Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Bitch, please?

En pysy enää pelihousuissani, siis tuo boldattu jotenkin saa mun karvat pystyyn! :)
Jotenkin tuosta tulee semmoinen olo että jätkä kuvittelee olevansa maailman ainut ihminen maan päällä joka seuraa muitakin liigoja kuin Valioliigaa. :eek:

Se, että keksit nyt yhdistellä turkkilaisia ja bilboalaisia keskenään ei varsinaisesti ole mitään rakettitiedettä. Tätä peliä enemmän kuin yhden vuoden pelanneet kaverit aivan varmasti osaavat hyödyntää jo pelkästään edellisvuoden TOTY kortteja apuna käyttämällä halpoja ja suht asiallisia tiimejä. Esim. moni viime vuoden TOTY silvereistä on nyt halpoja kultakortteja jotka tietyillä osa-alueilla omaavat elukan elkeet.

Myös sekin, että ihmetellään miten jengi tunkee rahojaan pakkoihin koittaen rakentaa kovan tiimin niin se ei aina välttämättä ole näin. Itsellä kävi ihan alkuvaiheessa melkoinen pulla mikä mahdollisti siirtymisen kalliimpiin "markettituotteisiin" joita vatkaamalla ees taas jatkuvalla syötöllä mahdollisti noin 1-5k tuntiansion. Olen käyttänyt pakkoihin tasan tarkkaan 14,95 + 9,95€, ja tuo nyt ei töissäkäyvän ihmisen kukkarossa ole raha eikä mikään. Saako sillä edes koria kaljaa nykypäivänä? :)

Loppujen lopuksi se on jokaisen oma-asia miten homman tykkää pyöritellä.

/rant

T: ~15 vuotta erittäin aktiivisesti jalkapallomaailmaa seurannut sivustaseuraaja.

Yhdyn täysin tuohon :D Itse en edes kovinkaan paljoa jalkapalloa seuraa, muuta kuin isojen seurojen pelejä, mutta silti ei ole kovinkaan vaikeeta rakennella noita squadeja vähän tuntemattomista äijistä. Mm. Futheadin avulla todella helppo etsiä uusia pelaajia sekä muutenkin kauppapaikassa on jo valmiiksi niin helpoksi tehdyt hakuvaihtoehdot, jolloin pelaajien löytäminen on erittäin helppoa, jopa minunlaiselleni "futisnoviisille"..

Itse käytin myös alussa 20e, jotta pääsin alkuun. Eihän tuo ole juuri summa eikä mikään. Tällä hetkellä kaksi toimivaa squadia La ligasta ja Serie A:sta. http://www.futhead.com/15/squads/3615093/ tuossa kuva Serie A squadista. Nopea porukka kasattuna, jossa koitin välttää Ibarbon ostoa ja ainakin tällä hetkellä tuo Giovinco on hoitanut roolinsa täydellisesti. On kyllä jännä, miten voitan lähes jokaisen pelin la liga squadilla kun pelaan online single matcheja, sitten taas kun kokeilen niillä noita seasoneita niin tulee tasureita ja häviöitä niin surkeille kavereille kuin olla ja voi. Sitten taas tällä Serie A squadilla voittaa helposti pelit seasoneissa, vaikka onkin hieman heikompi porukka kuin tossa mun 1. squadissa. Viimeset kolme peliä Serie A squadilla 3-0-0 ja maaliero 15-1 ja sitten taas La Liga squadilla 1-1-1, vaikka ollut selkeesti parempi osapuoli noissa peleissä..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Älähän nyt ota ihan noin tosissasi! Sen verran voin kuitenkin sanoa, että parikymmentä vuotta on tullut oltua melkoinen fanaatikko futiksen seuraamisessa ja joskus vuosituhannen vaihteessa, kun oli vielä enemmän tuota vapaata aikaa, niin silloisten FIFA-pelien optimiavauskokoonpanot suurempien liigojen joukkueista tuli osattua melkein ulkoa :D Nykyisellään ei ihan noin paljoa enää ehdi perehtymään :D

