Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itse hankin vain Handanovicin, Adurizin ja Luiz Gustavon. Niin halpoja olivat ettei nyt varsinaisesti haittaa jos vähän tulisikin takkiin.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Itelläkin oli Handa mut möin voitolla pois ku tajusin että Llorisinhan ne sinne äänestää. Khediran uskon omansa voittavan ja Mandzukicin omansa. Mut nää on ihan veikkauksia vaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itelläkin oli Handa mut möin voitolla pois ku tajusin että Llorisinhan ne sinne äänestää. Khediran uskon omansa voittavan ja Mandzukicin omansa. Mut nää on ihan veikkauksia vaan.

Juu, Gustavo menee itsellä ihan käyttöön koska tuo kortti on vain hieno.[emoji23] Se mahdollinen upgrade olisi vain bonusta minulle, kun jostain syystä tuo pinkki kortti toimii todella hyvin. Aduriz on ehkä vähän enemmän ollut pinnalla tällä kaudella joten en kuitenkaan täysin mahdottomuutena pitäisi hänenkään valintaansa. Handanovic saattaa itselläkin mennä lihoiksi pinkin Ben Arfan takia.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Juu, Gustavo menee itsellä ihan käyttöön koska tuo kortti on vain hieno.[emoji23] Se mahdollinen upgrade olisi vain bonusta minulle, kun jostain syystä tuo pinkki kortti toimii todella hyvin. Aduriz on ehkä vähän enemmän ollut pinnalla tällä kaudella joten en kuitenkaan täysin mahdottomuutena pitäisi hänenkään valintaansa. Handanovic saattaa itselläkin mennä lihoiksi pinkin Ben Arfan takia.

Tuo HBA on näköjään pumpattu jo melko korkeahintaiseksi, itse en ainakaan etukäteen tuohon löisi rahojani kiinni vaikka varmaan se suosituin kortti noista onkin.

Eriksenin kortteja ostin eilen illalla kaks, 30k pala. Jos kosahtaa niin nyyh, mut jos osuu niin se on 200k profit noista.

Tällä hetkellä jos sais kortit myytyä alimmalla binillä niin se ois 200k profit jo taskussa, mut pelimiehenä pidän nää kortit showdowniin saakka jos tulis äkkirikastuminen. Jos ei, niin sit se on voi voi ja ostetaan Chelskin peruskortit sit vaan talteen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitä kortteja te noilta janareilta siis nyt ostelette talteen? Peruskorttejako?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitä kortteja te noilta janareilta siis nyt ostelette talteen? Peruskorttejako?

Futties-kortit ovat taas saatavilla, tällä kertaa ehdokkaat ovat julkaistu etukäteen ja kategorioiden voittajat saavat upgraden, muut eivät. Eli periaattessa normikortteja, juu.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Futties-kortit ovat taas saatavilla, tällä kertaa ehdokkaat ovat julkaistu etukäteen ja kategorioiden voittajat saavat upgraden, muut eivät. Eli periaattessa normikortteja, juu.
Mitä helvettejä on Futtiesit?

Edit: Ok. Eli jotain pinkkikortteja, joista 11 saa buustin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)


Joo siis kaikki nämä oli tiedossa mitkä valitaan, selkeesti julkaisevat nuo siinä järjestyksessä mitkä on olleet selvimpiä äänestyksessä.

Lloris oli myös oma veikkaus kuten HBA ja Mandzukickin sekä Willian tietysti.

Most improved klo 16:30 on ehkä se eka oikea kysymysmerkki mutta eiköhän se muuan Mahrez sen vie.

Loppuihin omat veikkaukset siis:

Mahrez (Voitti)
De Rossi (Buffon voitti)
Calhanoglu (Voitti)
Bolasie (Nani voitti)
Khedira (Gustavo voitti)
KDB (Voitti)
Eriksen (Kroos voitti)

Kaikista noista olen todella varma, paitsi Eriksenin kategoriasta. Sen voi viedä kuka tahansa paitsi WBY.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Seuraavaksi totuuden hetki meikäläiselle, Maestron titteli jakoon. Oonko köyhä vai rikas? :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei ois perkele pitäny kuunella teitä. Veikkasin itse nuo kortit kun äänestin ja jokainen kategoria tähän mennessä oikein.

Olisi siis pitänyt ostaa se hemmetin Gustavo. Himputti.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei ois perkele pitäny kuunella teitä. Veikkasin itse nuo kortit kun äänestin ja jokainen kategoria tähän mennessä oikein.

Olisi siis pitänyt ostaa se hemmetin Gustavo. Himputti.

Niin olisit kolkytä kiloa jäänyt voitolle jos oisit sen ostanut siihen hintaan millä se on kokoajan mennytkin kaupaksi ennen äänestystä... :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Niin olisit kolkytä kiloa jäänyt voitolle jos oisit sen ostanut siihen hintaan millä se on kokoajan mennytkin kaupaksi ennen äänestystä... :rolleyes:
Se on kohtuu hyvä raha, kun mulla oli 125k tilillä ylipäätään.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Se on kohtuu hyvä raha, kun mulla oli 125k tilillä ylipäätään.

Nojuu kaikkihan se ois tietysti kotiin päin.


Itelle nämä Futtiesit oli kyllä kunnon kultakaivos! Kun tajusin mikä on homman nimi niin möin koko klubin sileeksi ja sijoitin kaikki ~350k pinkkeihin siinä toivossa että jos natsaa niin saan Chelskin erikoiskortit ostettua genseihin talteen.

Nyt löytyy sitten tämä, tämän hetkinen arvo 520k:

G8kpxJ8.jpg



Sekä lisäksi kaikki muutkin Chelskin peruskortit ja vielä 170k ylimääräistäkin.

Nyt pitäisi sitten keksiä miten sais grindattua rahat SiMOTM Hazardiin mutta se kyllä varmaankin jää haaveeksi... :/
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itellä tuli pitkän tauon jälkeen avattua futti ja löytyihän sieltä tililtä paalua mukavasti. Tällaisen hupijoukkueen kasasin ja ainoat, jotka tosta nyt toimivat ovat Hamsik ja Icardi. Esim. Mahrez ja Perisic ovat mun käytössä olleet täyttä sitä itseään. Muuten noin niin yllättävänkin mukavalta tuntuu pelailu pitkän tauon jälkeen.
Näytä liitetiedosto 15941
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Noni nyt sitten täytyis kehitellä fitnessporukkaan Reusin, Auban ja Konon ympärille :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Meikältä ei löydy Roisseja eikä Auboja eikä kyllä Konojakaan, mut nyt löytyy kaikista Chelskikorteista parhaat versiot!

Aika uskomaton urakka tuo oli mut niin sitä vaan pyöräytettiin ~350k reilusti yli miljoonaksi coiniksi tuossa matkanvarrella! :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Se olisi aika taas pyöräyttää Valioliigan fantasyt käyntiin. http://fantasy.premierleague.com/

Olen laittanut tästä liigasta tietoa omille Facebook sivuille (Santuzzio) ja ajattelin heittää myös tänne, joten ihan pelkästään kfinin sisäinen liiga tämä ei ole. En laita liigan koodia suoraan tänne vaan heittäkää minulle privana viestiä, jos haluatte mukaan niin toivottavasti tällä taktiikalla saadaan pidettyä homma siellä aktiivisena ja jengi ei lopettele 3 kierroksen jälkeen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tätä on kysytty varmaan monta kertaa, mutta jos nyt kohta myy kaiken pois niin siirtyykö kolikot tilin mukana fifa 17:sta ?
 
Ylös Bottom