Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Oisko jengillä treidausvinkkejä web apille, budjettia 8k. Oon vähäse bidmaalla saanu, mut jos jollai vähä vinkkiä et mitä kannattaa.
Osta halvalla haluttuja pelaajia, myy tuplahinnalla, listaa joka tunti uusiks. Suosituin metodi boksin puolella nyt

Positionvaihtoja kannattaa kans yrittää snipata
 
Screenshot_20180921-095156.png
Täällä kans aloitettu grindaaminen ja sbceiden teko vaikka itse peliä en ole vielä tilannut. Pakoissa ollut erittäin hyvä tuuri, ylläolevan Wernerin lisäksi napsunut mm Sterling, Vardy, Mkhitaryan, Vinicius ja Mariano. Mitään en myy ennenkuin peli tulee ulos, viime vuodesta oppineena...

Edit: itse siis pleikkarin puolella.
 
Viimeksi muokattu:
Näytä liitetiedosto 625
Täällä kans aloitettu grindaaminen ja sbceiden teko vaikka itse peliä en ole vielä tilannut. Pakoissa ollut erittäin hyvä tuuri, ylläolevan Wernerin lisäksi napsunut mm Sterling, Vardy, Mkhitaryan, Vinicius ja Mariano. Mitään en myy ennenkuin peli tulee ulos, viime vuodesta oppineena...

Edit: itse siis pleikkarin puolella.

No jo on munkkia :D

Ite avasin äsken Nationsin Megan ja Rare Megan, toisesta taulut ja Keita, Keitan takana pyöri Ndidi ja Kobdogbia, joka huitelee maksimeissaan boksilla :)

On kyllä raisu kortti

Turkin liigasta saa tehtyy helposti noi nationsin 8 ja 10n
 
Testailua tehty:

- Squad Battle edelleen TÄYSIN sama. Helpoimmat vastukset yhtä vaikeustasoa kovemmalla asetuksella kuin minkä valitset, botti edelleen huijaava kura.
- Dailyt painottuu Division Rivalsiin. Tulee kovasti mieleen pakkarahastus, enemmän kuin se että myydään uutta pelimuotoa alkuun.
- Palkintopakat edelleen täyttä kuraa sisällöltään pääosin
- SBC:t täysin samat, mitään uutta ja mielenkiintoista ei ole tullut
- Katalogista saa hieman parempaa lainakorttia nyt alkuun
- Peli on pohjaltaan liikaa Fifa 18, vain hieman uudemmat valikot on plussaa.

Lisää kun testaan enemmän, kun on aikaa.
 
Onko muuten gameplayhin korjattu se että kun käyttää traineria, niin pystyy nuolinäppäimillä vaihtamaan basicista attackiin/defenseen? Itse ainakin tarvisin alkuun vetopalkkia että tuo timed shooting iskostuisi paremmin. Xbox äijät tietää?
 
No jo on munkkia :D

Ite avasin äsken Nationsin Megan ja Rare Megan, toisesta taulut ja Keita, Keitan takana pyöri Ndidi ja Kobdogbia, joka huitelee maksimeissaan boksilla :)

On kyllä raisu kortti

Turkin liigasta saa tehtyy helposti noi nationsin 8 ja 10n

Perhana 8:sta saa näköjään ihan prime pakan...


Saan sen tehtyä kunhan transferit on pyöriny ja quick sellaan noi turhakkeet.

Edit. 45k pakasta Pepe, pickford ja Ghoulam.
 
Viimeksi muokattu:
Edit. 45k pakasta Pepe, pickford ja Ghoulam.

Ei huano toi Pepe

Testailua tehty:

- Squad Battle edelleen TÄYSIN sama. Helpoimmat vastukset yhtä vaikeustasoa kovemmalla asetuksella kuin minkä valitset, botti edelleen huijaava kura.
- Dailyt painottuu Division Rivalsiin. Tulee kovasti mieleen pakkarahastus, enemmän kuin se että myydään uutta pelimuotoa alkuun.
- Palkintopakat edelleen täyttä kuraa sisällöltään pääosin
- SBC:t täysin samat, mitään uutta ja mielenkiintoista ei ole tullut
- Katalogista saa hieman parempaa lainakorttia nyt alkuun
- Peli on pohjaltaan liikaa Fifa 18, vain hieman uudemmat valikot on plussaa.

Lisää kun testaan enemmän, kun on aikaa.

Mun mielestä on varsin erilainen pelata ku 18, ainakin onlinessa

Onko muuten gameplayhin korjattu se että kun käyttää traineria, niin pystyy nuolinäppäimillä vaihtamaan basicista attackiin/defenseen? Itse ainakin tarvisin alkuun vetopalkkia että tuo timed shooting iskostuisi paremmin. Xbox äijät tietää?