Pointti oli vaan vastata näille Di Marioita pakoista repiville ja Messin myynnillä miljoonavoittoja tekeville, että ihan pikkurahalla saa kasattua varsin hyvänkin joukkueen, kun vähän on perehtynyt eteläisemmänkin Euroopan liigoihin ja siellä pelaaviin pelaajiin. Ei ollut todellakaan tarkoitus antaa sellaista kuvaa, että olisin jotenkin ainut, joka tietää noita asioita. Kylmästi vaan halusin todeta, että vähän enemmän perehtymällä voi säästää isosti!

Siinä ei toki ole mitään väärää, jos haluaa 50+ euroa maksavaan peliin vielä käyttää "mikromaksuina" useamman kympin lisää! Itse en ole käyttänyt, enkä aio käyttää, vaan pyrin luomaan mahdollisimman pienellä rahalla itselleni toimivan 5 tähden tiimin. Se oli tällä kertaa minun tavoitteeni FUTin puolella ja se on kohta saavutettu. Ainoat "huijaukset", joita olen tätä tavoitetta kohti edetessäni käyttänyt, ovat cataloogin puolelta ostamani FUT coin-boostit(10 ottelua +200 coinia jokaisesta ja 10 +1000 coinia jokaisesta), mutta nuokin olen ihan pelaamalla saavuttanut, kun leveli on noussut ja pelin sisäistä valuuttaa on pelaamalla kertynyt.

Joo en mä nyt tässä mihinkään henkilökohtaiseen sotaan ole alkamassa, lähinnä alkoi rasittamaan tuo toistuva, jopa narsistiseen sävyyn oman futismaailman tietotaitosi esilletuonti. :)

Nykypäivänä, kun on viaplayt ja internetit, ei ole mitenkään erikoista että tiedetään paljon myös muista joukkueista kuin niistä jotka pyörii siellä mestareiden liigassa.

Itse olen oman tietoni vuosien varrella kerännyt lähinnä vedonlyönnin puolelta, siellä kun tuli milloin mitäkin Serie B vääntöä katsottua esim. streameista.

Mutta niinkuin Tonza jo sanoikin, futheadia käyttämällä pöllömpikin jannu osaa kaivella ihan asiallisia tiimejä kasaan, periaatteessa tietämättä pelaajasta oikeassa elämässä yhtään mitään.

Se, mikä itselläni tässä pelissä viime vuonna oli todella mielenkiintoista oli kasailla hopeajengejä ja lähteä niillä pöllyttämään kultajengejä, varsin vaihtelevilla tuloksilla tosin. Mutta mikäs sen ihanempaa ku teurastaa silvereillä ibarbot ja kumppanit! :)

Silvereistä puheen ollen, jos pelaatte Serie A tiimeillä niin ostakaa toppariksi Napolin Koulibaly, aivan jäätävä kulmissa sekä omassa että vihun päädyssä!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

YLLÄPITO:

Onko FUT coinsien vaihto HUT coinseihin, tai lähinnä kyseisen tapahtuman vaihtopyynti-ilmoitusten postaaminen sallittua? Periaatteessahan se on kolikkokauppaa mutta vähän erimoista sellaista. Where's the thin red line, dudes? :D

Tähän vastausta odotellen...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä FIFA:ssa en ole silver teamia kokeillut. Mutta ainakin paris viime fifassa on ollut selvää handicappausta jos pelaat silver jengillä kultajengiä vastaan. Tämän takia niillä pärjäsikin aika helposti. En tiedä miten homma on tänä vuonna, mutta EA on aina EA.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mutta niinkuin Tonza jo sanoikin, futheadia käyttämällä pöllömpikin jannu osaa kaivella ihan asiallisia tiimejä kasaan, periaatteessa tietämättä pelaajasta oikeassa elämässä yhtään mitään.!

