Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaahas,
B-UbkkhIAAEH_Yi.png:large

Romalle ****-skillit
Bolasien IF jysähti hiukan ylöspäin

Tällä kertaa myös Fabre:n kortit sai upin
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ai meneekö hermot?
Aloitin pelaamaan 3 divarin pelejä CSKA Moscovan poppoolla ja nyt takana 6 peliä. 1 voitto ja 5 tappiota. Yhdestäkään en olisi tappiota ansainnut, V***u!
Vastassa ollut pääsääntöisesti todella huonoja pelaajia, jotka yrittää lähinnä juosta mun puolustuksen läpi..
Maalinteko yhtä tervanjuontia, kun vastustaja saa parhaimmillaan kolmella ensimmäisellä tuhnulla kaikki sisään! Hyvänä esimerkkinä 2-1 tappiopeli, jossa vastustajalla ei periaatteessa ollut yhtään paikkaa. Ensimmäisen maalin teki, kun yritti keskittää ja mun veska nappasi keskityksen kiinni, mutta oma pakki juoksi veskaa päin ja pallo kimpoili takasin keskittäjälle joka veti nolla kulmasta maalin... Toinen syntyi kun mun veska dyykkasi irtopallon, oma pakki juoksi veskaria päin ja kaatui, jolloin vastustaja juoksi maassa makaavia veskaria sekä pakkia päin ja kaatui. Sai pilkun..
Ainoa voitto irtosi 2-1 lukemin. Hallinta mulle 65% - 35% samoin kuin vedot 15-2 mulle. Kahta peliä lukuunottamatta pallonhallinta mulle siellä 60-65% tietämillä ja vedot aika fifty-fifty, mutta kun vastustaja ei pääse oikeasti edes hyville paikoille niin silti uppoaa löysätkin kudit ja mulla ei onnistu edes yksin läpi tilanteissa!!
Yhdessä matsissa 4 tolppaa ja 2 tai 3 ohivetoa 3 metristä (siitä veskan maalipotku viivalta)!! EN VOI KÄSITTÄÄ TÄTÄ PELIÄ!!!!!! AAAAARGGGHH!!

P.S. Turnauksessa tuli vastaan joku suomalainen, joka otti 4-0 tilanteessa rage quitit... Joukkueen nimi taisi olla JugiTeam tjsp...


Nyt alkaa riittämään.. 3 matsia, 3 tappiota vastustajat 2 vetoa 3 maalia, 1 veto 2 maalia ja 3 vetoa 4 maalia. Mulle parhaimmillaan pallonhallinta 71%-29%. Tipuin neloseen.
Joku tässä pelissä on muuttunut. Vastustajat vetää lähinnä juoksunappi pohjassa ja karvaa ylhäältä 3-4 ukolla. Jos ukoille laskettaisi juostu matka, olisi se varmaan yli 25 kilometriä matsia kohden. Ei tässä ole mitään järkeä! Nuo äijät olisi oikeasti pelikelvottomia puoliajalle mennessä tuolla juoksemisella, paitsi EA:n laatu potkupallossa..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ai meneekö hermot?
Aloitin pelaamaan 3 divarin pelejä CSKA Moscovan poppoolla ja nyt takana 6 peliä. 1 voitto ja 5 tappiota. Yhdestäkään en olisi tappiota ansainnut, V***u!
Vastassa ollut pääsääntöisesti todella huonoja pelaajia, jotka yrittää lähinnä juosta mun puolustuksen läpi..
Maalinteko yhtä tervanjuontia, kun vastustaja saa parhaimmillaan kolmella ensimmäisellä tuhnulla kaikki sisään! Hyvänä esimerkkinä 2-1 tappiopeli, jossa vastustajalla ei periaatteessa ollut yhtään paikkaa. Ensimmäisen maalin teki, kun yritti keskittää ja mun veska nappasi keskityksen kiinni, mutta oma pakki juoksi veskaa päin ja pallo kimpoili takasin keskittäjälle joka veti nolla kulmasta maalin... Toinen syntyi kun mun veska dyykkasi irtopallon, oma pakki juoksi veskaria päin ja kaatui, jolloin vastustaja juoksi maassa makaavia veskaria sekä pakkia päin ja kaatui. Sai pilkun..
Ainoa voitto irtosi 2-1 lukemin. Hallinta mulle 65% - 35% samoin kuin vedot 15-2 mulle. Kahta peliä lukuunottamatta pallonhallinta mulle siellä 60-65% tietämillä ja vedot aika fifty-fifty, mutta kun vastustaja ei pääse oikeasti edes hyville paikoille niin silti uppoaa löysätkin kudit ja mulla ei onnistu edes yksin läpi tilanteissa!!
Yhdessä matsissa 4 tolppaa ja 2 tai 3 ohivetoa 3 metristä (siitä veskan maalipotku viivalta)!! EN VOI KÄSITTÄÄ TÄTÄ PELIÄ!!!!!! AAAAARGGGHH!!