Jeps, korjattu on
 
Täällä kans aloitettu grindaaminen ja sbceiden teko vaikka itse peliä en ole vielä tilannut. Pakoissa ollut erittäin hyvä tuuri, ylläolevan Wernerin lisäksi napsunut mm Sterling, Vardy, Mkhitaryan, Vinicius ja Mariano. Mitään en myy ennenkuin peli tulee ulos, viime vuodesta oppineena...

Edit: itse siis pleikkarin puolella.
Miten hemmetissä pääsee luomaan FUT19-joukkueen näiden puhelin/web appien kautta, mikäli ei omista vielä peliä ? Pitääkö EA-tilin alla olla ennestään FUT18-joukkue tehtynä ? Olen vielä täysi amatööri näiden appien kanssa.
 
Miten hemmetissä pääsee luomaan FUT19-joukkueen näiden puhelin/web appien kautta, mikäli ei omista vielä peliä ? Pitääkö EA-tilin alla olla ennestään FUT18-joukkue tehtynä ? Olen vielä täysi amatööri näiden appien kanssa.

Sulla pitää olla FUT18-tili, joka on luotu ennen 1. Elokuuta 2018

EA:n forkalta:

Returning FUT 18 players whose accounts are in good standing can create their FUT 19 Club, start trading, and claim returning user rewards.

Early access to the Web and Companion Transfer Market ends at 11:59 p.m. GMT on October 10. After that, you’ll need to log in to FUT 19 on your PC, PlayStation 4, or Xbox One at least once to continue using both apps.

The Web and Companion apps are not compatible with Nintendo Switch, PlayStation 3, and Xbox 360.

Access Info - What you need to know

  • You must have created a FUT Club in FIFA 18 and logged in to FUT 18 on your platform before August 1, 2018, to get early access to the FUT 19 Web and Companion apps.
  • Your FUT 18 account must still exist.
    • That means if you’ve deleted your Club, you won’t be able to get an early start.
  • Your account needs to be in good standing.
    • If you don’t have access, it means you have either done things in the past that broke our rules, or we don’t know enough about you yet to make a decision on whether you have earned this privilege.
 
Ensimmäinen Rivals peli takana ja heti vastassa myös eka perskärpänen, joka haki vain kahta tiettyä maalikikkaa jotka pelissä menee liian suurella prosentilla sisään. Ignore lauloi välittömästi.

Ei tää alku nyt kauhean myyvä ole ollut mun pelin ostohalujen herättämiseksi.
 
Nyt en tahdo muistaa vaikka viime FUTiakin tuli aikas paljon pelattua. Minkä verran julkaisun jälkeen Ones To Watchit tuli?
 
Nyt en tahdo muistaa vaikka viime FUTiakin tuli aikas paljon pelattua. Minkä verran julkaisun jälkeen Ones To Watchit tuli?
Ne tulee ens perjantaina

Ensimmäinen Rivals peli takana ja heti vastassa myös eka perskärpänen, joka haki vain kahta tiettyä maalikikkaa jotka pelissä menee liian suurella prosentilla sisään. Ignore lauloi välittömästi.

Ei tää alku nyt kauhean myyvä ole ollut mun pelin ostohalujen herättämiseksi.

Mihin Ignoreen?

Harvemmin oon kahdesti törmänny Fifassa samaan heppuun...

Montas sua voittanutta pelaajaa sulla EI oo ignoressa?

Ja mitkä ne 2 kikkaa on?

Mua on piesty puskumaaleilla, läpisyötöillä, ja ihan hävyttömillä kikoilla, mitkä niistä kannattaa ignoraa?

Äsken tuli kolmas voitto, n. 10 tappioo jo....
----------------

BTW

Mulla oli "alle neljä tuntia" jäljellä kokeilua kun alotin kahdeksalta, äsken näytti samaa...

KVG pojat jos ei 10 tuntia riitä, toimii
 
@Tuulis Aika monta ei ole, vain ne jotka harrastaa perseilyä ja oletettuja helppoja maaleja en todellakaan ole kertomassa tänne että porukka voi opetella ne jo ennen julkaisua.
 
@Tuulis Aika monta ei ole, vain ne jotka harrastaa perseilyä ja oletettuja helppoja maaleja en todellakaan ole kertomassa tänne että porukka voi opetella ne jo ennen julkaisua.


Tätä lukee n. 15 ihmistä, ja Fiffee pelaa se 2590000...

Ja on se parempi et foorumistit osaa ne, kun et me ei osattas.

