Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hmm. Sain kaikki mun pakat takaisin mitä eilen availin, oli vissiin tullut mustaa korttia ja en ollut huomannut, joka oli ollut oikeasti pakassa kultainen kura.
Joo tota. Avasin pakat. Sain perättäisistä pakoista Jesus mustakortin, Walcottin oranssin, Salahin oranssin ja sen jonkun Hull-pelaajna oranssin.

Oon nyt vähän sanaton.

Koska nää kortit kannattaa myydä? Jesus meni jo myyntiin tosin vahingossa, kun kiimoissani yritin klikkailla compare-kohtaa.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joo tota. Avasin pakat. Sain perättäisistä pakoista Jesus mustakortin, Walcottin oranssin, Salahin oranssin ja sen jonkun Hull-pelaajna oranssin.

Oon nyt vähän sanaton.

Koska nää kortit kannattaa myydä? Jesus meni jo myyntiin tosin vahingossa, kun kiimoissani yritin klikkailla compare-kohtaa.

Se jeesus varmaa tulee tonttiin huolella, veikkaisin. Eroon vaan
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Se jeesus varmaa tulee tonttiin huolella, veikkaisin. Eroon vaan
Joo menossa jo. Oli eilen vielä 700k, nyt puolet tuosta ehkä hyvällä tuurilla.

En valita enää kertaakaan pakkatuuria Fifa 17-pelin aikana.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joo menossa jo. Oli eilen vielä 700k, nyt puolet tuosta ehkä hyvällä tuurilla.

En valita enää kertaakaan pakkatuuria Fifa 17-pelin aikana.

....ainakaa ennen seuraavaa pack openinkiä....



---------------------------------------------

Olisko porukalla kiinnostusta Kfin-turneelle FIFA15-tyyliin?
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei meitä boxilla taida paljoo aktiivisia olla :D
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kolmostilillä se 50k SBC + Marqueet läpi ja ainoa edes ok pelaaja kaikista pakoista yhteensä oli David Silva. Niin se vaan vaihtelee pakkatuurit/tili.

Tuli pistettyä Mane, Salah ja moiemmat mun OTW-kortit myyntiin. Harmi vaan etten tehnyt aiemmin, kun oisin saanut Manesta 265k, Salahista samat ja OTW-korteista 70k/kpl. 100k tukkaan kun odottelin että mitä tapahtuu. Mikäli FIFA18-pelin ostan ja samat tuurit käy, muistan kyllä välittömästi pistää kortit myyntiin. En siis usko että tuo Salah ja Mane nousee takaisin superhintoihin kun pakoista poistuvat ja ostan varmaan molemmat takaisin kun ovat laskeneet tarpeeksi joka tapauksessa.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko muilla ollut lähipäivinä paljon tasapelejä? Mulla ollut nyt viikonloppuna Online Seasonissa yli puolet peleistä tasapelejä, kai se johtuu omasta pelaamisesta eikä Ea:sta.. Tämmösellä squadilla mennään atm, viimeisimpänä lisänä tuo Kimmichin erikoiskortti, on kyllä ollut hintansa väärti. https://www.futbin.com/17/squad/1464721
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko muilla ollut lähipäivinä paljon tasapelejä? Mulla ollut nyt viikonloppuna Online Seasonissa yli puolet peleistä tasapelejä, kai se johtuu omasta pelaamisesta eikä Ea:sta.. Tämmösellä squadilla mennään atm, viimeisimpänä lisänä tuo Kimmichin erikoiskortti, on kyllä ollut hintansa väärti. https://www.futbin.com/17/squad/1464721
Mul tulee muutenkin aika paljon, oma recordi on varmaan 70-70-90 tms.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Litmanen keskikentälle Valioliigan tiimiin, mutta kuka kärkeen? Coinseja jää 630k
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vähän turhan hidas mulle, mä kun oon huono kikkailemaan. Keskityspalloissa varmaan kova sitten toki.
Niin mäkin olen, nopeat laiturit ja ibran aina oikeassa paikassa + voima paikkaa sen. Agu muuten jees mutta on liian heikko. Tee hybridi ja hommaa motm sow kärkeen.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Niin mäkin olen, nopeat laiturit ja ibran aina oikeassa paikassa + voima paikkaa sen. Agu muuten jees mutta on liian heikko. Tee hybridi ja hommaa motm sow kärkeen.
Ok. Ainahan Ibraa harkita toki voi, nyt kärjessä on Vardy ja peliäkään ole vielä pelannut tuolla kakkostilillä. Kokeilen eka Vardya ja teen sitten päätöksiä. Sow on suosikkeja FM15-pelistä, jossa loisti mun Southampton-uralla kunnes möin miehen kovaan hintaan. Aku-Eero on tosiaan turhan mikkihiiri mun makuun. Nistelrooy ois mun entisiä supersuosikkeja, onko mies ns. mitään kentällä?