Erittäin vahvasti tämä. Tämä on kuitenkin fifa, eikä ihan oikeaa jalkapalloa. Jotkut pelaajat on tosi hyviä, vaikka oisivat aivan susia IRL ja toisinpäin. Joukkueen tähtimäärään ja pelaajien overalleihin en oo koskaan kiinnittäny suurempaa huomiota. Esim. yks squad mulla on portugalin liiga/valioliiga kultahybridi. Silti mulla on LW:n paikalla 71 overall silver. Ihan vaan sen takia, koska tuntuu sopivan ittelle ja on vaan niin hyvä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tulipas sitten toi IF Bonucci pakasta. Tällä hetkellä sen hinta jotain 15-17k. Mitäs mieltä, kannattaako tota nyt ruveta säästelemään ja oottelemaan jospa hinta nousisi vai kannattaako vaan myydä pois? :D Hetken aikaa ehdin jo toivoa mustaa Robbenia kun näin mustan kortin, mutta jouduin valitettavasti pettymään:D.. Ei se pakkaonni oo ainakaan vielä ollut kummosta mun kohalla. Fifa13 aikoihin laitoin n. 600k yhteen putkeen ja paras tais olla Ramires, josta sai vissiin just ja just sen 6k. Noh, viime versiossa laitoin myös saman verran coinsseja putkeen sileeks, niin tuli sieltä sentään Reus, josta sen 40k sai :D Tänään tosiaan mennyt n. 70k pakkoihin ja parhaimpina nostoina Nasri ja IF Bonucci.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänään kävi munkeroinen, kun sain Sanchezin nykäistyä pakasta. Siitä sitten irtosi hillot pistämään koko paketti uusiksi. Tai no, koko päivä hierottu kauppaa, ja lopputulos on tällainen.

http://www.futhead.com/15/squads/3661599/

Varmaankin puolustukseen pitää satsailla seuraavaksi. Tuohon Maticin tilalle kaavailin Fabregasta, mutta loppui pelimerkit kesken. Ehkä myöhemmin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Melkosta pomppimista toi Messin hinta. Olen miettiny myisinkö hyvillä voitoilla ( vaikka ei kyllä pitäisi, on meinaan äärettömän hyvä tässä versiossa ). Toissapäivänä hinta oli 1,82M ja eilen alimmillaan 1,7M meni vasta puolen tunnin kohdilla myydyksi. Tänään sitten menny yli 1,9M myydyksi noita normi versioita... Lähteeköhän hinta laskuun nyt kun IF poistuu pakoista, vai jatkaako vieläkin nousua? Mielipiteitä?

Laitoin aamulla normi Messin myyntiin 2,1M hintaan, kun ei ollut halvempia myynnissä ja joku osti sen :D Ostin sitten parin tunnin päästä uuden normi Messin 1,85M hintaan :D verojenkin jälkeen kivat voitot...onnistuisikohan huomennakin;)