P.S. Turnauksessa tuli vastaan joku suomalainen, joka otti 4-0 tilanteessa rage quitit... Joukkueen nimi taisi olla JugiTeam tjsp...

AIVAN LIIAN TUTTUA! siis itsekin kun häviän niin 90% häviöistä tulee juuri ihan ihmetilanteista ja sitten menee tunteisiin, jonka jälkeen hakataan päätä seinään, saadaan muutama paikka josta nämä ***** amatöörit vetelee päin helvettiä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaahas,
B-UbkkhIAAEH_Yi.png:large

Romalle ****-skillit
Bolasien IF jysähti hiukan ylöspäin

Tällä kertaa myös Fabre:n kortit sai upin

Voi helvetti! Eilen pistin just IF Bolasien vahingossa myyntiin päiväksi ja BIN oli 35k. Ei saatna.

E: no ei se enää näköjää oo ku 40k:D, mut ku ne skill upgradet tuli nii silloha siit ois saanu yli 100k:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Muutaman hyvän pakkanoston myötä joukkue on saanut uusia nimiä kentälle: IF Lacazette-->SIF Lacazette ja Thiago Silva --> TOTY Luiz.


http://www.futhead.com/15/squads/24438539/

Näin btw. Ketä maalivahti teillä on ollut hyvä ja ketä taas floppi? Itselläni hyviä ovat olleet Neuer ja De Gea. Floppeina ainakin Courtois ja Lloris.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Maalivahdeista hyviä mulle on oikeastaan vaan ollut Courtois ja Howard. Neuer myös toki ihan menevä molari, mutta hinta/laatusuhde ei mistään kotosin. Courtois jopa mielestäni sitä parempi.
Floppeja en edes vaivaidu kaikkia laittamaan, koska listaisin luultavasti pelin kaikki muut maalivahdit. Mutta Cech, Lloris ja Casillas nyt tulee ekana mieleen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä maalissa pelaa hyvin De Gea ja Begovic. Neuer oli kans hyvä, onhan se tietty erittäin kallis maalivahdiksi. Ennen Neueria Leno pelas loistavasti. Mutta omasta mielestä De Gea pelaa parhaiten.
Floppeja on monia; Cech, Casillas, Ter Stegen, Weidenfeller, Lloris, Alves...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

FIfa on taas päättänyt että omat pelaajat eivät ota ainuttakaan syötönkatkoa. Pallo menee hitaasti metrin päästä niin tietokonepelaaja ei eväänsä liikauta. Ja jos pallon jotenkin saa karvattua niin se pomppaa aina vastustajalle. Millä nuo omat pelaajat saa tekemään juoksuja jos pallo on itsellä? Kaikki pelaajat jäävät suunnilleen seisomaan paikoilleen odottamaan syöttöä eikä niihinkään voi tulla edes metriä vastaan... jos käyttää tietokone karvausta niin ei toivoakaan, että pelaajat sen pois saisivat juoksevat vaan noin kahden metrin päässä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

FIfa on taas päättänyt että omat pelaajat eivät ota ainuttakaan syötönkatkoa. Pallo menee hitaasti metrin päästä niin tietokonepelaaja ei eväänsä liikauta. Ja jos pallon jotenkin saa karvattua niin se pomppaa aina vastustajalle. Millä nuo omat pelaajat saa tekemään juoksuja jos pallo on itsellä? Kaikki pelaajat jäävät suunnilleen seisomaan paikoilleen odottamaan syöttöä eikä niihinkään voi tulla edes metriä vastaan... jos käyttää tietokone karvausta niin ei toivoakaan, että pelaajat sen pois saisivat juoksevat vaan noin kahden metrin päässä.
Et ole ongelmiesi kanssa yksin. Ja ratkaisua ei ole. Paska peli, jota on pakko pelata, kun ei ole parempaakaan tarjolla. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Et ole ongelmiesi kanssa yksin. Ja ratkaisua ei ole. Paska peli, jota on pakko pelata, kun ei ole parempaakaan tarjolla. :)

Ja tuntuu että Remy:ltä palloa ei saa pois vaikka hakkaa pleikkarilla X tai ympyrää ja jos saa niin kyseinen pelaaja saa sen aina ennen kuin oma kerkiää kyseiseen irtopalloon...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Floppeja on monia; Cech, Casillas, Ter Stegen, Weidenfeller, Lloris, Alves...

