Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Perhana, oon räpsytelly 82-85 upgradee nyt aamupäivän ettei tarvis ostella ylihintasia kortteja Kakaan....

Äsken siitä krapsahti Dzekon 87 rated eMotm :D
Eipä sillä vaan taida olla sbc-käyttöarvoo yli nif 87n
 
Perhana, oon räpsytelly 82-85 upgradee nyt aamupäivän ettei tarvis ostella ylihintasia kortteja Kakaan....

Äsken siitä krapsahti Dzekon 87 rated eMotm :D
Eipä sillä vaan taida olla sbc-käyttöarvoo yli nif 87n


Mietin itse pitäisikö tehdä sama, mutta taitavat kyllä Kakaan vaadittavien korttien kurssit olla vahvassa laskusuunnassa muutenkin. Ehkä parin päivän odotus olisi helpoin vaihtoehto.

Esim 83 Paulinhon hinta näyttää tippuneen tässä aamupäivän aikana n. 10k:sta jonnekin 7,5k tuntumaan halvimmillaan.

Kaipa noita tulee pakoissa sen verran paljon lisää, että hinnat laskevat rajustikin hätäisimpien saatua Kakansa kasaan. (Kuulostipa tuo oudolta :) )
 
Mikäli joku haluaa leikkiä tolppaan potkimista, mulle saa ilmoittaa asiasta. Mieluiten liveen lake791, mutta tännekin sopii. Ois kiva saada tuo vihreä kortti.
 
Mikäli joku haluaa leikkiä tolppaan potkimista, mulle saa ilmoittaa asiasta. Mieluiten liveen lake791, mutta tännekin sopii. Ois kiva saada tuo vihreä kortti.
No ilmankos et vastannu ku laitoin viestii lake79lle :D

Laitan viestii jos pääsen, mun pitäis ehtiä puol seiskan jälkeen

Kaka ois Naldoo vaille valmis, sekä 82 että 84 extinctejä...

Kunhan saan Naldon napattua, Kakkulin hinnaks tuli 50k + untradablet. Noi vähän korkeemmat kortit laskee kivasti 82/83/84-määriä( 82kin on aikas korkeella nyt....)

Myös Dzeko on maksimeissa....

Nyt kun torstaina lyödään joko Peel tai Fatnaldo kehiin ni jösses tätä markettia
 
Osan sijotuksista saanut nyt jopa myytyä voitolla :p

Totsg RicRod on nousdu ihan kivasti ja AW Giroudistakin sai pientä voittoo.... ja PTG Martinskin on hypettynyt...
MLS:stä alkaa saamaan aika kovan jengin kun Josef Martinez on saamassa SIFin, pakistoon vaan vahvistuksia muualta
 
täälläkin kiinnostaisi tolppaan potkiminen, vielä yksi vihreä puuttuisi Rooneysta. HeinousPlanet27 ja xbox-alusta...
 
täälläkin kiinnostaisi tolppaan potkiminen, vielä yksi vihreä puuttuisi Rooneysta. HeinousPlanet27 ja xbox-alusta...
Vedeltiin tää mulle läpi Bonin kanssa, kohta yritetään uudestaan Bonille. Mutta Tuulis autan sua kun ehdit sitten, ei mun tartte tehdä kuin juosta karkuun sun kärkeä.
 
Vedeltiin tää mulle läpi Bonin kanssa, kohta yritetään uudestaan Bonille. Mutta Tuulis autan sua kun ehdit sitten, ei mun tartte tehdä kuin juosta karkuun sun kärkeä.

Joo sulla onnistui aika helposti toi homma, mä normaalisti kyllä potkin tolppiin mutta nyt kaikki menee nätisti suoraan sisään (tai ohi).
 
Joo sulla onnistui aika helposti toi homma, mä normaalisti kyllä potkin tolppiin mutta nyt kaikki menee nätisti suoraan sisään (tai ohi).
Vetelet liikaa keskelle. Tähtää RB-napilla tolppiin tai ylärimaan ja kohtuu kova veto, yksi kikka on juosta vinottain kohti maalia ja vetää tähdättynä.

Ei löytynyt peliä, kun noin 10 kertaa uusiksi haettiin. Yrittäkää Tuulis ja Bon kaksin, kun molemmat tarviitte. Autan sitten myöhemmin jos tarvitsee vielä.
 
Vetelet liikaa keskelle. Tähtää RB-napilla tolppiin tai ylärimaan ja kohtuu kova veto, yksi kikka on juosta vinottain kohti maalia ja vetää tähdättynä.