Ja tosiaan ekalla viikolla maksoin herrasta vain reilu 1,1M :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laitoin tänään syysloman kunniaksi 100k pakkoihin, eipä tullut yhtäkään mainittavaa nostoa. Päätin kuitenkin ostaa vielä yhden paketin fifa pointseilla ja piru vieköön paketista pamahti if De Gea :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lauantain kunniaksi ostin pakkoja ja sain Nasrin. Muuta ei sitten tullutkaan.
Ja onnistuin mokaamaan oikein huolella. Ostin katalookista kaksi 99 sopparin korttia. Toisen laitoin vahingossa rivipuolustajalle ja toisen heitin myyntiin. Onneks en pistäny ostohintaa 300 coinssiin.
*tupla facepalm*
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kellää kokemuksia Diego Costasta onko sadantonnin arvonen hyökkääjä ?
mietinnässä kyseisen kaverin osto.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kellää kokemuksia Diego Costasta onko sadantonnin arvonen hyökkääjä ?
mietinnässä kyseisen kaverin osto.
Jos saa ympärille hyvän squadin on hyvä, ainakin itselläni. Ei kannata koko 100k pelkkään Costaan tuhlata [emoji4]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tulipas eilen siirryttyä bpl squadiin. Ai että tuntuu hyvältä pelaaminen. Joukkueesta löytyy mm. Sturridge, Rvp, Fabregas ja Navas. Sturridge aivan ylivoimasta jälkee tehnyt yksinäisenä kärkenä, 7 peliin 18+2 tilastot. Rvpltä oottanut vähän enemmän, mutta silläkin tullut ihan hyvää jälkeä Camin paikalla 7peliä 3+9 statsit. Navasilla puolestaan 7 peliin vain 4+2, joten en tiedä pitäskö kokeilla jotain myytä rm:ää tilalle. Okos kukaan kokeillu Sterlingiä tai Williania?:) Myös miettinyt Youngin vaihtoa Schurrleen, mutta onko järkeä, sillä hintaeroa on sellaset 30k.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tulipas eilen siirryttyä bpl squadiin. Ai että tuntuu hyvältä pelaaminen. Joukkueesta löytyy mm. Sturridge, Rvp, Fabregas ja Navas. Sturridge aivan ylivoimasta jälkee tehnyt yksinäisenä kärkenä, 7 peliin 18+2 tilastot. Rvpltä oottanut vähän enemmän, mutta silläkin tullut ihan hyvää jälkeä Camin paikalla 7peliä 3+9 statsit. Navasilla puolestaan 7 peliin vain 4+2, joten en tiedä pitäskö kokeilla jotain myytä rm:ää tilalle. Okos kukaan kokeillu Sterlingiä tai Williania?:) Myös miettinyt Youngin vaihtoa Schurrleen, mutta onko järkeä, sillä hintaeroa on sellaset 30k.
Osta Sterling testiksi lainalle kataloogista, saatpahan itse testata :) Itse ainakin lainasin ensin kataloogista. Herra oli aivan huikea, joten ostin hänet tiimiini, eikä ole tuottanut pettymystä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Osta Sterling testiksi lainalle kataloogista, saatpahan itse testata :) Itse ainakin lainasin ensin kataloogista. Herra oli aivan huikea, joten ostin hänet tiimiini, eikä ole tuottanut pettymystä :)