Lisäksi houkuttavia:

Alan Shearer
Hernan Crespo

Edit: Paitsi että Crespo on liian kallis.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuli vedeltyä noita 15k+ pakkoja sisältäviä Liiga-SBC-joukkueita ja näemmä on pricefixaajat pilanneet nuo lähes täysin, oli yksinkertaisesti pakko ostaa jämätilillä muutama ylikallis pelaaja ja muuttaa parempi pelipaikka siihen.

Ainoa erikoisempi oli se Atletico Madridin oranssi-pelaaja, mutta tuli tehtyä. Ois vaan hauska tehdä noita liigoja läpi, mutta näemmä ei tarvitse harkita edes näillä hinnoilla. On eri asia fixailla joku tietty pelaaja, mutta jos League SBC:t on käytännössä pilalla, niin hohhoijaa.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mun mielestä se on hyvä että ne maksaa. Ettei siellä oo lacazettee joka jonnella vastassam
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mun mielestä se on hyvä että ne maksaa. Ettei siellä oo lacazettee joka jonnella vastassam
Joo se Ranskan liiga saakin olla kallis, tosin se oli kohtuu kallis jo ennenkin näitä fixailijoita. Mutta onhan tuo nyt ihan naurettavaa, että jotkut jämäjoukkueet jostain Meksikon tai Belgian liigastakin maksaa ihan järjettömiä summia. Toivottavasti noiden hinnat laskee kun tämä OTW-/oranssihömpötys menee menojaan.

Aika kauan saa roikkua linjoilla että saa noita joukkueita halvalla tai sitten käydä melkoinen munkki.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No voi pylly. Nyt se Keipriel Tsiisus on noussut 500k pintaan kun pelasi hyvin Cityn pelissä. Hullua.

Mikä on paras tapa tässä vaiheessa Fifan elinkaarta tehdä 300k voittoa? Jäi harmittamaan noi hidastelut ja nyt tää Jesus.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joo se Ranskan liiga saakin olla kallis, tosin se oli kohtuu kallis jo ennenkin näitä fixailijoita. Mutta onhan tuo nyt ihan naurettavaa, että jotkut jämäjoukkueet jostain Meksikon tai Belgian liigastakin maksaa ihan järjettömiä summia. Toivottavasti noiden hinnat laskee kun tämä OTW-/oranssihömpötys menee menojaan.

Aika kauan saa roikkua linjoilla että saa noita joukkueita halvalla tai sitten käydä melkoinen munkki.


Noihin hintoihin vaikuttaa silverien ja pronssien harvinaisuus, monessa jämä joukkueessa kortteja on melko vähän ja kemian kannalta vaihtoehdot vähissä tämä nostaa hintaa.

Eilen tein Hollannin liigan. Pakoista kun myyn kaikki duplikaatit ja kulutuskortit niin jään kuitenkin 60k voitolle. Mitään isoa ei noussut mutta sain hyviä silvereitä toisiin liigoihin. Idea näissä on se että pakkoja kannattaa avata ja kortteja säästellä.

Jos taas kaikki ostamalla meinaa tehdä niin se sietääkin maksaa...
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Noihin hintoihin vaikuttaa silverien ja pronssien harvinaisuus, monessa jämä joukkueessa kortteja on melko vähän ja kemian kannalta vaihtoehdot vähissä tämä nostaa hintaa.

Eilen tein Hollannin liigan. Pakoista kun myyn kaikki duplikaatit ja kulutuskortit niin jään kuitenkin 60k voitolle. Mitään isoa ei noussut mutta sain hyviä silvereitä toisiin liigoihin. Idea näissä on se että pakkoja kannattaa avata ja kortteja säästellä.

Jos taas kaikki ostamalla meinaa tehdä niin se sietääkin maksaa...
Juu siis jos jonne-taktiikalla vetelee kärsimättömästi, niin tottakai pitääkin maksaa. Mutta siis tuntuu etten saa edes alulle tuota, kun kaikki on niin kallista. Mutta Venäjän liigan SBC on lähtenyt tulille ja nyt 7 joukkuetta tehtynä jo. Tuollakin on yksi hyvä esimerkki heti kärkeen, se toinen tiimi sisältää tasan sen 3 CB-pelaajaa jotka se SBC vaatii ja hinnat on tottakai pilvissä.

Kärsivällisyydellä läpi noita, niin eiköhän ne siitä.

Oletteko ostaneet miten vielä julkaisemattomia liigoja varastoon? Olisikohan seuraavat julkaisut pari kovaa ja vaikka joku Tanskan liiga?
 
Ylös Bottom