Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mikä on paras tapa puolustaa nää kolmen metrin pelaajalla läpi pelkästään juoksevat janarit?

En oo ite koskenu puolustuslinjaan vaan annan painetta keskikenttämiehellä. Tai laitapakilla jossei CM ehi mukaan. Yleensä ne törmää mun tietskapakkeihin tai pääsen ite riistää.
 
Itellä kävi tuuri ku sain sen woodworkin samassa pelissä ku tein irkkupelaajilla sen 10 maalia. Oli ihan kätevä heittää squadin nimeks ''trade goals'' tai vastaavaa ja homma hoitu ilman sen kummempia kommunikaatioita sopupelinä.

Mites onks kukaa tehny rooneyta? Onko kova? Tekis miel tehdä, mut toisaalta sais nuo kaks ilmasta 88, jotka vois heittää iconiin jos tekis vaikka crespon larssonin kaveriks.
 
Itellä kävi tuuri ku sain sen woodworkin samassa pelissä ku tein irkkupelaajilla sen 10 maalia. Oli ihan kätevä heittää squadin nimeks ''trade goals'' tai vastaavaa ja homma hoitu ilman sen kummempia kommunikaatioita sopupelinä.

Mites onks kukaa tehny rooneyta? Onko kova? Tekis miel tehdä, mut toisaalta sais nuo kaks ilmasta 88, jotka vois heittää iconiin jos tekis vaikka crespon larssonin kaveriks.
Meinasin aluksi että teen Schweinsteigerin ja siihen kylkeen Rooneyn, kun ei tartteis ku saada puitten kautta maaliin pallo, mut sit tajusin että kun noi loppupeleissä on vaan SBC fodderia mulle, niin en jaksa kyllä enää hetkeäkään yrittää single matseissa tuota palloa saada sisuksiin, kun lähinnä tuntuu että kun siihen tolppaan tai ylärimaan osuu niin se kimpaa aina poikkeuksetta poispäin maalista.

Summa summarum, Rooney maksais sen 40k, ja jos halvin 90 rated on tyyliin 60k ni on melkein aivan sama tehdä vaan tuo RVP ja Sikatiikeri ja jättää Coleman omaan arvoonsa.

Panttaan noita vihreitä kortteja nyt viimeiseen päivään saakka jos EA tekeekin vanhanaikaiset ja kusee silmään tuttuun tapaansa tjms. :)
 
Hetkeen ei oo tullu pelattua online seasonia mut nyt se on kai pakko. Pakko todeta että harvinaisen syöpäistä on. Bussi parkkiin ja pacekaverit juoksemaan ravia on hyvin yleinen taktiikka noin 95% tuntuu sitä käyttävän. 1 voitto, 6 tasapeliä ja 6 häviötä myöhemmin oli helppo päättää et disconnettaa pari divaria alemmas jossa saa voittoja vasemmalla kädellä. Pari vielä eikä tarvitse hetkeen koskea online seasonin puolelle. Seuraavia väkisin väännettyjä weeklyjä odotellessa...
 
Hetkeen ei oo tullu pelattua online seasonia mut nyt se on kai pakko. Pakko todeta että harvinaisen syöpäistä on.
Itsehän taas olen nauttinut pelaamisesta divareissa ja itselle tuo WL karsinta on sitä syöpää, tosin siihen nyt vaikuttaa sekin että olen tuossa kuin wolkkari vastaan Venäjän koko panssarivaunujen arsenaali. Mutta ainakaan vielä ei ole tuota ollut, vaikka toki kasidivarissa alkaa olemaan näitä mitään vastustajasta välittämättömiä... herrasmiehiä. Mutta ainakin vielä noita vastaan tulee se fiilis, että oikein tekee mieli opetella puolustamaan nuo pois, että voi nauraen voittaa omilla David Silvoilla ja Erikseneillä nämä sankarit.

Varmasti kyllä ylemmissä divareissa sitten on sitä syöpäpalloa, mitä FUT ollut jo pitkään.
 
Ei kellään olisi kiinnostusta ottaa parit Friendly Season matsit? Vaikka tänään iltapäivällä/illalla? Sorry, jos tämä on spämmäystä, olen uusi jäsen.
 
Erikoista ettei se lue nikin alla tai sitten mun selain on surkea.

Mutta mä voin ottaa Xboxilla friendlymatsit pois, kun saadaan aika sovittua vaan.
Piti mennä itsekkin kaivaa herran profiilista pelikonsolin alta, sen takia ei näy nickin alta. :p
 
Ei kellään olisi kiinnostusta ottaa parit Friendly Season matsit? Vaikka tänään iltapäivällä/illalla? Sorry, jos tämä on spämmäystä, olen uusi jäsen.

Muuten ok, mutta kannattaa mainita alusta millä pelaa ja nimimerkki.

Kutosdivariin taisin tiputtautua ja vitosessa otin pari viimeistä voittoa. Ihan mukaviakin pelejä (=voitti pelejä) tuolla sai vaikka moni samaa koittikin mitä ylempänä. Ei vaan niin hyvin.
 
Erikoista ettei se lue nikin alla tai sitten mun selain on surkea.

Mutta mä voin ottaa Xboxilla friendlymatsit pois, kun saadaan aika sovittua vaan.

Hieno homma! Mulle käy periaatteessa koska tahansa tästä eteenpäin. Yritin muuten laittaa tuota alustaa tohon nickin alle mutta se taisi lipsahtaa väärään paikkaan, hyvä, että aleksi jaksoi sen tuolta kaivaa...
 
Hieno homma! Mulle käy periaatteessa koska tahansa tästä eteenpäin. Yritin muuten laittaa tuota alustaa tohon nickin alle mutta se taisi lipsahtaa väärään paikkaan, hyvä, että aleksi jaksoi sen tuolta kaivaa...
Katson nyt uusinta X-Filesiä ja sen jälkeen teen ruuan. Mutta sopiiko vaikka neljältä?

Pelinikki on lake791 ei lake79
 
Oli ihan mukavaa vaihtelua pelata hopea joukkueella tuo dkt tälle päivälle. Ensimmäisellä yrityksellä läpi ja joka pelistä lähti vastustaja meneen ennen aikoja. Sb elite2 pakoista ei yhtään mitään järkevää tullu.
 
Tälläisellä mennään tällä hetkellä. Päivityksiä kaipaisi, Nestan tilalle miettinyt 87 Desailly/88 Ferdinand tai sbc Ferdinandia. Camiksi haaveilin Ronaldinhoa mutta siihen ei kolikot vaan riitä ja mennyt into treidailla niin ei mitään lisärikkauksia ole tulossa. Liiga sbctä odotellessa.
https://www.futbin.com/18/squad/4360836
 
Tälläisellä mennään tällä hetkellä. Päivityksiä kaipaisi, Nestan tilalle miettinyt 87 Desailly/88 Ferdinand tai sbc Ferdinandia. Camiksi haaveilin Ronaldinhoa mutta siihen ei kolikot vaan riitä ja mennyt into treidailla niin ei mitään lisärikkauksia ole tulossa. Liiga sbctä odotellessa.
https://www.futbin.com/18/squad/4360836

Ei kannata 88 ferdinandii, 85 rio ajaa saman asian, ja on mun mielestä jopa parempi. ;)
 
Ylös Bottom