Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joopa. Peli Pro:lla, pelin lopussa 3-0 tilanteessa ulos servereiltä ja sen jälkeen "high volumetric traffic" varmaan 30min kun yritin takaisin sisään. Kysyin asiaa EA:n chätistä, kertoi ettei oo niiden syy kun ei ollut servereissä vikaa. Jännä että Castrolla pätki samaan aikaan sen striimissä serverit ja mulla toimi loistavasti PES taustalla PS4:lla, kuten myös netti toimi moitteetta koneella.

Ei jatkoon tuon Twitter-helpin kanssa. Oliko muut eilen illalla servereillä Xboxilla ja heittikö pihalle missään vaiheessa?
 
Ei jatkoon tuon Twitter-helpin kanssa. Oliko muut eilen illalla servereillä Xboxilla ja heittikö pihalle missään vaiheessa?
En suoranaisesti vastaa kysymykseen, mutta lensin ittekkin SB:stä eilen illalla. Pääsi kyllä heti takaisin FUTiin, ettei siinä mitään kuin 0 pistettä voitettu matsista.

Netti oli kaiken puolin kunnossa, mutta mukamas oli muutaman sekunnin ajan yhteys poikki.
 
Ostin pari sivua Dani Alvesia kun se oli halvin pakki eilen päivällä, meni sit MAXeilla :)

Väsäsin ton SBCn ku oli untradable 78 IF klubissa ja työntelin siihen pari korkeempaa korttia, Farfan tuli

Nyt sai jo tuottoo noille 85 ja 86-ukoille joita ostelin ennen ekoja TOTS SBCtä

Nii Lake onko nyt siis tulossa italia + patongit, eikä Bulia?
 
Nii Lake onko nyt siis tulossa italia + patongit, eikä Bulia?
?

Kyl sieltä makkaranpurijat on tulossa ja Serie A tulee vissiin viikon päästä, vaikka itse kovasti toivoisin että tulisi vasta Ligue 1 jälkeen 2 viikkoa tästä. Sais kerättyä kaikki mahdolliset pakat tuohon ajankohtaan.

@aleksi0 Ok, mäpä kysyn asiaa vielä EA Help Chatista. Mitätön asia, mutta kun tuo häviö ratkaisee oikeasti äkkiä mulle yhden palkintosijan.

Ps. Mikäli teillä on/teille tulee Draft Tokeneita, ÄLKÄÄ käyttäkö niitä nyt. Ne siirtyvät WC-modeen sen tullessa automaattisesti.
 
?

Kyl sieltä makkaranpurijat on tulossa ja Serie A tulee vissiin viikon päästä, vaikka itse kovasti toivoisin että tulisi vasta Ligue 1 jälkeen 2 viikkoa tästä. Sais kerättyä kaikki mahdolliset pakat tuohon ajankohtaan.

Eikös Calcio A ja Ligue1 tule yhdessä Bundesin jälkeen ja lopulta Ultimateen päättyy tämä FIFA. Näin ainakin netissä jätkät kirjoittelee, ja tuossa TOTS uutisessakin(jonka mukaisessa järjestyksessä totsit tulleet tähänkin asti :mietaa: )on yhtenä kohtana Ligue1&Calcio A.

https://www.easports.com/fifa/team-of-the-season
 
Eikös Calcio A ja Ligue1 tule yhdessä Bundesin jälkeen ja lopulta Ultimateen päättyy tämä FIFA. Näin ainakin netissä jätkät kirjoittelee, ja tuossa TOTS uutisessakin(jonka mukaisessa järjestyksessä totsit tulleet tähänkin asti :mietaa: )on yhtenä kohtana Ligue1&Calcio A.

https://www.easports.com/fifa/team-of-the-season
Ai se menee niin? Voi himputti. Toivottavasti se TOTS SBC ei oo sitten mikään hybridi, muuten harmittaa.
 
Pakko oli hommata Bonucci ku huomasin et sehä on nykyään todella halpa. Alkaa olla joukkue tikissä. David Silva ollu kans todella positiivinen yllätys miten hyvä se on. Ei uskoisi et on 2* weak foot jos ei kattoisi tiedoista. Tulee jäämään end game joukkueeseen.

Screenshot_20180517-120252-01.jpeg
 
Ai se menee niin? Voi himputti. Toivottavasti se TOTS SBC ei oo sitten mikään hybridi, muuten harmittaa.

Molemmat saa omat sbceet samalla tavalla kuin premi ja efl.

Bundesin jätän välistä kun ainoa kortti joka mahtuu tiimiin on Hradecky ja sen hinta ei kuitenkaan ole mikään älytön. Vaikka totseja löytyy ni alkaa noille huntaa tulla ku ostelee muita kortteja.
 
Piti vielä yrittää DKO ja finaaliin pääsin. Eka voitto oli kyllä ilmainen kun vihu nosti pelaajat ylös, anto mulle pallon ja quittas ku tein maalin. Vissii joku mukava poika, säästypähän vartti.
Tots ter stegen kerkes imuroida melkoisen kasan maaleja ennen kuin nyt viimeisessä matsissa alkoi koppi tarttua. Jännä homma kun ei aluksi torjunu yhtään vetoa jotka ei tullu päin.. Aina vaan köllähti nurin eikä osannu heittäytyä.
Jos nyt kattelis vähä hokia ja kokeilis finaalia illan päälle.
 
Finaali. Kaveri pisti heti alusta mankelin pystyyn, 9 laukausta ekaan puoliaikaan. Moitittu Stegen otti kovia torjuntoja. Mulla 2 laukausta.Toinen niistä just puoliajan loppuun Messillä täydellinen kierre takakulmaan. Puoliajalla muoto 4-3-1-2 ja keskusta tukkoon. Vihu ei saa toiselle puolikkaalle yhtään laukausta kun keskeltä ei pääse. Sain pidettyä aika hyvin palloa ja muutaman paikankin värkkäsin mutta ei onnistunu viimeistely. 1-0 voitto kuitenkin ja sininen kortti taskuun.
 
Tässä on kyllä suurin syy miksi en osta uutta fifaa.

Peli...Näytä liitetiedosto 375

Vastus...Näytä liitetiedosto 376
Onnee vaan PESsin kanssa( oletan että futiksesta ei mies eroon pääse) , mun riitti hermo sen kanssa just sen verran et sain tehtyä tiimin( jossa pelas Falcaon lisäks Mocca Cicceli, Gianluigi Ballon jne... tunnettuja futareita), mut sit en löytäny sellasta pelimuotoo jossa oisin saanu pelin alkamaan( online), ni sai riittää...
 
Ylös Bottom