Omalla porukalla on 40-50 ottelun kokemus Ter Stegenistä ja yhden käden sormin voi laskea ne "helpot mokat", jotka kaverille on sattunut...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Omalla porukalla on 40-50 ottelun kokemus Ter Stegenistä ja yhden käden sormin voi laskea ne "helpot mokat", jotka kaverille on sattunut...

Itellä ei vaan toiminut yhtään. Tuli pyöriteltyä BBVA-squadin maalilla n. 10 maalivahtia, ja ter Stegen oli selkeästi huonoimmissa. Ehti se olla itselläkin arviolta +20 peliä maalissa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Omalla porukalla on 40-50 ottelun kokemus Ter Stegenistä ja yhden käden sormin voi laskea ne "helpot mokat", jotka kaverille on sattunut...

Jos oikein muistan, niin taisit pelata offlinessä? Siinä maalivahdeilta ei tule niin paljon aivopieruja, kun netissä pelatessa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olenkin tässä jo miettinyt, josko antaisi jossain vaiheessa PES-sarjalle taas mahdollisuuden...

Eikö FIFAn ja PESsin välillä ole nykyään valtava kuilu? Olen käsittänyt että PES ei pysty kilpailemaan presentaatiossa, lisensseissä, animaatiossa ja jopa pelattavuudessa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikö FIFAn ja PESsin välillä ole nykyään valtava kuilu? Olen käsittänyt että PES ei pysty kilpailemaan presentaatiossa, lisensseissä, animaatiossa ja jopa pelattavuudessa.

Sen mitä mä olen käsittänyt niin tämän vuoden PES pelattavuuden kannalta oli varsin mainio, ja jopa niin hyvä että FIFAn jengi sais ottaa mallia seuraavaan julkaisuun PES jengiltä!

Baijerilaiset on intoutuneet taas pelaamaan. Voisko kuvitella että TIF Robben irtoaisi 2+2 saldolla, vaikka toinen maali pilkulta? IF Lewandowski kelpaisi kyllä myös...

Chelsea sippas perhana loppua kohden, mutta eipä tuo tasuri harmita niin paljon kun Manu näytti hävinneen. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oliskos fifaihmiset järkeä hommata if Miroslav Kloseja 15k ja myydä kalliilla eteenpäin?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oliskos fifaihmiset järkeä hommata if Miroslav Kloseja 15k ja myydä kalliilla eteenpäin?

Yhtä järkevää ku mikä tahansa paska informi, ehkä joku suositumpi tois paremmat tuotot, esim. Kolo Toure? Hidas hyökkääjä ei ole tässä kovin HOT
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Play station pelaajilta taas kaipailisin hintoja näistä miehistä.

IF 78 Elia
MOTM 80 Giroud
IF 85 Oscar
SIF 85 Rakitic
IF 81 Rodrigo
IF 84 Pedro

Kiitos! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Play station pelaajilta taas kaipailisin hintoja näistä miehistä.

IF 78 Elia
MOTM 80 Giroud
IF 85 Oscar
SIF 85 Rakitic
IF 81 Rodrigo
IF 84 Pedro

Kiitos! :)

Elia: 65k
Giroud: 55k
Oscar: 290k
Rakitic: 270k
Rodrigo: 475k
Pedro: 245k
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siid mitääh eilen illalla biddailin ittelleni pari if smallingia ja näin että ne olivat jo expired ja vihreällä , sitten kun menin transfer targetseihin niin olivat kadonneet:(.Mites sinne kannattaa valittaa ja saako niitä edes takas?Hyvin pienellä budjetilla pelailen joten halusisin ne takaisin.

E:Muutenkin transfer market ollu tänään tosi buginen kolikoitten takaisin tulemisessa menee yli 15min. onko muillaki tällästa
 
Ylös Bottom