Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Menee herrrrrmot. Ton turnauksen kanssa. Meikä pyörittää ekat 70min ja sit tulee kaveri. Pepe reina juoksee tolppia pitkin karkuun ja boateng putoo kuiluihin. Kertokaa mulle mitä kivaa mä ostan buliin :( 130k on kakkulaa @ääsbox.

On muuten boxilla enemmän noita gugguballoilijoita. Jos on sellasta ilmoilla vedän ton sif auban kehiin ja alan itekki palloileen. Ja noita helvetin lagswitch tyyppejä. Tuntuu joka toinen johtoon mennessä vetävän kaistan tukkoon.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuo on pelin tämän hetken paskin puoli...ei voi koskaan tietää mitä €a:n trolli tehdas keksii.

Joo siis tuossa kärsii treidauskin. Tuo EA:n range päivitys systeemi kun ei ole ihan ajantasalla. Mm. TOTS Hazard möi alta 1,4M ja sitten EA päivitti rangen minimin 1,4M. No sitten Hazardi meni minimiin ja ihmisillä vaikeuksia myydä korttia. Ehkä seuraava päivitys on sitten alta 1,4M mut jokatapauksessa aivan perseestähän nämä ranget on. Todella epäonnistunut systeemi kaikinpuolin, tyyliin 100 erikoiskorttia jotka myy rangen välistä siten niinkuin niiden kuuluisi.

Miettikään miten vaikeeta on treidata ens versiossa. Tai tyyliin ottaa homma haltuun, eli IF-treidaus, NIF treidaus yms. Kyllä se tiettyyn pisteeseen asti toimii mutta kun siirrytään kalliimpiin kortteihin niin se on joko minimi tai sitten maximi se myyntihinta.

Aivan läppä koko systeemi. Tai koko yhtiö oikeastaan siis.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siihen ne pyrkii. Enemmän vaan niitä pusseja ja pointseja ea marketista.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Menee herrrrrmot. Ton turnauksen kanssa. Meikä pyörittää ekat 70min ja sit tulee kaveri. Pepe reina juoksee tolppia pitkin karkuun ja boateng putoo kuiluihin. Kertokaa mulle mitä kivaa mä ostan buliin :( 130k on kakkulaa @ääsbox.

On muuten boxilla enemmän noita gugguballoilijoita. Jos on sellasta ilmoilla vedän ton sif auban kehiin ja alan itekki palloileen. Ja noita helvetin lagswitch tyyppejä. Tuntuu joka toinen johtoon mennessä vetävän kaistan tukkoon.

Benatia, Boateng, Mkhitaryan, Kagawa, Reus, Bayernin Shaqiri, Kärkeen maalitykki Ramos. Vastustaja = Owned. :D

Laitapakeiksi Ali, Pissis, ja keskikentän pohjalle, Gundogan, Sika, Tai Brassi Gustavo. Shuatana ei siitä tiimi parane.

Nii ja maaliin kaikkien suosikki Leno ku Neuer veis kaikki kyhnyt kuitenniin.

Nii ja jos oikeesti haluu kärkeen laatua ni Lewandowski. Siitä ei kyllä kärkimies parane IMO. Absolutely oma suosikki ollu jo toista vuotta.

Ja jottei mene kokonaan aiheessa niin persventtiili että on Karhu hyvälle pienen "guggupallon" jälkeen missä oikeesti lentää hiki ja saa oikein juosta pallon perässä. Tennis on kyllä mahtavaa touhua.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla on jo bena, boa, reus ja sif kakkiwa kentällä :D

Tykkäsiks SIF Gaggivasta?

Ite ostin sen Iipeeltä ja ekat pelit oli kyllä todellinen F9 CF Maestro. Tänään pelit oli niin puuroa että kukaan ei noussut esille.

Jes mammat lopetti! Soppareita rynkyttään! :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo siis tuossa kärsii treidauskin. Tuo EA:n range päivitys systeemi kun ei ole ihan ajantasalla. Mm. TOTS Hazard möi alta 1,4M ja sitten EA päivitti rangen minimin 1,4M. No sitten Hazardi meni minimiin ja ihmisillä vaikeuksia myydä korttia. Ehkä seuraava päivitys on sitten alta 1,4M mut jokatapauksessa aivan perseestähän nämä ranget on. Todella epäonnistunut systeemi kaikinpuolin, tyyliin 100 erikoiskorttia jotka myy rangen välistä siten niinkuin niiden kuuluisi.

Miettikään miten vaikeeta on treidata ens versiossa. Tai tyyliin ottaa homma haltuun, eli IF-treidaus, NIF treidaus yms. Kyllä se tiettyyn pisteeseen asti toimii mutta kun siirrytään kalliimpiin kortteihin niin se on joko minimi tai sitten maximi se myyntihinta.

Aivan läppä koko systeemi. Tai koko yhtiö oikeastaan siis.

