Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En usko, että se noin menee käytännössä.
No, toi on EA:n toimesta selitetty juurikin noin miten mangz sen selitti. Mutta todellakin, IMO sen huomaaminen on käytännössä mahdotonta. Varsinkin kun siihen pelikokemukseen vaikuttaa niin pirun moni juttu. Lagi, hcp, sen hetkinen season sijoitus jne. Pelasin äsken neljä peliä 4 divarissa ja tarviisin voiton että nousen kolmoseen. Kaikki pelit todella tahmeita. Pelasin sit perään yhden gold cup pelin ja jestas että miehet toimii hyvin. Ei vaan voi olla sattumaa. Eiku sori, it's all in my head.

Mut snaippasin Pinkin Reusin!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näillä kikoilla FUT:sta voi nauttia eikä tarvitse kirota ja oksentaa.


1. rakenna mahdollisimman hyvä joukkue (roolitukset, formaatti, instructionsit jne omaan pelityyliin sopivaks)
2. pronssipenkillä rating 82 tai alle
3. laadukas nettiyhteys (mielellään nat1)

enjoy ;)

Ei enää tahmapelejä vaan peukut aka oma taitotaso ratkaisee oikeasti.


Uskon et toimii myös 16:ssa, koska on toiminut FIFA13:sta lähtien
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näillä kikoilla FUT:sta voi nauttia eikä tarvitse kirota ja oksentaa.


1. rakenna mahdollisimman hyvä joukkue (roolitukset, formaatti, instructionsit jne omaan pelityyliin sopivaks)
2. pronssipenkillä rating 82 tai alle
3. laadukas nettiyhteys (mielellään nat1)

enjoy ;)

Ei enää tahmapelejä vaan peukut aka oma taitotaso ratkaisee oikeasti.


Uskon et toimii myös 16:ssa, koska on toiminut FIFA13:sta lähtien
Hyvä ohje mut eipä tuolla lagista pääse eroon siltikään...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hanki laadukas yhteys ja nat1 niin oot kotijoukkueena 99 kertaa 100:sta ja peli on kuin offlinea. Paitsi lag switch pellejä vastaan lopussa...

E: nii ja jenkkejä/saudeja/meksikolaisia vs ei kannata edes yrittää vaikka näyttäis vihreetä yhteyttä. eu only
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kunnon yhteys tärkein, helsinkiin ku pingaa alle 10 niin varmaan jo sitten tohtii pelata. Pronssipenkki on nössöille ;) ja tuonkin villityksen sais sillä hävitettyä että ne pelaajat vois jopa loukkaantua tai väsyä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mullon bingi 20-30ms mikä kaiken järjen mukaan pitäisi riittää nettipeleihin... Sisään ~8M ulos ~2M. Oon 8/10 kotijoukkue. Mulla ei peli ns. töki, eli ei mitään infernaalista lagia ole, mut tiedäthän sen kun painat laukaisu nappia niin se pelaaja jää miettimään ja laukoo sit kun on jo myöhäistä. Sitä mulla on aika paljon. En oo kyl ollenkaan varma onko se lagia vai handicappia. Ota niistäkin selvää. Syötöt on suurimman osan ajasta ihan tuhnuja, kun kohdistaa pelaajaa päin niin lähtee tosi löysästi mut auta armias kun purkutilanteessa suuntaa sen pallon jonnekkin päin kenttää missä ei omia niin se pallo lähtee ku sinkosta. :D

Nii ja Nat on muistaakseni 1. En oo ihan satavarma enkä nyt jaksa testata kun peli auki.

Täällon taas setä nauttinut viikottaisen viiniannoksen joten höntsäpelejä otetaan vastaan! En uskalla pelata sitä viimeistä divarimatsia kun vähän on jo hassu olo! :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mullon bingi 20-30ms mikä kaiken järjen mukaan pitäisi riittää nettipeleihin... Sisään ~8M ulos ~2M. Oon 8/10 kotijoukkue. Mulla ei peli ns. töki, eli ei mitään infernaalista lagia ole, mut tiedäthän sen kun painat laukaisu nappia niin se pelaaja jää miettimään ja laukoo sit kun on jo myöhäistä. Sitä mulla on aika paljon. En oo kyl ollenkaan varma onko se lagia vai handicappia. Ota niistäkin selvää. Syötöt on suurimman osan ajasta ihan tuhnuja, kun kohdistaa pelaajaa päin niin lähtee tosi löysästi mut auta armias kun purkutilanteessa suuntaa sen pallon jonnekkin päin kenttää missä ei omia niin se pallo lähtee ku sinkosta. :D

