Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tiukassa oli mutta sain säilytettyä paikan seiskassa. Kuoleman peli ei paljoa jättäny jossittelua 5-1 voitto ja muutama kolikko tilille.

Kaupan käynti ollu todella hiljasta ja jostain syystä hinnat vähän laskussa... meinasin jo vähän turhautua ja vinguttaa visalla muutaman draftin. Onneks tulin järkiini ja kävin vielä varmuuden vuoksi iskemässä viimeiset kolikot Lariniin ja Agi.. mikä lie. :eek:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Suosittelen hartti testaan sven benderiä cdm paikalle. Loistava mies paikallaan. Taitaa lähteekkin pikamyyntihinnalla
Täällä suositellaan Serey Die:tä, todellinen tappokone. Siinä kunnon esimerkki millanen CDM:män kuuluu ollakkiin. Mut ei Benderkään tuskin mikään huono ole:D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tiukassa oli mutta sain säilytettyä paikan seiskassa. Kuoleman peli ei paljoa jättäny jossittelua 5-1 voitto ja muutama kolikko tilille.

Kaupan käynti ollu todella hiljasta ja jostain syystä hinnat vähän laskussa... meinasin jo vähän turhautua ja vinguttaa visalla muutaman draftin. Onneks tulin järkiini ja kävin vielä varmuuden vuoksi iskemässä viimeiset kolikot Lariniin ja Agi.. mikä lie. :eek:
EA:n forumilla tuntuu kova luotto olemaan jengillä tuon Agizkaszka mikä lie Celticin fulpäkkiin. Itelläkin yks pyörii listalla 33k binillä. :)

Mä taidan perjantaipakat ostella huomenna. En paljolla, mut jos vaikka kympin kaks turauttas menemään. Alussa mä annan itselleni armoo noiden ostossa mut loppuu kohden kyllä alan sit himmailemaan.

Mulla kyllä kauppa käy ihan kivasti. Transfer profitissa menee kohta 400k rikki. Wimmerit pistin lihoiksi, Asenjon kortteja on vielä parisenkymmentä mut ne saa menemään ihan milloin vaan profitilla kun on ostettu 700-950 hinnoilla. Yks uus kortti on mikä myy kuin häkä mut sitä en itsekkäistä syistä kyllä paljasta nyt, sen verran rauhassa tuon kanssa saanut touhuta. :p
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

EA:n forumilla tuntuu kova luotto olemaan jengillä tuon Agizkaszka mikä lie Celticin fulpäkkiin. Itelläkin yks pyörii listalla 33k binillä. :)

Mä taidan perjantaipakat ostella huomenna. En paljolla, mut jos vaikka kympin kaks turauttas menemään. Alussa mä annan itselleni armoo noiden ostossa mut loppuu kohden kyllä alan sit himmailemaan.

Mulla kyllä kauppa käy ihan kivasti. Transfer profitissa menee kohta 400k rikki. Wimmerit pistin lihoiksi, Asenjon kortteja on vielä parisenkymmentä mut ne saa menemään ihan milloin vaan profitilla kun on ostettu 700-950 hinnoilla. Yks uus kortti on mikä myy kuin häkä mut sitä en itsekkäistä syistä kyllä paljasta nyt, sen verran rauhassa tuon kanssa saanut touhuta. :p

Minä oon noita pronsseja ja hopeisia ostanu jemmaan kuhan vaan liiga tai joku siinä vois olla suosittu... Niille vielä tulee markkinat. Laitan kaikki kolikot viikonlopuks kortteihin. Pelit jää pelaamatta kun pitää välillä keskittyä parisuhde elämään.. puhelimella voi tosin aina relistit polkaista :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minä oon noita pronsseja ja hopeisia ostanu jemmaan kuhan vaan liiga tai joku siinä vois olla suosittu... Niille vielä tulee markkinat. Laitan kaikki kolikot viikonlopuks kortteihin. Pelit jää pelaamatta kun pitää välillä keskittyä parisuhde elämään.. puhelimella voi tosin aina relistit polkaista :)
Juu pelit jää täälläkin pelaamatta. Perkuta anoppi pasautti viikonlopuks kylään, säääääähhhhhhhhh...:eek:

Jos ees Chelsin pelin näkis niin siihen oisin tyytyväinen. :)

Lamela tuntuu olevan tikissä. 0-1 Spursille @ Monaco.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuli sitten pelattuu ilmainen single puolen drafti pois alta. 2 voittoa onnistuin saamaan vaikka oli vaikeustasona World class, kolmannessa tuli jo niin kovaa turpaan ettei mitään rajaa. (0 - 2)

3 gold packiä mä sain ja arvatenkin saa että pelkkää non-rare roskaa tuli niistä. :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Suosittelen hartti testaan sven benderiä cdm paikalle. Loistava mies paikallaan. Taitaa lähteekkin pikamyyntihinnalla
Loistava CDM tuo Bender, täältä ääni sinne kans. Junuzovic oli itellä Vidal parina CM ja se oli parempi kun Vidal. Mutta nyt mennää vähä eri squadilla

OT

Mietin että jos vaihtas Ibra->Suarez ja Pastore->James ja si sais Matteo Kovacic kentälle koska se on ollu mun paras maalintekijä tähä mennessä kun ostin Iniestan testiin. Mutta voipi olla että myyn vaan Iniestan ja sijoitan rahat johonkin tän viikon IF ;) otetaan vinkkejä vastaan. Saisin myös vaihdettua formaattia samalla, tykkäisin enemmän 41212-2
Vai vaatiiko tää 4312 totuttelua vaa lisää.. Enzo Perez testaan jossain vaiheessa. Parejo vaikuttaa kans statseilta hyvältä. Onko kellää kokemuksia? Jotenkin Modric ollu pettymys ja Kovacic ollu joka paikassa parempi. Miten tää on mahdollista?

