Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Täytyy varmaan alkaa seuraamaan hyviä neuvoja squadin keräykseen. Pari tonnia on tässä palanut ja tietenkin sitä voisi jotain muutakin tuolla rahalla tehdä. Jotenkin vituttaa aloittaa alusta ja mä en tajua tuota draftia ollenkaan. Toisilla tuntuu olevan hemmetin kova tuuri noiden pakkojen kanssa. Parilla kympillä pamahtaa Messi tai Ronaldo ruutuun ja sillä kolikko määrällä saa helposti hyvän jengin rakennettua.

Pakkoja ei kannata availla. Osta laittomasti coinseja jos haluat oikealla rahalla joukkuettasi parantaa. Tosin tähän peliin ei kannata laittaa enää yhtään mitään, kun seuraavan version julkaisu on lähellä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pakkoja ei kannata availla. Osta laittomasti coinseja jos haluat oikealla rahalla joukkuettasi parantaa. Tosin tähän peliin ei kannata laittaa enää yhtään mitään, kun seuraavan version julkaisu on lähellä.

Tässä viestissä on kyllä vähän ristiriitaista tietoa. Paska tsägä kun käy niin tulee kaikkiin EA:n peleihin bannit. Ja muutenkin coinsien ostaminen on vähän nysväystä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Samaa mieltä ^ Coinsseja saa yhtä hyvin keräiltyä pelaamalla esim kompuutteria vastaankin jos ei tohi rupu joukkueella lähtiä online pelejä vääntää.. Eikös niitä ukkoja oo kiva muutenkin ostaa, kun ne coinssit ansaitaan ihan pelaamalla
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Samaa mieltä ^ Coinsseja saa yhtä hyvin keräiltyä pelaamalla esim kompuutteria vastaankin jos ei tohi rupu joukkueella lähtiä online pelejä vääntää.. Eikös niitä ukkoja oo kiva muutenkin ostaa, kun ne coinssit ansaitaan ihan pelaamalla
Muutaman pelin saat vääntää Messiä ja rollee varten.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Huom. Minun mielipide. Jokainen tekee miten parhaaksi näkee.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tässä viestissä on kyllä vähän ristiriitaista tietoa. Paska tsägä kun käy niin tulee kaikkiin EA:n peleihin bannit. Ja muutenkin coinsien ostaminen on vähän nysväystä.

Ennemmin ottaa tuon riskin, kun ostaa Fifa Pointseja, ainakaan EA:n hinnoilla. Niitäkin toki saa halvemmalla jostain. Itse en tässä versiossa ole ostanut kuin jonkin verran Fifa Pointseja ihan laillisin keinoin ja hukkaan meni nekin rahat. Jokainen tekee mitä tahtoo, mutten suosittele Fifa Pointsien ostamista kenellekään. Paras on tietysti olla ostamatta mitään.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Treidaamalla ne coinssit hommataan!

Jos ei osaa niin opettelee, ja jos ei viiti niin sit lähtee rahan tuhlauslinjalle valitsemallaan tavalla. Ei nuo coinsitkaan vissiin mitään ihan halpoja ole, varsinkaan julkaisujen alussa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pitkästä aikaa online seasoneita ja 2 peliä. Ekassa vastaan joku ihan ihme pronssijämä rosteri, jolla mm. oli AMC Diego Costa kärjessä. Voitin yllättäen 4-0. Mutta sitten tämä seuraava tapaus. Bundesliigan rosterilla veteli ja jälleen olin parempi, mutta tähän peliin päätti EA arpoa sitten momentumit vastustajalle. Eka paikka: eka veto ylärimaan -> ripariin Litti, tyhjistä tolppaan -> toiseen ripariin Ramires -> jälleen tyhjistä tolppaan. Vähän aikaa tästä, omassa päässä mulla pallo, pallo pomppaa aivan jollain ihme saatanan tuurilla Lewalle, joka vetää toki kliinisesti ylänurkkaan. 75min kohdalla sitten tämä janari alkaakin juoksemaan pallon kanssa ympäri omaa päätä ja syöttelee edes takaisin.