Nii ja Nat on muistaakseni 1. En oo ihan satavarma enkä nyt jaksa testata kun peli auki.

mulla on pingi rapia 30 helsinkiin, 24/1 yhteys. Samaa vikaa itelläkin kun sulla, lurut syötöt, vedot viipyy jne. Aivan järkyttävän vaikea pelata kun mikään toiminto ei lähde ykkösellä vaan joutuu aina "oottelee" että millon tapahtuu. Siis sillon kun se tälle päälle sattuu. Ehkä kaikkein pahin kun ottaa pari juoksuaskelta niin se ottaa vielä yhden ylimääräisen kun itte jo haluais tehdä ratkaisuja. Välitön pallonmenetys..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mut siis ei mulla todellakaan kaikki pelit tommosia ole! Ehkä joku 3/10? Tjms. Ihan ok matseja suurinosa kuitenkin, mut jotenkin aina ne ratkaisevat pelit tuntuu ylihankalilta. Voihan se olla et setämiehen pälli ei kestä. :)

Peliseuraa ei löytyny joten riskillä se viimenen matsi ja kappas, 4-0 voitto munaravijengiatä joita ei ole pitkään aikaan näkynytkään! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niinku olikin maininta noi chemistryt ja stylet selitetty ea:n toimesta niin ympäri pyöreesti että Paavo Väyrystäki on helpompi tulkita. En minä ainakaan käytännössä huomaa mitään eroa. Ittellä on nat 1 ku pelaan ja menee piuhalla. Oon kotijoukkue 199/200 enkä pelaa koskaan vieraissa. Sinne ku erehtyy niin yleensä on dia show. Silti se ei poista sitä ongelmaa että joskus noi pelaajat ei vaan liiku niinku pitäis. Toki on helpottanu ku puottanu tota ratingia... mutta tällä hetkellä hauskinta pelata tolla kakkos accolla vaikka ei kovin kummosia tähtiä löydy. Kärjessäkin huiman nopeat Slimaini ja Maccarone mutta siellä ne vaan maaleja kohtuu tehokkaasti mättää. Nyt sain vähän buustattua ku pakasta nousi Kokorin :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niinku olikin maininta noi chemistryt ja stylet selitetty ea:n toimesta niin ympäri pyöreesti että Paavo Väyrystäki on helpompi tulkita. En minä ainakaan käytännössä huomaa mitään eroa. Ittellä on nat 1 ku pelaan ja menee piuhalla. Oon kotijoukkue 199/200 enkä pelaa koskaan vieraissa. Sinne ku erehtyy niin yleensä on dia show. Silti se ei poista sitä ongelmaa että joskus noi pelaajat ei vaan liiku niinku pitäis. Toki on helpottanu ku puottanu tota ratingia... mutta tällä hetkellä hauskinta pelata tolla kakkos accolla vaikka ei kovin kummosia tähtiä löydy. Kärjessäkin huiman nopeat Slimaini ja Maccarone mutta siellä ne vaan maaleja kohtuu tehokkaasti mättää. Nyt sain vähän buustattua ku pakasta nousi Kokorin :)
Ite huomasin aivan saman asian. Vitosdivarissa alkoi sit tuntumaan kotoisalta ja alkoi näkyä ne pelaajien tasoerot, ja Dzekolla ja Sigurdssonilla ei enää pyöritelty ihan miten sattuu!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite huomasin aivan saman asian. Vitosdivarissa alkoi sit tuntumaan kotoisalta ja alkoi näkyä ne pelaajien tasoerot, ja Dzekolla ja Sigurdssonilla ei enää pyöritelty ihan miten sattuu!

