Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

E2 ja flash sbc, 3x megapack: otamendi ja loput paketit ohuita, pelkkää kuraa.
Ja eilen yks rare gold joka myös ohut. Uskomatonta.
 
Piti vaan tehdä icon pelipaita weekly ja miten noin pääsi käymään? :eek:DSC_0230.JPG

WL palkinnot, worth it?
 
Viimeksi muokattu:
Siitäpä sitten mun viimeiset rosterit tähän Fifaan. Ostin Yayan 720k:lla ja Willianin ostan, kun saan kolikot kasaan. Toki myin miehen 70k:lla pari viikkoa sitten.
 

Liitetiedostot

  • first.jpg
    first.jpg
    348,6 KB · Lukukerrat: 11
  • second.jpg
    second.jpg
    353,9 KB · Lukukerrat: 11
Heti kun ostin 720k Yayan, meni tunti ja markkinoilla 600k Yaya.

Mä en tule _ikinä_ ymmärtämään täysin tota markettia. Ostin halvimman Yayan, jonka futbin kertoi.
 
Ei ole. Futbinin hinnat ei pidä paikkaansa.

Laitoin oman myyntiin 735k:lla. Otan tukkaan sen 25k jos menee ja hunttaan halvempaa markkinoilta. Siis jos tuo edes myy.
Onk sen 50k nyt niin väliä täs kohtaa? Kisojen jälkeen tuskin tulee enää yhtään mitään koko peliin, FIFA19 on jo lähellä
 
Rikkaiden paskiaisten ongelmia! Mä mietin että mikä ois paras super subi keskikentälle mitä saa 150k kassalla...

Ennen tuon FoF promon alkua ostin OTW Walkerin, ja tilille jäi 3k ja tyhjä klubi. Oon pyrkinyt tekemään kaikki Markut ja Flash buildit, ja tuo 150k on tullut pakkanostoista, joissa paras on tähän mennessä ollut Mertens josta sai 9.6k.

Eli aika tuottoisia buildeja, vaikkei noista juur mittään nousekkaan.
 
Tääki on aika faffa sana, ei änärin tapaan tarvi fifas säästellä coineja ja pelaajia, et saa pakettei pelin alkuun :D
Ei tarvitse tänä vuonna, koska palaavan käyttäjän palkinto määräytyy omistamien änäreiden mukaan. Eli, jos omistat NHL 16-18, niin saat pakkoja+tietyt pelaajat mukaan NHL 19 avaukseen. Olisikohan sama homma tulossa myös Fifaan?
 
Sää veditkin joku Kovacic kapteenina ekan puoliskon niin ei se ihme että löytyy fyffee vielä! ;)
Screenshot_20180708-185358.png


Tollaista hankintoja kaavailin tänään vaihtopenkille. :p

EDIT:
E2: Ribery ja olematon ohut pakka.

WL:ssä otin silver 2 rankin talteen 18 pelillä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom