Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

lake79

Well-Known Member
Kolikoita saa vaihtaa ainoastaan FIFA 16:n Ultimate Team -kortteja vastaan. Esimerkiksi NHL- ja FIFA-kolikoiden vaihtaminen julkisesti keskenään on siis myös kielletty.

Avataas tää, kun julkaitstiin Xbox Onen legendat ja jumankekka niiden joukossa on Litti! Myös Ryan Giggs, George Best ja Gattuso oli itselle sellaisia jotka napostelee ja paljon.

Harkinnassa on Fifa16 vieläkin, mutta ainakin tuo Early Accessin testaan ja teen sitten ostopäätöksen. Litti auttoi tosin ostopäätöstä portaan ylöspäin.

Uudet legendat: https://pbs.twimg.com/media/CLksA_oUMAAMFX3.jpg:large

Vanhat siis ilmeisesti pysyvät mukana edelleen.

Keskustelkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostoon menee, ihan sama mitä uudistaavat ja onko huono. Pelaan sitä silti, ja itken normaaliin tapaan kaikesta siitä mitä tämä pelisarja pitää sisällään. Itseäni innostaa hieman ajatus siitä saako ton EA:n price range biitattua siten että ens kesänä on taas miljoonamiehistö kasassa. Treidikuola valuu jo hieman, muttei siten niinkuin viime vuonna. Fränchaise menettää kasvojaan jatkuvasti enemmän ja enemmän mun silmissä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostoon menee, ihan sama mitä uudistaavat ja onko huono. Pelaan sitä silti, ja itken normaaliin tapaan kaikesta siitä mitä tämä pelisarja pitää sisällään. Itseäni innostaa hieman ajatus siitä saako ton EA:n price range biitattua siten että ens kesänä on taas miljoonamiehistö kasassa. Treidikuola valuu jo hieman, muttei siten niinkuin viime vuonna. Fränchaise menettää kasvojaan jatkuvasti enemmän ja enemmän mun silmissä.

Noi kortitkin on ihan ***** rumia.. ja pack opening-animaatio.. WTF(yrjöx).

Ensmäinen maali on kyllä saada Jeri Lotmanen tiimiin
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun mielestä noi kortit ja toi grafiikkateema on hienompi kun vanha. Päästy siitä tunkkasuudesta pois.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun mielestä noi kortit ja toi grafiikkateema on hienompi kun vanha. Päästy siitä tunkkasuudesta pois.
Itse tykkäsin myös näkemästäni. Samoin kun NHL16 HUT:ssa on todella miellyttävän näköiset kortit silmälle.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vois alkuun tehdä vaik jotain tollasta:

custom-208455.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Deeku ainaskin vissii ilmottanu ettei aio pelata enää Munassa

Nää on nää palloilijat ihmehemmoja. Googlailin kanssa aamulla, että DeGea oli sanonu ettei haluu pelata. :p No älä pelaa sitte
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Afellay on varmaankin lm koska irl. Wijnaldumin kortti vois olla aika passeli boxtobox cm bpl starttisquadeihin
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

19. Syyskuuta TÄRÄHTÄÄ!

Sillon napsahtaa EA Accessissa auki tämä meirän FIFA

Peliaikarajotuksesta ei vielä lukenut mitään
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kuukausi siis vielä :( voivoi. Onneks alkaa hoitovapaat niin on aikaa pelata :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

19. Syyskuuta TÄRÄHTÄÄ!

Sillon napsahtaa EA Accessissa auki tämä meirän FIFA

Peliaikarajotuksesta ei vielä lukenut mitään

Luojan kiitos, että on nyt töitä niin menee aika nopeammin. Eikös viimevuonna ollut 6 tai 10tuntia se aikarajoitus. Ite oon vähän kahden vaiheilla miten senkin käyttää. Varmaan tulee hakattua niin perkeleesti noita offline pelejä ut:ssa, jotta saa hyvän pohjakassan kun pelaajat räjähtävät ilmoille :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Luojan kiitos, että on nyt töitä niin menee aika nopeammin. Eikös viimevuonna ollut 6 tai 10tuntia se aikarajoitus. Ite oon vähän kahden vaiheilla miten senkin käyttää. Varmaan tulee hakattua niin perkeleesti noita offline pelejä ut:ssa, jotta saa hyvän pohjakassan kun pelaajat räjähtävät ilmoille :)

Onko muuten jollaine kokemusta viime vuoden early accessista?

Onko multiplayer-serverit auki jo sillon?

toimiiko marketti?


Ei oo tainnu vielä kuulua mitään WEB Apinan tulosta?

eikös se auennut ihan pirun aikasin viime vuonna?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko muuten jollaine kokemusta viime vuoden early accessista?

Onko multiplayer-serverit auki jo sillon?

toimiiko marketti?


Ei oo tainnu vielä kuulua mitään WEB Apinan tulosta?

eikös se auennut ihan pirun aikasin viime vuonna?
Onko tuo Early acces vain boxille?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onnistuukohan noiden ennakkotilauksen pakoista tulevien korttien myyminen? vai täytyykö jättää clubiin happanemaan
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Luulis onnistuvan. Tosin ei tosta ea:sta ikinä voi mennä takuuseen :D
 
Ylös Bottom