Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

https://www.futbin.com/18/squad/4774201

Tuollainen Bundesjengi tuli kasattua viikkohaastetta varten. Yarmolenko irtosi Hunter-kortilla kivasti 25k:lla. Lainaukkoja tuossa on Keita ja Auba, joten pitäs varmaan keksiä joku uusi kärkiukko tuohon, jos ei viidessä pelissä tule kuutta maalia tehtyä jostain syystä noilla ukoilla. Keitan tilalle tulee toki Goretzka.
 


Tuollainen oli hetken näkyvissä futin puolella. Eipä näkynyt SBCeetä mutta Sessegnon korttien arvo nous silmissä.
 


Tuollainen oli hetken näkyvissä futin puolella. Eipä näkynyt SBCeetä mutta Sessegnon korttien arvo nous silmissä.

Pakkasin juuri sopivasti Sössenjöönin tuossa viikko sitten. Tosin sen peruskortin. En ole varma, ostinko TOTW:n aiemmin vai jäikö vaan meinaamisen tasolle.

Joka tapauksessa tuo ei tule vaatimaan itse Sessengnonia.
 
Harvinaisen turha tuo POTY Sessegnon koska LW.

LB paikalle tuon vielä olisi voinut heittääkin mut käytännön turhake ellei pelaa 3atb formationilla. Periaatteessa ihan kiva LM siihen formaan.

Varaudun tässä Markkuihin ja kävin tsekkailemassa noita yleisimpiä sivuja niin huomasin että Futbinin sivuilla on ehdotettu venäjän kakkosliigan joukkueita Cup vaihtoehdoiksi... Asiantuntevaa sakkia. :)
 
Halvalla saa Sössenjöönin, kun tekee tuon Nephentehezin tiimin. Mutta samaa mieltä siitä että olisi ehdottomasti saanut olla LB.

Edit: Vaihtakaa tosin Meunierin tilalle Marcelo Ligue 1:stä.
 
Viimeksi muokattu:
Tein ton Sessegnonin. Iha ok subiks tai sit vois testata tota miten toimis LB tai CM paikalla 7 chemillä. Makso 40k ni ei ollu kovin paha hinta.
 
Ingame poty sessegnonin ovr on 84 ja pelipaikka lb. Taitaa olla eka äijä mitä oon nähny kenellä se heittää noin pahasti alaspäin kortin ratingista. Yleensä iffit ja muut erikoiset on ingame 1-2 isompia ovr mitä kortis lukee.
 
Hyvältä mun mielestä Sessegnonin statsit näyttää lw tontillekkin. Saa mun squadissa vielä vihreen linkin Owenilta joka helpottaa asiaa. Aikoinaan oli tuo 81 informi lb tontilla ja ja ylöspäin varsinkin toimi loistavasti.
 
Eka ikoni ikinä, Gullit 86 Espanjan liigan ja Deportivon palkintopakasta! Samasta pakasta vielä 82 Adler, joka meni 15,2K.
 
Jos on muutenkin vaikeeta dko niin ei tarttis ean perseillä siihen päälle vielä. Mukavan tasainen matsi, molemmilla yli 10 kutia, mulla hallinta, maalit.0-5.
Yhdessä maalissa peitän laukauksen täydellisesti, pallo jalkojen välistä maaliin.
Toisessa pakki vaan päättää yhtäkkiä lopettaa seuraamisen kun hyökkääjä nousee maalille, pallo läheltä sisään. Kolmannessa vastustajan tatsi karkaa boksin edessä ja liun palloon. Just kun yritän liukua niin mun ukko vaihtuu ja joku random äijä vaan vetää liukkarin, siitä vielä saan riiston mutta pallo pomppaa mun riistosta vapaalle ukolle ja pallo maaliin.
Viimeinen maali, peitän, mutta pallo menee puolustajan jalan läpi ja verkot venyy jälleen. 1 maali noista viidestä oli jotenkin järkevä...
Toisessa päässä sitten ronaldo, paulinho ja messi pistää avopaikoista ohi ja veska koppaa muutaman älyttömän kopin ronaldon ja ben yedderin yrityksiin. Makuhan tästä hommasta menee aika äkkiä.
 
Siellä on DKT:ssa taas yksi pinkkipelaaja? 10/12 tällä hetkellä siis se mitä tulen saamaan. Saas nähdä mihin käytän nuo.
 
Mendyn myötä 8/12 swap pelaajat. Itellä 6/12 täl hetkel. Dkt ukkoja en edes yritä. Tavoitteena Ibra ja Henderson
Mulla on tavoitteena joko Ibra tai Ultimate Pack. Näistä suoraan Ibra olisi ehdottoman järkevä ottaa, kun menee suoraan Roberto Carlos SBC:hen. Ultimate Pack ei varmasti anna lähellekään tuota arvoa, jos sen avaa.
 
Tuntuu niin turhalle tuo dkt ku häviää ton finaalin.. Jäi mendy saamatta. Ei jaksa uudestaan yrittää.
 
Mulla on tavoitteena joko Ibra tai Ultimate Pack. Näistä suoraan Ibra olisi ehdottoman järkevä ottaa, kun menee suoraan Roberto Carlos SBC:hen. Ultimate Pack ei varmasti anna lähellekään tuota arvoa, jos sen avaa.
Eksää oo vieläkään tehnyt Rooperttia?
 
Ylös Bottom