juuri yli 1000 kolikkoa uutena maksanut.

Ei varmasti Di Marioita, Van Persietä ja muita peluuttavien mielestä mikään kovin "seksikäs" miehistö, mutta aika laadukas siihen nähden, kuinka paljon on maksanut. Karvan päälle 10 000 kolikkoa käyttäneenä olen saanut rakennettua 4,5/5 tähden joukkueen, jossa on ihan nimimiehiä maalissa, keskikentällä ja hyökkäyksessä...Aion seuraavaksi laittaa puolustusta vielä vähän tunnetumpaan kuntoon: Bilbaon Aymerick Laporte(ovr 81 rare) ei ole pahoissa hinnoissa, samaten esim. Nemanja Vidic(ovr 83 rare) ei maksa paljoa ja niin edelleen. Yhteensä noin 15 000 kolikolla saanen siis rakennettua joukkueen, jossa avauksessa on joka pelipaikalla overall 79-84 pelaaja...Halpaa, kun sen osaa!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No ei se overall suoraan kerro sitä miten hyvä se pelaaja on itse pelitilanteessa. Ottaisin esim jonku ällöttävän Ibarbon tai vaikkapa ylivoimasuuden kuninkaan Emeniken mun joukkoeeseen mieluummin, kuin vaikkapa esimerkiksi jonku Negredon tai Huntelaarin. Koska netissä pelatessa pärjää oikeastaan vaan nopeilla pelaajilla, paitsi jos oikeesti osaa tosi hyvin pelata fifaa.

EDIT. Mitäs muuten mhart1 on Robbenista mieltä? Onko yhtä mahtava ku viime vuonna. Vähän epäilyttää noi laiturit täs pelis, ku laudat jotenkin tuntuu osallistuvan peliin todella vähän, aiko kova hinta kummiskin pelaajasta 0.5 miljoonaa tässä vaiheessa. Balea olen päässy testaamaan (lainalla) näistä kalleista laitapelaajista ja laidalla se oli aika onneton, mutta kun tykitti sen kylmästi ST:ksi, niin maaleja tuli ku liukuhihnalta :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom