Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hyvännäköinen toi Barca tiimi. Tässä oma end game tiimi.

Ingame vaihdan 4-1-2-1-2(2) tai 4-2-3-1 riippuen vähän vastustajasta ja fiiliksestä. KDB tuli jossain niissä TOTS SBC pakasta.

Hazaradin joku spessukortti kiinnostaisi vielä kokeilla sekä Ramoksen TOTS. Kimmich ei tunnu paljon eroavan siitä TOTGS kortista.

upload_2018-7-9_9-59-34.png
 
8.1milliin jäi tänne.
23m.

Tässä mun tämän hetkinen squadi, vaihtopenkillä SBC Christensen ja läjä pronsseja.

idxEHAF.png


Vihu jos pausettaa niin vaihdan C.Ronaldon kärkeen ja Balen laidalle, muuten pysyy samana. Tosin puoliajalla saatan vaihtaa 4231 CAM versioon, jossa Dybala CCAM ja Ronaldinho ja Bale laidalla.
 
Viimeksi muokattu:
Markuista vaan vikasta pakasta taulut ja FOF Akinfeev.

Ton kortin arvolla ei kyllä juuri juhlita. o_O
 
Viimeksi muokattu:
Itse säästän pakat huomiselle, kun tulee noiden ihmekorttien lisäksi TOTW:t takas pakkoihin.

Edit: 4 DKT voittoa takana tänään. 3 yritystä jäljellä tähän ikkunaan. En siis voittanut neljää putkeen.
 
Viimeksi muokattu:
G1 pakoista ei yhtään mitään.
Ei oikein ehdi pelailla vaikka lomalla tässä on oltu jo 2vk. Weekendi kyllä kiinostas nyt kun sinne pääsee kaikki suht helpolla.
 
Markku+Flash SBC+SB-pakkoja auki. Toisen pakan kohdalla, oudon kirkas valkoinen valo ja tunnistan heti että perkele Ikoni, kun välähtää ne sinivalkojutut. 87 Van Der Sar, mutta ei hitto. Odottanut tasan mitään...
 
Viimeksi muokattu:
IMG_20180712_022842.jpg
Aiemmista FOF sbceistä tullut Granqvist ja Dzyuba, ne kiertoon juuri tulleeseen sbchen ja patonkien ihmeteini kävelee ulos... kelpaa paremmin kuin hyvin!
 
On tää peli kyllä niin kuollut. Jokaisella samat jengit alkaen De Geasta, joka toinen peli samaa paceyritystä keskeltä tai laidalta läpi. Pelistä voi poistua koska huvittaa, jos esim ottaa punaisen kortin tai vastustajan pelipaita ei miellytä. Lisäksi mitä enemmän WL:ää pelaan, sitä vähemmän haluan pelata koko peliä. 11 peliä takana, 3 voittoa ja varmaan 10 pelin "mystistä katkeamista", joista ei mitään merkitty minnekään.

Tarttis vaan pistää tää peli lomalle ja tehdä jotain aivan muuta, mutta kai mä yritän noi loput 29 pelata.
 
On tää peli kyllä niin kuollut. Jokaisella samat jengit alkaen De Geasta, joka toinen peli samaa paceyritystä keskeltä tai laidalta läpi. Pelistä voi poistua koska huvittaa, jos esim ottaa punaisen kortin tai vastustajan pelipaita ei miellytä. Lisäksi mitä enemmän WL:ää pelaan, sitä vähemmän haluan pelata koko peliä. 11 peliä takana, 3 voittoa ja varmaan 10 pelin "mystistä katkeamista", joista ei mitään merkitty minnekään.

Tarttis vaan pistää tää peli lomalle ja tehdä jotain aivan muuta, mutta kai mä yritän noi loput 29 pelata.
Toinen WL menossa, tilanne 5/4 voitto/häviö ja aion vaan kasata 11 voittoa.

Jooh De Gea, Courtois ja Lloris usein miten maaleissa ja valioliigaa, se nyt on vaan ihmisten suosiossa, ei siitä pääse mihinkään. Mutta hyvin on meikän puolustuslinjani pitänyt juoksupojat kurissa ellen ole itse liikuttanut ne pois tonteilta.

Itellä on jäänyt ihan hyvät fiilikset 90% matsista. Saanut kyllä ymmärryksen, että WL on ihan täyttä syöpää, trollaajia jne. Mutta tuntuu kuitenkin olevan parempaa ja asiallisempaa porukkaa kuin Online seasion puolella. Disconnectteja tullut vain ja ainoastaan, jos dominoin ensimmäiset minuutit maaleilla.

Pelipaidan mieltimyksestä, niin tehän molemmat näette vaan omanne koti/vieras pelipaidat?
 
Viimeksi muokattu:
No jos tuosta juoksusyövästä nauttii pelistä toiseen, niin ei kai siinä sitten. Ihmettelen itse kyllä sellaista, joka tuota pelaa 40 peliä joka helvetin viikonloppu.

Ilmeisesti mä sitten oon saanut ne persereiät, joita sä et ole. 6 voittoa nyt ja joo, helpompaa ja "mukavempaa" on välillä, koska pääsy WL:n oli niin helppo. 21 peliä pelaamatta, tänään vielä 3 peliä ja huomenna sitten 18, jos mahdollista.

Avaudun suuremmin gameplaysta Fifa 19-ketjuun myöhemmin.
 
Viimeksi muokattu:
No jos tuosta juoksusyövästä nauttii pelistä toiseen, niin ei kai siinä sitten. Ihmettelen itse kyllä sellaista, joka tuota pelaa 40 peliä joka helvetin viikonloppu.
Ei ne nopeat tumma ihosetkaan ole mitenkään minun suosikkejani. Jesus, Salah, Sane jne hyrr...

Kokeillut pelailla 10-12 välillä? Itse pelaillut silloin, niin on tullut hyvällä prosentilla ihan rehtiä ja rakentavasti syötteleviä vastaan. Sen takia on ihan hyvät fiilikset WL:stä. :)

Mutta edelleen nautin parhaasta SB legendary moodista, vähemmän stressaavaa. :D

Seuraava kausi menee tämän 18 version parissa. 19 jääpi storeen. :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Kokeillut pelailla 10-12 välillä?
Olen, mutta nyt tänä viikonloppuna en kauheasti ole ehtinyt. Pahimmat mulkeroiset pelaa tuosta 21 -> ja tähän aikaan jo ihan toivotonta saada edes yhtä ok peliä. Ignoreen menneet suoraan kaikki peräreiät, jos loppuu vastustajat kesken, loppukoot.

Huomenna loput 18 pois. 7 voittoa.
 
14 voittoa lopullinen tulos, eli tasan Hopea 1, jota tavoittelin lottovoittona. Hävisin hitosti pelejä tuossa putkeen ja lopulta viimeiseen peliin jäi ratkaisu 13 vs 14. TOTS-Harrilla ja Sonilla maalit ja vastus ragequittaa. Huh huh..

Nyt mä haluan pelata tota ens viikonloppuna, kiitos tän. Se miten paljon, onkin taas eri juttu.

Wuhuu!
 
Kannatti ostella pelin jälkeen muutama PTG Dembele alle 30k kappale hintaan, nousi kortin ovr 89. Nyt vain odottelemaan mihin nousee price range.
 
En oo pelannu peliäkään normiFuttia sen jälkeen ku WC tuli, enkä pelaa ennen ku 19 tulee Early Accessiin...

Kivoja uppeja sai patongit nyt finaalin jälkeen siinäkin.

Enää ei ikonit jyllää siellä, mut harmillisesti monta nyt hyvää korttia katos SBChin aikanaan, esim. Varane :oops:
 
Ylös Bottom