Ei löytynyt peliä, kun noin 10 kertaa uusiksi haettiin. Yrittäkää Tuulis ja Bon kaksin, kun molemmat tarviitte. Autan sitten myöhemmin jos tarvitsee vielä.
Poni, koitan päästä piakkoin linjoille, SonicElephant62 nikki
 
Meneekös Ruuni kiinni perjantaina 20.00?

Vetelen vihreät ukot suorilta Ruuniin mitä tarvitsee ja sitten yhden Bastianiin ja Bastian siihen 83 rosteriin, ei tuu liian kalliiksi ainakaan. Rooney kun nyt on vaan pakko saada Valioliigan rosteriin.
 
Mikäköhän idea on laittaa noille EOA korteille noin surkee stamina? Kakalla 55 ja Pirlolla 53. EA: "Tässä teille halpoja korkea rated pelaajia olkaa hyvä. Ei niillä mitään tee kun ne kuolee 40 minuutilla, mutta ei voi mitään, käyttäkää rahaa."
 
Sorry, en tänään enää ehdi. Sopisko sulle huomenna joskus aamupäivällä?
Juu sopii sillonki, vapaapäivä
Mikäköhän idea on laittaa noille EOA korteille noin surkee stamina? Kakalla 55 ja Pirlolla 53. EA: "Tässä teille halpoja korkea rated pelaajia olkaa hyvä. Ei niillä mitään tee kun ne kuolee 40 minuutilla, mutta ei voi mitään, käyttäkää rahaa."

Kai ne ois turhan hyviä 99 staminalla? Ei mulla oo Pirlon kaa ollu ongelmia. Kun taas Laitapakit multa kuolee vaikka ois se 99 stamina ...
 
Kai ne ois turhan hyviä 99 staminalla? Ei mulla oo Pirlon kaa ollu ongelmia. Kun taas Laitapakit multa kuolee vaikka ois se 99 stamina ...

No ei nyt 99 tarvis olla vaan ihan normaali 75-85. Ite en Pirloa tehnyt juuri tuon staminan takia, joten en ole testannut. En tee kyllä Kakaakaan.
 
No ei nyt 99 tarvis olla vaan ihan normaali 75-85. Ite en Pirloa tehnyt juuri tuon staminan takia, joten en ole testannut. En tee kyllä Kakaakaan.
Hyvin on Pirlo pärjännyt kehissä, toki loppuu kunto ennen 90min kohtaa, mutta on vedellyt ihan 90min pelejäkin ok-tasolla.
 
No ei nyt 99 tarvis olla vaan ihan normaali 75-85. Ite en Pirloa tehnyt juuri tuon staminan takia, joten en ole testannut. En tee kyllä Kakaakaan.
Kokeilematta paskaa siis.

Pirlo oli niin halpa, et porukka teki sen jo SBC mielessä, moni on sen sit tunkenu legendoihin... Hävisit siinä varsin monta kolikkoa, ja monta OOH -hetkeä kun et tehnyt

Kakakin on niin halpa et oli itsestäänselvää se tehdä, enkä kyllä niitä buildeihin laittais. Jotain respectiä nääs . Ite käytän ihan poikkeuksetta kaikki 3 vaihtoa, niin ei staminat haittaa yhtään( Pirlo ja KaaKaa voi myös olla Subeja ). Toki jos tiimissä on Dinho, Fatnaldo, Mara, Vieira, Gullit jne. ni eihän tälläsiin sit jaksa käyttää kolikoita
 
Kerrankin aikaa vetää DKO niin sitten jotain silver hassuttelua. Ei jaksa.
Älä ny viitti.... nää on niitä hetkiä kun siitä pääsee läpi

Koita kerran, hyvätkään silverit ei maksa paljon.

Kerrankin Anthony Bakatial loistaa poissaolollaan.

Toivottavasti en joudu enää karsimaan, mut kyllä pelaan jos ens viikolla on pronssit
 
Älä ny viitti.... nää on niitä hetkiä kun siitä pääsee läpi

Koita kerran, hyvätkään silverit ei maksa paljon.

Kerrankin Anthony Bakatial loistaa poissaolollaan.

Toivottavasti en joudu enää karsimaan, mut kyllä pelaan jos ens viikolla on pronssit

Joo piti se koittaa jo aiemmin, välierään kosahdin kun en saanut palloa maaliin sitten millään ja kaveri rankaisi parista paikasta, 2-1 pataan.
Kyllähän tosta näyttäs pääsevän aika suosiolla kun kasasin vaan random poppoon mitä silvereitä löyty clubista. Plussana se ettei paljo bakoja tai martteja tartte katella.
Vaan ei kyllä siltikään jaksa:p
 
Ylös Bottom