Minusta siitä asti ku rajat tuli niiden yksi syy oli treidaamisen vaikeuttaminen. Jossain välissä pyöritin sitä iffi hommaa ja kortit liikkui, voitot oli kyllä mallia 5k. Ne kortit mitä treidasin kuten kolo, skretl, Smalling oli tuohon just hyvillä rajoilla. Löytyi helposti minimillä mutta möivät helposti maksimilla.. Kunnes yhdessä päivityksessä €a kaventi niiden rajoja molemmista päistä.. eihän tolle mitään logiikka löydy muusta ku se että vaikeutetaan hommaa. Ens vuonna treidaus tulee olemaan helvetin vaikeaa eikä spämmiäkään tarvii sillä ei kellään tule olemaan tälläisiä summia ku nyt. Toki €a:n kannalta niin täydellinen systeemi...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tykkäsiks SIF Gaggivasta?

Ite ostin sen Iipeeltä ja ekat pelit oli kyllä todellinen F9 CF Maestro. Tänään pelit oli niin puuroa että kukaan ei noussut esille.

Jes mammat lopetti! Soppareita rynkyttään! :D
Kyllähän toi reusin kanssa hyvin viipottaa. Vähän sellanen kynäukko. Aika hepponen. Hyvät laukaukswt.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No ehkä hintaansa nähden, mutta kyllä ainakin minä puolustan silti mielummin Doumbiaa, kuin Ronaldoa vastaan.

Ite Doumbiaa ja Ronaldoa vastaan pelanneena sekä niillä pelanneena, niin kyllä Doumbiaa vastaan on paljon vaikeampi puolustaa. Ja ite en saanu yli 150 pelissä Ronaldolla kertaakaan penaltiboxin ulkoo kai sisää. Se oli ihan mopo (Fanta CR7) , TOTS Bolasie paljon smoothimpi kentällä.

Ronaldoa vastaan pelaa mielellään, jos vastaan tulee Musa/Doumbia, niin painan xbox nappia ja tapan pelin ja reload ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Menee herrrrrmot. Ton turnauksen kanssa. Meikä pyörittää ekat 70min ja sit tulee kaveri. Pepe reina juoksee tolppia pitkin karkuun ja boateng putoo kuiluihin. Kertokaa mulle mitä kivaa mä ostan buliin :( 130k on kakkulaa @ääsbox.

On muuten boxilla enemmän noita gugguballoilijoita. Jos on sellasta ilmoilla vedän ton sif auban kehiin ja alan itekki palloileen. Ja noita helvetin lagswitch tyyppejä. Tuntuu joka toinen johtoon mennessä vetävän kaistan tukkoon.

Minä arvasin että se boxi kuulosti liian hyvältä ollakseen totta :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aattelin päivittää vähä nykystä tiimiä. Kun tuli hommattua pari bundes pelaajaa.. Ny mennää tällä.
59f4e9af8aa9a844546acb571aee196a.jpg

Joutuu vaihtaa Hazard ja Bolasie si pelin sisällä ettei puolustus kärsi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite Doumbiaa ja Ronaldoa vastaan pelanneena sekä niillä pelanneena, niin kyllä Doumbiaa vastaan on paljon vaikeampi puolustaa. Ja ite en saanu yli 150 pelissä Ronaldolla kertaakaan penaltiboxin ulkoo kai sisää. Se oli ihan mopo (Fanta CR7) , TOTS Bolasie paljon smoothimpi kentällä.

Ronaldoa vastaan pelaa mielellään, jos vastaan tulee Musa/Doumbia, niin painan xbox nappia ja tapan pelin ja reload ;)
Voihan se johtua myös siitä, että ehkä ronaldon omaavat pelaajat ovat keskimäärin parempia kuin doumbia-pacettajat. Itse en ole kumpaakaan kokeillut, joten en osaa puhua kuin puolustavan kantilta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näköjään myös tosta Arabian liiga turnaus tuli, tosin vain 6 pelaajaa pitää ollaa aloittavassa 11:ssa. Joten heti pelin alkuun kolme kaveria pois ja kunnon jätkät tilalle. Kaks peliä pelasin tossa ja molemmisa voitto.

Ite oon ostanu oikeastaan ihan kaikkia pelaajia Serie A:sta, joka on siis seuraava TOTS jos viime vuoden aikatauluilla mennään. Mm. Tevez, Higuain, Nainggolan, Marchisio, Mertens, Ibarbo, Gervinho, Vidal, Guarin, Konko, Chiellini, Handanovic... Kun aattelee, että Tevez ja Vidalkin on alle 3k niin niiden luulis olevan kans erinomaisia investointeja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hoijaa, rentouttava pelisessio fifaa, kolme nihkeää turnauspeliä rankkareille, yksi voitto. Sitten se "vielä yksi peli" ja eikö sieltä tule vastaan Ibarbo/Doumbia/Neymar. EA:lle ei ole kukaan koulussa opettanut, että palloa pitää laittaa liikkumaan, pelaajat hengästyy, pallo ei. Jospa keskittyis huomenna (tänään) sitten ihan oikeaan jalkapalloon. Rage.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toverit hyvät, nyt ilmottautumaan tonne mahtavaan tulevaan turneeseen(sigussa)

Ainakin PS4-puolella pitäs olla pirusti väkee täällä? Ja kai PS3:llekin jokunen peluri löytyis?
 
Ylös Bottom