Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No ei ihme että nousin sitten takas kutoseen tällä tiimillä ja siellä eka peli oli kauhee 3-4 tappio, kun TOTS De Gea päästi kaikki 4 kutia sisää eikä torjunu kertaakaan. No sitten vaihdoin pakit (Onuoha/Koscielny) ja molsen. Niin 8-2 voitto, niin ja tiputin rating 82 :)

Tän hetken tiimi, vaihdan TOTS Hazard tänään/huomenna kunhan saa minimillä tai lähelle. Sitten Legenda Schmeichel maaliin joskus kun se tulee.

fc619958fb4147cdfeb330d6061c71c4.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jahas €a:n range päivitykset näköjään loppuu vanhoihin kortteihin sitä mukaa ku tulee uusia... no onhan tämä hiukan kaunisteltu pointsien pakkokauppa.



Edit. Eiköhä tämä hetkeks riitä. Finaalissa park the bus ja roikkupallo vastassa.. vastustajan sturridge heittää roikun selin ja sehän lentää coutinholle.. jota koko puolustus ei saa nurin.. 1-0 tappio ku loppupelin sain pelata tekoälyä ja omassa päässä syöttelyä vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

itte sentään voitin finaalin äsken 1-0, nihkiä läpyttely oli jonka punainen bony ratkaisi boksin ulkopuolelta. Läpyskillä otin ton testiin kun ei nyt totsien aikaan hävinny treideistä, pirun kova äijjä. Aikalailla niiku normi costa.
Ja pakasta tuli tosiaan di maria ja cavani. Ei oikein nappac, toiset vetelee näistä tots cesciä ja kumppaneita...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huomasin kanssa. Rating 79 bpl poppoolla ja voitin turnauksen 3ekaa peliä. Vaihtopenkki täys jotain 50 pronssiukkoja. Piru niitten kanssa oli minipeliä että sai bin 200 hinnalla niitä :D
Eli siis pitääkö tässä oikeasti täyttää vaihtopenkki jollain pronssiukoilla, että pärjää paremmin, vai ymmärsinkö nyt jotain väärin? Ihme pelleilyä kyllä, jos näin todella on.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eli siis pitääkö tässä oikeasti täyttää vaihtopenkki jollain pronssiukoilla, että pärjää paremmin, vai ymmärsinkö nyt jotain väärin? Ihme pelleilyä kyllä, jos näin todella on.
No ei pidä. On niin huono tiimi kun ei oo boxilla coinsseja bpl tiimiin kunnolla. Minimoitu hinta penkillä istujille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No ei pidä. On niin huono tiimi kun ei oo boxilla coinsseja bpl tiimiin kunnolla. Minimoitu hinta penkillä istujille.

Ok. En vaan olisi ihmetellyt, että jonkun skriptien välttämiseksi pitää jengin olla keskiarvoltaan mahdollisimman huono.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eli siis pitääkö tässä oikeasti täyttää vaihtopenkki jollain pronssiukoilla, että pärjää paremmin, vai ymmärsinkö nyt jotain väärin? Ihme pelleilyä kyllä, jos näin todella on.

No jokaisella on omat mielipiteet handicapin olemassaolosta, mutta omasta mielestä EHDOTTOMASTI käytät pronssipenkkiä. Varsinkin jos jengin keskiarvo on +84 luokkaa. Tämä on oma mielipiteeni.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllähän noita scripti juttuja on paljon pähkäilty vaikka missä. Toiset uskoo, toiset ei. Kyllä se homma jotenkin tuntuu skulaavan paremmin huonommilla pelaajilla, mutta viimeistely niillä sitten kärsii. Itse tykkään pelata nimimiehillä jotka laitaa 90% paikoista sisään, olkoon sitten pientä scriptiä kehissä. Rupu-ukoilla ei ole noita perus hancicap juttuja, mutta ei se kiva ole kun ne sössii niin paljon enemmän varmoja paikkoja.

Mä olen ainakin pitänyt 4 vaihtomiestä ja sit 3 pronssia jotka ei nurmelle astu että pysyisi tuo team rating edes jotenkin kurissa. Siten se on 84 mulla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No pitääpi varmaan kokeilla tuota pronssipenkkiä, vaikka kun seuraavan kerran valahtaa taas tappioputkeen. Kyllä nuo skriptit ja handicapit ainakin omasta mielestä vaikuttaa erittäin uskottavilta, koska jokainen peli on järestään tiukka vaikka pelaajien tasoero olisi todellisuudessa huima. Enkä siis sano että itse olen aina se joka kärsii, kyllä monesti hävettää ihan älyttömästi joku tekemäsi voittava räkämaali, vaikka kaveri vie laukaukset 20 - 0. Ei toki niin paljon, että ihan lähtisin omiin sitä palloa kuljettamaan. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Man crush with Hulk. Tykkäsin! Tykkäsin todella paljon!

[video=youtube;zEpEau3XHyc]http://www.youtube.com/watch?v=zEpEau3XHyc[/video]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pelaako porukka täällä Manual-asetuksilla vai millä?

Jotkut kai tahii niillä, mut vastaan tulee kuitenkin aina full assist-jengejä, niin hankalaa on. Itellä tällä hetkellä kaikki avut päällä, välillä pelaan semi-syötöillä ja laukauksilla. Kummallakaan en juurikaan osu kohti maalia
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä oon pelannu semeillä ja itse teen pelaajavaihdot. Sen kyllä huomaa :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

manuaaleilla pelasin aluksi, laukaus semi. Muuten jepa mutta noi high pressure jengit tuotti vaikeuksia kun piti ni nopiaa saada se syöttö aina omissa lähtee ja tarkasti. Siispä nasautin syötöt automaatille, korkean syötön semille ja läpisyötöt manulla edelleen. Nyt pääsee prässin alta komiasti poisa mutta jostain syystä tuo automaatti syöttää noi ratkaisusyötöt aina päin helvettiä...? varsinkin boksissa. Pitäs aina puolen kentän jälkeen saada syötöt manuaalille... :)
semisyöttöjä vois tosiaan kokeilla, jos niillä sais boksissa paremmin tulosta aikaan ja omissakin selviää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaahas eli 90 % automaatilla mennään, mutta ei siinä mitään.

HUOM!

Haluaisin FUT-pelimuotoon tuon Team Management näkymän, nyt tuo typerä korttinäkymä pelkästään. Miten saisin yhteyden FIFA tiimiin kun haluaisin lähettää heille ehdotuksen???
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko kellään vinkkejä miten noita pelaajia oikeen saa myytyä? Oon nyt noin viikon koittanut myydä siinä onnistumatta kolmikkoa IF Stindl, NIF Ribery ja NIF Alaba. Oon vaihtanut korteilla niitten paikkoja ja käyttänyt myös training kortteja, mutta ei sitten millään saa myytyä.
 
Ylös Bottom