Onko tälläisiä runkkareita tuolla onlinessa paljonkin ja jos on, miten helvetissä ton pallon saa sieltä selän takaa pois? Potku-napilla vissiin vetää sen "jalkanapautuksen" jolla pallo irtoaa. Eipä tarvitse montaa peliä pelata, jos usea vastustaja alkaa olemaan tuon tason kusipäitä. Ignoreen tulee pitkä lista äkkiä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pitkästä aikaa online seasoneita ja 2 peliä. Ekassa vastaan joku ihan ihme pronssijämä rosteri, jolla mm. oli AMC Diego Costa kärjessä. Voitin yllättäen 4-0. Mutta sitten tämä seuraava tapaus. Bundesliigan rosterilla veteli ja jälleen olin parempi, mutta tähän peliin päätti EA arpoa sitten momentumit vastustajalle. Eka paikka: eka veto ylärimaan -> ripariin Litti, tyhjistä tolppaan -> toiseen ripariin Ramires -> jälleen tyhjistä tolppaan. Vähän aikaa tästä, omassa päässä mulla pallo, pallo pomppaa aivan jollain ihme saatanan tuurilla Lewalle, joka vetää toki kliinisesti ylänurkkaan. 75min kohdalla sitten tämä janari alkaakin juoksemaan pallon kanssa ympäri omaa päätä ja syöttelee edes takaisin.

Onko tälläisiä runkkareita tuolla onlinessa paljonkin ja jos on, miten helvetissä ton pallon saa sieltä selän takaa pois? Potku-napilla vissiin vetää sen "jalkanapautuksen" jolla pallo irtoaa. Eipä tarvitse montaa peliä pelata, jos usea vastustaja alkaa olemaan tuon tason kusipäitä. Ignoreen tulee pitkä lista äkkiä.
Ite oon pelannut joku reilut 800 matsia varmaankin ja ehkä pari kolme kertaa tullut vastaan vihu joka alkaa veivata omassa päässä jos pääsee johtoon. Mut kyllähän niitä jokaiselle varmasti riittää.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ite oon pelannut joku reilut 800 matsia varmaankin ja ehkä pari kolme kertaa tullut vastaan vihu joka alkaa veivata omassa päässä jos pääsee johtoon. Mut kyllähän niitä jokaiselle varmasti riittää.
Ok. Saa kyllä kovasti ihmetyttämään miksi en ole vaan pelannut tuota onlinea tämän Fifa FUT:n aikana ja jauhanut hermojen menetykseen asti niitä bottipelejä.

Tuo online tuntuu kymmenen kertaa enemmän jalkapallolta, mitä se botin kusetusscriptapallo.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Alkaa olla peli olla loppusuorassa. Miten näyttää teidän tilastot ja pääsquadit?
Tilasto:
461-174-479 (Enimmäkseen online matseja)

Squad:
Näytä liitetiedosto 15892
Puuttuu vielä vajaa 50k niin tulee NIF Varane tilalle TOTS Marcherano. :)

Ja näin minulla suomalaista vastaan:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jos jotakin kiinnostaa "lämminhenkiset" friendly matsit EA foorumin reguja vastaan pleikkarilla, niin paukauta mulle psn viesti ni lisään sut psn ketjuun missä matsit järjestellään.

Ryhmässä on reilu 30 useria ympäri mualiman. Suurinosa matseista ollut lag free mut toisinaan pahaakin lagia joidenkin kanssa mutta ne on vaan sit quitattu ja pelailtu muita vastaan. Oikein hyviä matseja ja pelityylejä laidasta laitaan kuten myös pelaajien tasotkin laidasta laitaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuli tossa testailtua voiko FUT Draftissa pärjätä ilman kunnon chemistryä, kuten nykyään väitetään. Aika nättejä maaleja tuli ja lopuksi vielä kunnon trolli pakasta :p Katsokaa jos haluatte ja saa myös kommentoida..

https://www.youtube.com/watch?v=TynNl2lYwis
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuli tossa testailtua voiko FUT Draftissa pärjätä ilman kunnon chemistryä, kuten nykyään väitetään. Aika nättejä maaleja tuli ja lopuksi vielä kunnon trolli pakasta :p Katsokaa jos haluatte ja saa myös kommentoida..

https://www.youtube.com/watch?v=TynNl2lYwis
Chemistry ja fitness glitchi on korjattu jo. Siitä toki voidaan väitellä että miten paljon kemia loppupeleissä vaikuttaa tiimiin ylipäänsä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Niin ne vaan kaiveli nuo Futties kortitkin vielä esiin.

Ite ostin KDB:n ja pari Williania, luulis olevan aika nakutettu voittamaan omat kategoriansa. Pitäs saada vajaa miljoona grindattua ennenkuin 17 on pihalla jotta sais parhaat Chelski kortit genseihin ostettua... :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itse hankin vain Handanovicin, Adurizin ja Luiz Gustavon. Niin halpoja olivat ettei nyt varsinaisesti haittaa jos vähän tulisikin takkiin.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ylös Bottom