Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Barcelonan Global Seriesin takia SBC josta Mega Pack. Kaikki ei La Ligan espanjoolit nr-kullat myy huikeilla hinnoilla...
 
Meinaakos toi composure sitä et kuin usein munii vedot?

Finishing ei vaikuta mulla kun ryskin aina boksin rajalta, kattelin Murielii mut sillä taas oli long shotsit heikot

Composurelle helpoin suomennus on ehkä maltti/tyyneys. Pari fifaa takaperin huomasin, että se näytteli yllättävän suurta roolia hyökkääjille ja sanoisin et kyllä sen edelleen huomaa. Itse, kun pelailen paljon palloo boksin sisään ja sieltä haen vetoja niin kyllä sen huomaa kellä se on 90 ja kellä 70. Finishingia tietenkään unohtamatta. Storkki myös mainitsi positioningin ja kyllähän se vaikuttaa hyökkäyspäässä miten pelaaja tekee juoksuja tai sijoittuu maalin lähellä. Omissa silmissä, jos vertaan Baileya ja Lozanoa keskenään niin ei siinä Baileylla ole mitään jakoa. Väitän, että pitkässä juoksussa, kuten weekend leaguessa niin Bailey tärkeässä maalipaikassa saattaa maksaa sen 2-4 voittoa per viikonloppu.
 
Kyllähän sen tekee, mutta sitten ei olekkaan muuta kuin Ronaldinho klubissa. Ei se kuiteskaan yksi mies joukkeutta tee..
Itsekkin ajattelin tuollain, mutta toisaalta klubissani oli vähän kerkiverto parempaa pelaajia valmiina. Nythän on sinulla uniikki tilanne, että squadiin Prime dinho ja sen ympärille vaikka esimerkiksi alle 10k brasilia/barcelona pelaajia? Häntähän voi peluuttaa vaikka CM paikalla (7 kemia), jolla saisi jo kentällä lisää väriä pelin kulkuun vaikka ympärillä olisi alle 82 rating jamppoja pörräämässä tai jos on hurja niin pelissä vaihtaa herran CAM paikalle aiheuttamaan lisää tuhoa.

Itse olen pelaillut aikalailla ennen Ronaldinhon hankkimista alle 82 rating pelaajilla, ettei silleen pahalta tunnu vaikka meni melkein koko omaisuus Ronaldinhon hankkimiseen. Joten näillä mennään ja päivitellään pelaajia sitä mukaan, kun saan lisää fyrkkaa:
Squad01.PNG

Opettelua/tasapainoilua vaatii kyllä, kun pelityyli on väistämättä mennyt siihen suuntaan kuin "Ronaldinholla boksiin ja maaleja liukuhihnalla" ja tilastona 26 matsia ja 39 maalia... Toisaalta myös minun puolutus vuotaa kuin seula, kun vielä totuttelen sen käyttöä ja menettelen palloa aika usein. :p

Pientä esimakua, millaista on leikata sisään taikurilla:


Tiivistettynä, jos fanitat Ronaldinhoa niin kuin minä niin suosittelen lämpimästi pelaajan hankkimista. (^_^)b
 
Viimeksi muokattu:
Markut availin ja nyt ton megapakkauksen. PiszcszZcek ja ederson, ei hääviä.
Tänään taas SBtä, parin päivän tauko ollut töiden takia mutta emäntä päivitti vastustajat niin ei jääny ku yks kierros välistä :D
 
Itsekkin ajattelin tuollain, mutta toisaalta klubissani oli vähän kerkiverto parempaa pelaajia valmiina. Nythän on sinulla uniikki tilanne, että squadiin Prime dinho ja sen ympärille vaikka esimerkiksi alle 10k brasilia/barcelona pelaajia? Häntähän voi peluuttaa vaikka CM paikalla (7 kemia), jolla saisi jo kentällä lisää väriä pelin kulkuun vaikka ympärillä olisi alle 82 rating jamppoja pörräämässä tai jos on hurja niin pelissä vaihtaa herran CAM paikalle aiheuttamaan lisää tuhoa.