Totta, hyvä idea! :D En edes muistanut koko loan-systeemiä, sillä eipä ole juuri ollut tarvetta lainailla pelaajia, mutta tosiaan pitääkin kokeilla Sterlingiä muutamaksi peliksi :) Entäs miten tuo Oscar, onko hänestä kokemuksia? Mietin,että vois ehkäpäs myydä tuon RVP pois, sillä se on monissa tilanteissa ollut vähän liian hidas tossa Camin tontilla, vaikka muuten onkin ollu huikea kunhan vaa saa tarpeeksi tilaa ja aikaa :D http://www.futhead.com/15/squads/4051602/ <---- tuolta siis näyttää squadi tällä hetkellä, ei ole ihan puhdas BPL, sillä ei coinssit riittänyt vielä Walkeriin. Myös toinen BPL CB olis hakusessa Koscielnyn pariksi, siihenkin saa ehdotusta tarjota!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Totta, hyvä idea! :D En edes muistanut koko loan-systeemiä, sillä eipä ole juuri ollut tarvetta lainailla pelaajia, mutta tosiaan pitääkin kokeilla Sterlingiä muutamaksi peliksi :) Entäs miten tuo Oscar, onko hänestä kokemuksia? Mietin,että vois ehkäpäs myydä tuon RVP pois, sillä se on monissa tilanteissa ollut vähän liian hidas tossa Camin tontilla, vaikka muuten onkin ollu huikea kunhan vaa saa tarpeeksi tilaa ja aikaa :D http://www.futhead.com/15/squads/4051602/ <---- tuolta siis näyttää squadi tällä hetkellä, ei ole ihan puhdas BPL, sillä ei coinssit riittänyt vielä Walkeriin. Myös toinen BPL CB olis hakusessa Koscielnyn pariksi, siihenkin saa ehdotusta tarjota!
Meikällä ainakin tuo Oscar on ollut kyllä koko joukkueen kulmakivi :D Tarjoillut huikeita passeja ylös Remylle, joka on paukuttanut kyllä ihan hyvällä prosentilla paikoista sisään :D Statsit Oscarilla 23 matsista komeat 7+27. Tullut myös ihan kiitettävästi puolustamaan.
Toppariksi voisi sopia Mangala Manchester Citystä! Itse en kyseistä herraa ole omistanut, mutta vastustajilla ollut monesti ihan loistava! :D
http://www.futhead.com/15/squads/4056138/ <---- Tuossa oma squadini tällä hetkellä. Fabregasia olen kaavaillut tuohon Gerrardin paikalle ja Kompanya Sakhon tilalle. Saa nähdä koska rahatilanne sallii nämä ostot. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meikällä ainakin tuo Oscar on ollut kyllä koko joukkueen kulmakivi :D Tarjoillut huikeita passeja ylös Remylle, joka on paukuttanut kyllä ihan hyvällä prosentilla paikoista sisään :D Statsit Oscarilla 23 matsista komeat 7+27. Tullut myös ihan kiitettävästi puolustamaan.
Toppariksi voisi sopia Mangala Manchester Citystä! Itse en kyseistä herraa ole omistanut, mutta vastustajilla ollut monesti ihan loistava! :D
http://www.futhead.com/15/squads/4056138/ <---- Tuossa oma squadini tällä hetkellä. Fabregasia olen kaavaillut tuohon Gerrardin paikalle ja Kompanya Sakhon tilalle. Saa nähdä koska rahatilanne sallii nämä ostot. :D

Oorrait juu kiitos omista kokemuksista, pitää siis kokeilla itekkin Oscaria! Juu pitääpi laittaa mietintämyssyyn toi Mangala. Myös Cahill näyttää ihan hyvältä kortilta, joten jompi kumpi tulee noista hommattua.
Eikä oo yhtää hassumman näkönen joukkue sullakaan! Fabregas ollut itelläni ihan perus hyvä keskikentällä, ei säväyttänyt, muttei oo virheitäkään tullut.
En edes muistanut Remyn olemassa oloa, oisin muuten varmasti ostanut sen alunperin Sturridgen sijasta. Toisaalta Sturridge ollut tähän asti joka sentin arvonen, että hyvä vaan että ostin sen :D

Voi kun sais jostain vaan vaikka ylimääräset 500k niin vois vaan kokeilla kaikkia mahollisia kortteja :D :/
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä meikän squadi: http://www.futhead.com/15/squads/4095912/

Köyhän miehen Sturridge kärjessä ja monenmoista patongin pureksiaa on mukana. Diaby, Nasri, Giroud, Debuchy, Kaboul ja N'zogbia ;)

Tällä hetkellä 15k coinssia säästössä ja vahvistuksia pitäisi ostaa. Ehkä Clichy tai sitten Koscielny. Ehkäpä joku cdm jos vaihtelee tuota 4-3-3 taktiikkaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kellää kokemuksia Diego Costasta onko sadantonnin arvonen hyökkääjä ?
mietinnässä kyseisen kaverin osto.

Oma mielipide Costasta on aika negatiivinen, ei saanut ainakaan itselläni paljoakaan aikaan pääosin sen takia että kaveri ei ole kauhean nopea. Hankin äskettäin Costan tilalle Sturridgen ja käteenkin jäi ~30k
 
Ylös Bottom