Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ilmeisesti weekend leaguessa on suht helppo aina ottaa ekaan kymmeneen matsiin ne 7-10 voittoa, sitten aina tapahtuu jotain. Seuraavaksi huomaatkin että alkaa menemään tasan voitot ja häviöt pikkuhiljaa koska kaikki täällä selitetyt handicapit alkaa loksahtamaan päälle.
 
Mä pidän WL:ssä viikon hermoloman eli skippasin.

Kaikki rahat ovat kohta menneet tuonne pelaaja ALE:en ja nyt pitäisi realisoida jotain. LW:n paikalla on ylitarjontaa (FUTMAS Son ja Coutinho) ja sitten Rttf Douglas ja OTW Anderson. Jompikumpi noista varmaan pitäisi myydä mutta kumpi. Anderson käy mun molempiin aktiivisiin squadeihin eli BPL ja Brasseihin mutta eikös tuon Douglasin arvo nouse, jos Juve etenee chämppärissä? Kommentteja/huomioita?
 
Onko porukalla kokemusta prime kuninkaasta? Ois aika halpa tällä hetkellä ja istuis squadii mukavasti. Prime larssoni on tällä hetkellä vähän turhan tyyris
 

Liitetiedostot

  • 75CC8E3B-FB3C-43F4-93B4-07147793A08C.jpeg
    75CC8E3B-FB3C-43F4-93B4-07147793A08C.jpeg
    517,1 KB · Lukukerrat: 22
Kiitos! Oli kiva pelata lajia nimeltä jalkapallo, samalla kun sitä katsoi Viaplaysta.

@Tumekoivu:n lainaus ei nyt avautunut.

Kohtuu läjä walkautteja tullut jo, kun 24 pakkaa vielä avaamatta. Lyön kaiken tänne mitä sain, kunhan kortit taas välissä myy pois transferlistiltä.
 
Iniesta, Benatia, Verratti, Navas, Kroos, Müller, Ter Stegen, Jordi Alba, Ederson, Parejo, Otamendi ja 82 La Liga TOTW-kortti. Lisäksi jotain 83-85 kortteja tuli kohtuu määrä. Reilu 100 pakkaa tuli avattua, joten syytäkin oli jotain tulla, mutta en oikeasti kyllä tuota TOTY-korttia odottanut vähää alusta.
 
Nouseeko? En ole koskaan kuullut puhuttavan että nousisi.. Toki sieltä välillä tulee niitä kovempiakin vastustajia vastaan, mut paljon tulee myös niitä huonompia missä se ea hyppää puikkoihin.
Nousee, määräytyy oman +/- tilaston mukaan. Jos voitat 10 ja häviät 2 on sun +/- 8 ja saat vastaavia pelaajia vastaan.
 
Kiitos! Oli kiva pelata lajia nimeltä jalkapallo, samalla kun sitä katsoi Viaplaysta.

Kiitos itsellesi! Helpostihan nuo 3 matsia meni, harmittavasti pari jatkoajalle. Erikoinen muuten se sun palautus molarille, joka meni maaliin. Olisi voinut harmittaa tosi pelissä...
 
Kiitos itsellesi! Helpostihan nuo 3 matsia meni, harmittavasti pari jatkoajalle. Erikoinen muuten se sun palautus molarille, joka meni maaliin. Olisi voinut harmittaa tosi pelissä...
Ei mulle semmosia tule normipeleissä. Asenne oli täysin "leikin kolme peliä." Mutta se mitä ihmettelen, on se tilanne jossa mulla oli KOKO maali vapaana ja mun ukko vaan antoi pallon sun molarille, vaikka vedin maalia kohti.
 
Tähän vahva sama! Yksikin icon jo riittää saamaan Zlatanin kasin kemioille.
Otin neuvosta vaarin ja tein pois kuleksimasta, aivan pitelemätön kortti:oops:. Linkittyy muuten ihan kivasti MVP Martinezilla kanssa kasin kemioille vaikka Zlatan ei sinällään toiste kärkeä kaverikseen tarvitsisikaan.
 
Tähän vahva sama! Yksikin icon jo riittää saamaan Zlatanin kasin kemioille.

No pitihän tuo nyt sitten tehdä moisen hehkutuksen jälkeen ja ihan pelimies tuntuisi olevan. Bicycleä ei kyllä ole saanut maaliin vaan tolpat on kiitettävästi kolisseet... Rui Costan kanssa saa 7 kemiat 4231:llä.
 
Ostin viime hetkillä TOTY De Gean kun oli vielä pakoissa. Ihan kiva kokeilla huomaako mitään eroa normaalista De Gean kortista. Jos ei muuta ni saa tuon varmaan myytyä pienellä profitilla pois myöhemmin. Ostin 845k ja heti pomppas kasin jälkeen +900k.

TOTY Marcelo jäi hankkimatta, mut tuli ostettua SIF Alex Sandro.
 
Ylös Bottom