No päivitin molarin. Olin ostamassa De Gea, mutta se ois jättänyt pakki vaihtoehdot vain espanjalaisiin. Vitor Baia Barca legenda, tervetuloa maalin suulle :)

5bf5185fb5d8a2a03447dfb563b71e06.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä taas tykkään tosta vidalista. Schweiny bender vidal kolmikko keskellä. Pelaa joka suuntaan loistavasti. Tosin mietin ostaisko lahmin benderin paikalle. Oli ainakin viime versiossa yks lemppari cdm.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Deluxe-koodi syötetty ja hyväksytetty. Menetän siis kaksi pussia nyt? Ja saan seuraavat ma-ti-yönä?

Mistä saan ne tuuletukset ja Messin? Sieltä katalogistako? Käynnistelen peliä uudestaan tuossa 30min päästä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Su ma yönä. En mäkään oo vissii saanu ku yhen. Tuuletukset ja muut paskat tuli lisäosana. Mutta ne on vähän mitä on. Noi lainapelaajat on ihan hanurista.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Su ma yönä. En mäkään oo vissii saanu ku yhen. Tuuletukset ja muut paskat tuli lisäosana. Mutta ne on vähän mitä on. Noi lainapelaajat on ihan hanurista.
Lisäosana? Mistä? Ja millä tavalla hanurista? Kyllä mua houkuttaa kovasti Cristiina-Messi muutaman pelin ajaksi, kun sen Cristiinan saa sieltä katalogista kun vielä vähän... ylennän itseäni.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lisäosana? Mistä? Ja millä tavalla hanurista? Kyllä mua houkuttaa kovasti Cristiina-Messi muutaman pelin ajaksi, kun sen Cristiinan saa sieltä katalogista kun vielä vähän... ylennän itseäni.
Mulla xbox store latas ne automaattisesti "dlc" nä

En vaan oikeen ymmärrä noiden lainapelaajien optiota.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko kellään kokemusta herroista Tevez tai Lacazette? Tulis kärkeen 433 (2) tai 4141 taktiikkaan. Tevez taitaa maksaa jotain 70k ja Laca n80k ps4
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos etit fifa 16 marketissa niin näätkö niitä dlc paketteja onkonne ostettuna sulla ?
Paha sanoa, kun Xbox Live meni nurin juuri, kun olin kirjautumassa Fifaan.

Argh... toinen kerta jo tässä muutaman päivän sisään kun live kaatuu.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Paha sanoa, kun Xbox Live meni nurin juuri, kun olin kirjautumassa Fifaan.

Argh... toinen kerta jo tässä muutaman päivän sisään kun live kaatuu.

Heitin rage quitit jotain vatussia vastaan, ja näköjää koko live kaatu sil sekunnilla. Huh kun on voimakas Raivo. Oppiipahan vatkuli olemaan plokkaamatta snaikun 19 metrin vapareita maaliviivalta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pysyin erossa jumboista :) Taidan vielä pysyä nykyisessä systeemissä että 2 x seasoni niin sitten vetäisen yhden draftin professionalilla. Tuo offline peli ollu jopa ihan mukava professionaalista eteenpäin. Kauppa laahaa ja muutenkin marketti jotenkin väsähtäneen oloinen informien osalta... Katsoo alimmalla binillä olevia kortteja ne on pyörinyt siellä jo vaikka kuinka kauan... Jospa se viikonloppu tuo vähän liikettä.

Kauhean kauden jälkeen peli jotenkin korjaantunut ja uusi 7 divari avattu tasurilla ja voitolla. Voitto maistui pirun hyvälle.. Vastaan kotimainen veijari jolla Walcott ja joku muu halpa pikakiitäjä kärjessä. Taktiikkana roikkua ja läpisyöttöä.

Muuten on tykännyt pelistä ja etenkin siitä että vastaan on tullut vähän kaikenlaista korttia... ei ole tarvinnut samoja naamoja vielä katsella. Tykännyt myös siitä että hyviä kortteja kuten Laca, Tevez, Rakitic vastaan on oikeasti vaikea pelata ja ne on vaarallisia vaikka kaveri puikoissa oliskin vähän heikompi. Eniten kuitenkin ollu mieleen että omaa tiimiä saanut vähän kerrallaan parannettua, ei ole tullut ähkyä eikä viidentoista uusintaa. Tänäkin aamuna ihan täpinöissä ku raaskin vihdoinkin ostaa Jonaksen :eek: (Pakko vielä vetäistä matsi ennen reissuun lähtöä)
 
Ylös Bottom