Itse olen pelaillut aikalailla ennen Ronaldinhon hankkimista alle 82 rating pelaajilla, ettei silleen pahalta tunnu vaikka meni melkein koko omaisuus Ronaldinhon hankkimiseen. Joten näillä mennään ja päivitellään pelaajia sitä mukaan, kun saan lisää fyrkkaa:
Näytä liitetiedosto 187

Opettelua/tasapainoilua vaatii kyllä, kun pelityyli on väistämättä mennyt siihen suuntaan kuin "Ronaldinholla boksiin ja maaleja liukuhihnalla" ja tilastona 26 matsia ja 39 maalia... Toisaalta myös minun puolutus vuotaa kuin seula, kun vielä totuttelen sen käyttöä ja menettelen palloa aika usein. :p

Pientä esimakua, millaista on leikata sisään taikurilla:


Tiivistettynä, jos fanitat Ronaldinhoa niin kuin minä niin suosittelen lämpimästi pelaajan hankkimista. (^_^)b


Totta tuokin!

Tein muutoksia sillain jengiin, että myin juuri nimenomaan kaikki kalleimmat pelaajat ja kokosin untradable korteista jengin CR7:n ympärille. Ainakin mitä pari DKT:n matsia kokeilin hyvikseen niin 7 maalia kahteen otteluun. Vakuuttava startti. Ainakaan vielä ei ole kaduttanut tuhlata yhteen pelaajaan 2milj. coinsia :)
 
Tuleekohan tänään mitään kivaa jakoon? Iconeita tms.?
Iconit tulee torstaisin. Tänään tuskin tulee muuta kuin tuon Barcelona-turnauksen joku SBC 2, jos sitäkään.

TOTW-pakasta kusinen Ramirez, tuo oli sitten viimeinen TOTW-pakka jonka meikäläinen tekee enää ikinä. Kasa aivan totaalista kuraa tullut jokaisesta jonka avannut.
 
Iconit tulee torstaisin. Tänään tuskin tulee muuta kuin tuon Barcelona-turnauksen joku SBC 2, jos sitäkään.

TOTW-pakasta kusinen Ramirez, tuo oli sitten viimeinen TOTW-pakka jonka meikäläinen tekee enää ikinä. Kasa aivan totaalista kuraa tullut jokaisesta jonka avannut.

Tänään on vissiin Australia Day...

Porukka veikkailee Mooya SBChen, viime vuonna oli Tim Cahill.

Aussipelaajien hinnat koholla
----------------

WL tilanteessa 2-6,
1 con lossi, 1 ruma tappio hyvältä pelurilta, pari tasasta vääntöö jotka munasin ja pari ttustana-tappioo

Yllättävän helppoa ollut verrattuna DKThen
 
Tänään on vissiin Australia Day...

Porukka veikkailee Mooya SBChen, viime vuonna oli Tim Cahill.

Aussipelaajien hinnat koholla
Ach so. Mooy olisi kyllä kiva pelaaja vaihtoukoksi. Pitääpä hunttailla muutamia Ausseja ja mahdollisia linkityksiä.
 
Nyt ois tällänen squad + penkki ja ressut. Rahaa ois 3,5milj boxilla. Mietin että mitähän tohon tekis. Läskirolle kärkeen? Maradona / dinho cammiks ja toty kane kärkeen.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20180126-151948__01.jpg
    Screenshot_20180126-151948__01.jpg
    78,9 KB · Lukukerrat: 23
  • Screenshot_20180126-151912__01.jpg
    Screenshot_20180126-151912__01.jpg
    134 KB · Lukukerrat: 19
  • Screenshot_20180126-151806__01.jpg
    Screenshot_20180126-151806__01.jpg
    433,7 KB · Lukukerrat: 25
Ylös Bottom