Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hitto kun en tiie mitä tekis. Siirtolistalla on 140k tavaraa, ja kassassa melkein 200k. Tiimissä kiinni jos myis pois about 240k . tekis mieli ostaa tiimiin pari pelaajaa, mut ei sit tiie koska noi hinnat tippuu. Depay ja sikatiikeri ois mielessä.

Avaat pakkoja...



Tänään avannu 3 viikko pakkaa ja ostanu pari en oo saanu edes yhtä rare pelaaja :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikäs oli miehen gamertagi.. pitää lisäillä listoille.

mhart123

Noniin nyt on masiina korkattu ja pientä treidiä pyöritelty. Lähinnä snaipannut tiettyjä pelaajia jotka tuntuu menevän ihan kohtuu hinnalla, valitettavasti en ole yksin snaippaamassa niin tuotot semivähäisiä vielä.

Draftissa voitin tietokoneen professional tasolla kaks kertaa mut kolmannessa matsissa PSV teurasti mut 4-1! :D Vähän on totuttelemista tuohon kapulaan ja myös itse peliin. Mahtavalta tuo kyllä tuntui, ja voi olla vielä mukavampaa onlinessä jonne en vielä ole uskaltanut.

Ostin kaikki pallot, paidat, coin boostit ja lainapelaajat catalogista. Pallot ja paidat möin, ja itseasiassa niistähän sai melkein 5k kolikkoja pikamyymällä! :)

Lainapelaajista ei tullut kuin 4 clubiin, oiskohan niissä joku rajoitus sit. Coin boostit toimii, transfer listi on 100 paikkainen ja nuo kolme matsia mitä pelasin offlinessa toimi ihan hyvin, sen osalta että ei tullut disconnectia pelin lopussa. Eli kaikki hyvin valtakunnassa siis. Vielä kun oppisi pelaamaan. Pakat vähän kuumottelee, mut yritän malttaa mieleni keskiviikko iltaan asti. :eek:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä en kyllä coinsseilla osta pakkoja jos ei oo pakko. Ennemmin pelaan draftia.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sanokaas nyt te rahakkaat miehet siellä, että miten saan suht nopeesti kasvatettua omaa raha summaa? N.12k lähtö tilanne.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Osta halvalla ja myy kalliilla :D mä uskon pieneen profittiin per pala ja isoon volumeen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt meni 1 kerran hermot peliin. 7 div turpaan pronssi jengiltä :mad: Tuntu että vihu katkoo kaikki syötöt
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt meni 1 kerran hermot peliin. 7 div turpaan pronssi jengiltä :mad: Tuntu että vihu katkoo kaikki syötöt

Täällä sama vika.. kaupanpäälle vielä ai rankkia ja joka pomppu kaverille.

Jotenkin tuttu kaava viime vuodelta. Voitat divarin ja seuraavassa ei onnistu mikään vaan kaikki on sinua vastaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täällä sama vika.. kaupanpäälle vielä ai rankkia ja joka pomppu kaverille.

Jotenkin tuttu kaava viime vuodelta. Voitat divarin ja seuraavassa ei onnistu mikään vaan kaikki on sinua vastaan.
Joo sama homma :D Miten catalogue loan pelaajat jotka ei tule futtiin. Voiko tehä jotain vai pitääkö valittaa jonnekkin?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)


Toimiiko muut ostot katalogista? Tuota on ihan älyttömästi liikkeellä ainaki ps3 puolella... joten vois olla että ea tekee asialle jotain. Tosin epäilen sillä oma katalogi viidessätoista lopetti toiminnan lokakuussa eikä sitä koskaan korjattu.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toimiiko muut ostot katalogista? Tuota on ihan älyttömästi liikkeellä ainaki ps3 puolella... joten vois olla että ea tekee asialle jotain. Tosin epäilen sillä oma katalogi viidessätoista lopetti toiminnan lokakuussa eikä sitä koskaan korjattu.
Toimii, coins boostit ja paidat on tullu. 1 pelaajan ostin eikä se tullu
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minulle taisi joku niistä lainapelaajista tulla vasta seuraavalla pelikerralla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jotenkin ollut vaisu marketti tänään, ehken sit jo nostin liikaa noiden korttien hintoja... Kun mulla oli 4 Nachoa myynnissä, ne katos monesti ekalla rundilla, nyt kun on 50 paikkaa täynnä Nachoa, Bernatia, Navasia ja Lucas Vazquezia, myynnit on ihan satunnaisia. Ostin piruuttani yhden Mattia Perinin kokeiluun, ja sehän meni heti ekalla syklillä tonnin profitilla, komiaa
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostaa paukutin suomen pelaajat littiä lukuunottamatta :D onhan toi aika hirveen näkönen sakki.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mites tässä pelissä on toiminut formaatiot joissa laiturit mukana? 15:sta kun ne olivat melko turhakkeita.

4-2-3-1 (2) olen suunnitellut ekan squadin tehdä. Huono idea?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite käytän 433(5) ja kyllä siellä costa / shurrrle laidoilta tekee enemmän maaleja kun muller cf paikalla. Tosin tämä toimi mulla viime futissakin
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mites tässä pelissä on toiminut formaatiot joissa laiturit mukana? 15:sta kun ne olivat melko turhakkeita.

4-2-3-1 (2) olen suunnitellut ekan squadin tehdä. Huono idea?

Itte vaihdoin laiturit isoihin ja hyvän defencen omaaviin keskikenttä pelajiin... tässä kuitenkin paljon merkitystä katkoilla ja keskikentän herruudella. Tosin laiturit tässä paljon paremmin mukana ku viidessätoista ku muistaa laitella ohjeet kuntoon.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Perhana miten vaikeeta on löytää peliseuraa! Hakee montakymmentä sekuntia, ja nyt ei edes löydä peliseuraa! Woot?
 
Ylös Bottom