Varmasti pelit kovenee koko ajan. Nyt on nousu seiskaan hoidettu. Sekin peli aiheutti kaiketi pientä ihmettelemistä vastustajassa ku bundes kerma oli 50min jälkeen 4-1 tappiolla ja kaveri jätti pelin kesken. Nautitaan nyt niin pitkälle ku päästään :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niinku olikin maininta noi chemistryt ja stylet selitetty ea:n toimesta niin ympäri pyöreesti että Paavo Väyrystäki on helpompi tulkita. En minä ainakaan käytännössä huomaa mitään eroa. Ittellä on nat 1 ku pelaan ja menee piuhalla. Oon kotijoukkue 199/200 enkä pelaa koskaan vieraissa. Sinne ku erehtyy niin yleensä on dia show. Silti se ei poista sitä ongelmaa että joskus noi pelaajat ei vaan liiku niinku pitäis. Toki on helpottanu ku puottanu tota ratingia... mutta tällä hetkellä hauskinta pelata tolla kakkos accolla vaikka ei kovin kummosia tähtiä löydy. Kärjessäkin huiman nopeat Slimaini ja Maccarone mutta siellä ne vaan maaleja kohtuu tehokkaasti mättää. Nyt sain vähän buustattua ku pakasta nousi Kokorin :)
Kokorin on huima tykki
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mielenkiintoinen siirto Futtia ajatellen, kun De Bruyne siirtyy Manchesterin sinisiin.

Ihan väärään jengiin kyllä lähti [emoji3]

Bundesliigan & Wolfsburgin näkökulmasta aivan syvältä. BuLin paras cam tänä vuonna Imo.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näillä kikoilla FUT:sta voi nauttia eikä tarvitse kirota ja oksentaa.

2. pronssipenkillä rating 82 tai alle

Mä olen puolestani saanut elvytettyä FUT-kiinnostuksen sillä, että pelaan kahta joukkuetta vuorotellen, molemmissa on se toinen penkillä/reservissä. Näin ei tarvitse ostaa fitness-kortteja, joiden hinta on karannut järjettömäksi. Ei ole miljuunia kolikkoja eikä jaksa treidata sen takia että vois pelata.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä toi de brynnerin siirto on iso kolaus bulille ja varsinkin wolfsburgille. Aattelin että ne ois voinu rämpiä vähän pidemmälle, mutta tuskin. No ei siinä, Cityn ylivoima varmaan näkyy premierissä. Ja voisin veikata että pääsevät champparissa neljän joukkoon.

Reali floppaa siellä, mun veikkaus. Kovia joukkueita siellä on. Chelski jos pedro oikeesti piristää sitä pakkaa, sillä on varmaan melkoiset Pelihalut. Pakko se on myöntää mutta kyllä uskon barcan olevan finaalissa. Toivottavasti bayerniä, chelseaa tai psg:tä vastaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onhan toi kova siirto. Mutta omasta mielestä Otamendin hankinta oli paljon parempi. Cityn keskikenttä oli jo nyt todella hyvä ja toimiva joten KDB tulee vaan sotkemaan toimivaa kokonaisuutta... joku joutuu penkille ja sitä rataa. Toisaalta toi siirto pakottaa melko varmasti Chelskin toimimaan paljon aktiivisemmin. Toivottavasti Pogba vaihtaa vielä tällä siirto ikkunalla maisemaa vaikka se tarkottaiskin 99% Oscarin menemistä Juven suuntaan.

Koitan kerätä vielä viimeiset pelimerkit ja poimia sif Rooney talteen MLS tiimiin. Sen jälkeen clubi on valmis :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sen jälkeen clubi on valmis :)

Heh mulla on ollu clubi valmis jo monta kertaa mut nyt kun isot liigat on startannut nii löytyy totsikorttejakin marketista. De Gean, Otamendin ja Sanchezin tots laput tuli ostettua takas clubiin.

Sanchezilla aika kova toi ulkosyrjä rw paikalta kun kaventaa cut insidella. Otamendi yks parhaimmista cb:stä hyvän accelerationin takia. De Gea on mitä on eli loistava.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heh mulla on ollu clubi valmis jo monta kertaa mut nyt kun isot liigat on startannut nii löytyy totsikorttejakin marketista. De Gean, Otamendin ja Sanchezin tots laput tuli ostettua takas clubiin.

Sanchezilla aika kova toi ulkosyrjä rw paikalta kun kaventaa cut insidella. Otamendi yks parhaimmista cb:stä hyvän accelerationin takia. De Gea on mitä on eli loistava.

On se mullaki ollu jo sieltä MLS totsista valmis mutta ku noista hopea pusseista tunkee kokoajan kolikkoja tilille niin pitähän ne johonki järkevään käyttää :) Sif Rooney ois kuitenki niffiin verrattuna ihan hyvä päivitys ja muutenki tehny mieli sitä korttia testata.
 
Ylös Bottom