Ite lauon 15/17 vedosta ohi maalin ku rämppään vetonappia paniikissa... :rolleyes::D
Ostin Mandsukiksin puskemaan palloja maaliin, mut en vaan osaa sitäkää

Kulmista saan maaleja välillisesti ku teen RB-kikan sillon ku kutsun kamun lähelle, jollon vastustaja lanaa sen, ja 50/60 saan rankun
 
Itsellä oli perjantaina alkuillasta hieman tylsää ja kuluttelin aikaa Twitchin puolella. Paikalla ei ollut ketään "tuttua" PES-striimaajaa, joten sivusto heitti ehdotuksena, että "voisit tykätä tästä FIFA-striimistä". Päätin tavoistani poiketen kurkata... :D Siellä oli joku ulkonäöltä arviolta parikymppinen kundi liki kirjaimellisesti "polttamassa rahaa". Kaverin tilillä oli yli 50k FIFA-pointseja, joita se vaan työnsi ja työnsi pakkoihin :D Ei sieltä mitään kovin kummoista noussut muutaman 82-83 rankatun lisäksi, kun kymmenisen minuuttia katselin...

Päällimmäisenä tunteena oli epäusko. Ihan tarkkaa tietoa ei toki ole siitä, paljonko oikeaa rahaa tuo 50k+ pointsia on, mutta käsittääkseni se on aika paljon. Olivat ne pointsit sitten kaverin itsensä ostamia tai äitinsä/isänsä luottokortin ostamia, niin rahan arvo ihan täysin hukassa ja hakusessa. Itsellä tulisi kylmä tuskanhiki päälle, jos pitäisi käyttää tuollaisia rahoja joihinkin pelikortteihin, jotka vanhenevat maksimissaan vuodessa. Oli sitten kyseessä minkä tahansa firman urheilupeli.

Tuolla EA vissiin ne voittonsa vuosittain kuitenkin tekevät. Repivät "uhkapeliongelmaisilta" FIFAssa, Maddenissa ja NHL:ssä rahat pois...
 
Itsellä oli perjantaina alkuillasta hieman tylsää ja kuluttelin aikaa Twitchin puolella. Paikalla ei ollut ketään "tuttua" PES-striimaajaa, joten sivusto heitti ehdotuksena, että "voisit tykätä tästä FIFA-striimistä". Päätin tavoistani poiketen kurkata... :D Siellä oli joku ulkonäöltä arviolta parikymppinen kundi liki kirjaimellisesti "polttamassa rahaa". Kaverin tilillä oli yli 50k FIFA-pointseja, joita se vaan työnsi ja työnsi pakkoihin :D Ei sieltä mitään kovin kummoista noussut muutaman 82-83 rankatun lisäksi, kun kymmenisen minuuttia katselin...

Päällimmäisenä tunteena oli epäusko. Ihan tarkkaa tietoa ei toki ole siitä, paljonko oikeaa rahaa tuo 50k+ pointsia on, mutta käsittääkseni se on aika paljon. Olivat ne pointsit sitten kaverin itsensä ostamia tai äitinsä/isänsä luottokortin ostamia, niin rahan arvo ihan täysin hukassa ja hakusessa. Itsellä tulisi kylmä tuskanhiki päälle, jos pitäisi käyttää tuollaisia rahoja joihinkin pelikortteihin, jotka vanhenevat maksimissaan vuodessa. Oli sitten kyseessä minkä tahansa firman urheilupeli.

Tuolla EA vissiin ne voittonsa vuosittain kuitenkin tekevät. Repivät "uhkapeliongelmaisilta" FIFAssa, Maddenissa ja NHL:ssä rahat pois...
Ei toi nyt vielä paljoo oo, pari raisua baari-iltaa...

Bateson tms. veteli 1,2 miljoonaa pointsia tuuleen

Mut toki Batesoni varmaan saa tuberahoista jne noi takasin

Twitchistäkin vissiin aika hyvin tienaa jos on katsojia scriimillä
 
Jännä kun porukka vertaa aina "pariin baari-iltaan" näitä ostojaan. 50k maksaa 411 euroa, itse en laita edes kahdessa kuukaudessa tuollaisia summia baareihin, puhumattakaan jostain virtuaalipakoista. Tosiaan tämmöisiä summia esim Castro ja Nephentehez pistää useinkin peliin. En koskaan tule ymmärtämään, mutta jos tuolla voittoa tosiaan tekee striimaamalla ja youtuben videoilla, niin mikäs siinä sitten. Castrolla ainakin on rahaa kohtuu mukavasti ja elättää koko perhettään työllään.
 
Ylös Bottom