Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko väellä kokemusta otw/if Lukakusta? Tarvis jonkunsortin target manin tiimin kun tuntuu että keskitän työkseen palloa boksiin ja teen päälläni maalit fifassa :p
 
Onko väellä kokemusta otw/if Lukakusta? Tarvis jonkunsortin target manin tiimin kun tuntuu että keskitän työkseen palloa boksiin ja teen päälläni maalit fifassa :p
Toimii nimenomaan targettina. Oon tehnyt Lukakulla noin 120 maalia, joista puolet boksin rajalta laukauksella ja puolet puskuista. Minä en Lukakulla ainakaan driblaamalla paikoille pääse, mutta parempaa target mania ei valioliigasta ainakaan löydy.
 
Toimii nimenomaan targettina. Oon tehnyt Lukakulla noin 120 maalia, joista puolet boksin rajalta laukauksella ja puolet puskuista. Minä en Lukakulla ainakaan driblaamalla paikoille pääse, mutta parempaa target mania ei valioliigasta ainakaan löydy.

Kuulostaapa juuri minun pelityyliini sopivalta kaverilta! En muutenkaan turhia driblaile
 
Parit sbc:t tehtynä ja "isoina ukkoina" pakoista Buffon ja Boateng :D
Kohta rahat koossa johkin halpis iconiin, että saan ton Petit:n koheltaa tiimiin.
 
Parit sbc:t tehtynä ja "isoina ukkoina" pakoista Buffon ja Boateng :D
Kohta rahat koossa johkin halpis iconiin, että saan ton Petit:n koheltaa tiimiin.
meisseli on halvin tehdä


-----------

WTF porukka oikeesti pelaa BPL-porukoilla?

Mää en vaan pysty... Alderw ja Vertonksi oli 2 matsia pakkiparina ja Bakaa koitin Kanten kans 3 matsia mut ei sielu kestä

Jönssi, koita Van Bastenia.

Iso, vahva, ja tinttaa pallon kolmestakympistä maaliin jos vastustaja ei tajua blokata. On myös sikanopee Lukakuun verrattuna
 
Tulee muuten kohtuullinen POTM-kortti Aguerolle, jos se sen saa.

Liiga NOS tehty. Pakoista tuli Matic, shadow-kortti, muutama hopeinen joista sai jonkun 6k yhteensä ja jämä-TOTW, mitä noita loppuja avasin, joten en valita (tällä kertaa ;) ) niin yhtään. Ny on Casillas.

Tarttis varmaan panostaa Cityn POTM-korttiin, ihme on jos Aguero tai KdB ei vie.
 
Okochan sbc tehty ja eka iconi/legenda joukkueessa ever. Suurin osa paremmista pelaajista piti myydä, kun en fifa miljonääri ole, mutta tämmöisen squadin sain ukkelin ympärille tehtyä: http://www.futhead.com/18/squads/2901939/ . Ei varmasti WL kamaa ole, mutta mielummin teen omasta mielestä hauskan näköisen joukkueen. Seasonia sitä tuleekin vaan pelailtua silloin tällöin.

Tavoite olisi jos vielä tämän fifan aikana saisi Litin hommattua :)
 
Tulee muuten kohtuullinen POTM-kortti Aguerolle, jos se sen saa.

Liiga NOS tehty. Pakoista tuli Matic, shadow-kortti, muutama hopeinen joista sai jonkun 6k yhteensä ja jämä-TOTW, mitä noita loppuja avasin, joten en valita (tällä kertaa ;) ) niin yhtään. Ny on Casillas.

Tarttis varmaan panostaa Cityn POTM-korttiin, ihme on jos Aguero tai KdB ei vie.
Minkä hintainen suunnilleen tuo Portugalin liiga on tehdä?
 
Ylös Bottom