Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Miten helvetissä voi olla näin karseita pakkoja. Eilen elite 3:sesta Borja Baston... ja tänään ainoa +80 kortti Begovic.

Fut 13 sbc on taas pientä vedätystä kun tekeminen maksaa enemmän kun 45k pakka jonka siitä saa.

Kakan tein 40k hinnalla. Voi hetken käyttää ja sitten tunkea Litti buildiin.
 
Siä on vissiin kova SBC nyt tää Fifa 13. Maksaa 48k-62k ja palkintona 45k pakka. Markkuja en jaksanut miettiä nyt, ehtii kyl.
 
Meni hermot ja avasin millillä pakkoja. En saanu mitää. Nyt on rahat melkein loppu mutta kai tällä pärjää vähä. Naldo tulee vielä alas marcelon tilalle.
 

Liitetiedostot

  • 963C4C00-C2A4-412B-A4A2-19C5C4F5A62F.jpeg
    963C4C00-C2A4-412B-A4A2-19C5C4F5A62F.jpeg
    1,7 MB · Lukukerrat: 25
Kokeilematta paskaa siis.

Pirlo oli niin halpa, et porukka teki sen jo SBC mielessä, moni on sen sit tunkenu legendoihin... Hävisit siinä varsin monta kolikkoa, ja monta OOH -hetkeä kun et tehnyt

Kakakin on niin halpa et oli itsestäänselvää se tehdä, enkä kyllä niitä buildeihin laittais. Jotain respectiä nääs . Ite käytän ihan poikkeuksetta kaikki 3 vaihtoa, niin ei staminat haittaa yhtään( Pirlo ja KaaKaa voi myös olla Subeja ). Toki jos tiimissä on Dinho, Fatnaldo, Mara, Vieira, Gullit jne. ni eihän tälläsiin sit jaksa käyttää kolikoita

En missään vaiheessa väittänyt paskaksi. Stamina on paska.
 
Kakaa ei nyt sitten ilmeisesti pysty mitenkään enää tekemään, kun ainakin Kaka ja Sane on molemmat täysin loppu kaupoista (Kaikilla alustoilla).

Ehkä tilanne vielä muuttuu, mutta tuskin kannattaa edes tehdä jollain 150k hinnalla, jos ei suoraan ole paikkaa avaukseen muutenkaan.
 
Se on vaan jännä et vaikka se igs on ihan paska niin kyllä pirlokin 70min mun pelityylillä ainakin hyvin pysyy mkana. Yleensä on vaihtunut joku muu cm ennen sitä.

https://www.futbin.com/18/squad/4395698

Tuossa on minun joukkue. Kaka menisi loistavasti De Bruynen tilalle ja on varmasti paljon parempi kuin KDB. Mutta kun sen pitäisi jaksaa koko peli ja mahdollinen jatkoaika siihen päälle. Lozanoon menee jo yksi vaihto, niin loukkaantumisiin ei jäisi enää subeja. Enkä ole edelleenkään haukkunut Kakaa vaan ainostaan harmittaa se paska stamina :)
 
Miksi tämän pelin pitää olla sellainen, että aina huonompi voittaa? Olen pelannut yli 10 peliä tänään, voittanut niistä ne kolme, missä olin huonompi ja ävinnyt ne, missä olen ollut parempi. Ainut tapa voittamiselle on vissiin park the bus ja vastahyökkäykset, niitä alan nyt viljelemään seuraavaksi.
 
Miksi tämän pelin pitää olla sellainen, että aina huonompi voittaa? Olen pelannut yli 10 peliä tänään, voittanut niistä ne kolme, missä olin huonompi ja ävinnyt ne, missä olen ollut parempi. Ainut tapa voittamiselle on vissiin park the bus ja vastahyökkäykset, niitä alan nyt viljelemään seuraavaksi.
Mitä divaria pelaat? Sekin voi auttaa et laittaa park the bus mut pelaa silti pallonhallintapeliä
 
Kakaa ei nyt sitten ilmeisesti pysty mitenkään enää tekemään, kun ainakin Kaka ja Sane on molemmat täysin loppu kaupoista (Kaikilla alustoilla).

Ehkä tilanne vielä muuttuu, mutta tuskin kannattaa edes tehdä jollain 150k hinnalla, jos ei suoraan ole paikkaa avaukseen muutenkaan.

Ei siihen kultakorttia tarvitse laittaa. Itse käytin jonkun silverin orlandosta mikä sattui löytymään klubista.
 
Ei siihen kultakorttia tarvitse laittaa. Itse käytin jonkun silverin orlandosta mikä sattui löytymään klubista.
Okei, katselin vaan pikaisesti futbinistä valmiiksi mietittyjä vaihtoehtoja ja niissä kaikissa oli Kaka tai Sane. Pitääpä vielä kokeilla jos omista korteista soveltamalla saisi kasaan.
 
Tekikö kukaan tuota FUT13 SBC:tä? Ei varmasti kyllä maksa itseään takaisin, etenkin kun se maksaa enemmän mitä itse pakka ostettuna.
 
Tekikö kukaan tuota FUT13 SBC:tä? Ei varmasti kyllä maksa itseään takaisin, etenkin kun se maksaa enemmän mitä itse pakka ostettuna.
Tein koska untradeja löytyi sen verran clubista ja EA saattaa pakettia antaa lopuksi jos kaikki tehnyt viikon aikana :) niinkuin viime vuonna tuli ultimate pakka :D
 
Tein koska untradeja löytyi sen verran clubista ja EA saattaa pakettia antaa lopuksi jos kaikki tehnyt viikon aikana :) niinkuin viime vuonna tuli ultimate pakka :D
Tuskin antaa, viime vuonna sitä mainostettiin etukäteen

Onks ketään koittanu SukiSuki Hondaa? 99 shot power hieman kiinnostais...

Toi tolppaweekly kandee muuten tehdä rankkarilla, sillee on helppo tähdätä tolppaan. Saatiin Ponille tehtyä se päivällä, mut aika loppu kesken multa... online singlet taitaa tehdä niin et 2 kertaa peräkkäin ei pääse pelaa samaa vastustajaa vastaan, eka matsi osu ekalla, ja sit ei toiseen päästy millää
 
Tein koska untradeja löytyi sen verran clubista ja EA saattaa pakettia antaa lopuksi jos kaikki tehnyt viikon aikana :) niinkuin viime vuonna tuli ultimate pakka :D
EA antoi jo pakan kaikille. Mutta eihän tuo nyt toki täysin poissuljettu asia ole, silti 50k yhteen hiton SBC:hen on vähän turhan paljon.
 
Ylös Bottom