Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näytä liitetiedosto 1390
Tällä hetkellä tollanen jengi itellä. Kyselisinki nyt parannusehdotuksia tuohon porukkaan? 800k tällä hetkellä plakkarissa koska sai tehtyä bpl silvereillä hyvät hillot. Jotain iconia hiukoilis kokeilla ehkäpä.

Mitä mieltä porukka tuosta Baresi sbc:stä? Suht halpa tehdä mutta mietin pitäiskö säästää jengis olevia pahveja johonkin parempaan sbc:hen.

Tuo Doucoure ollut kyl hyvä ku vertaa fabinhoon, suosittelen.

Säästä kortit Cannavaron primeen. Baresi on futissa hyvä vaan sbc:eehen'
 
400k eroa olis mid cannavarolla primeen. Onko joku testannu molempia? Voi olla että litti pitää testata ihan periaatteen vuoksi :)
 
^ Jos kortin base on silveri ni on mahdollista nostaa silver pakasta.

Nappasin toty Marcelon markkinoilta ale hintaan. On loistava LB.
 
Tänään 9 hyvää pakkaa auki ja parhaana 81 Muslera. Erikoiskortti viikot on meikäläiselle melkoisen turhauttavia kun pakka tuuri on niiden aikaan aina ihan karsea.
 
Onks porukalla kokemusta 7 chem veskoista? pohjakolmio Tagliafico-De Jong- De Ligt hiukan himottais... myisin Nestan pois tieltä...
 
WLää taas vaihteeks, 4-3 tilantees yllättäen.

2 tappioista rankuilla ja 1 jatkoajalla o_O

1 vastus jyskytti vaan finessee boksin rajalta, mut muuten ollut kivoja pelejä.

1 matsi oli puoliajalla 1-1, laukaukset minä 1/1, vihu 20/10... lopputulos 4-1, vedot 10/8 ja 26/12. Toveri veti ihan joka paikasta mistä annoin vetää... ryskytti Ninjalla sen kymmenen kertaa yli maalin:p

Toi LB+RB-low driven on kyllä kiva nykyään, vastustajat ei käytä, mut usein sillä itse osuu
 
Alkanut tulla sellainen fiilis että wl:ssä olisi joku sisäänrakennettu vaikeustaso. Mitå korkeammalle pääsee, sitä vammaisemmiksi pelaajat ja niiden kontrollointi tulee. Pelaajan jota kontrolloit, vaihtaminenkin alkaa tökkiä ja valitsee vääriä pelaajia.

Maalivahti testiäkin mahdoton suorittaa wl:n aikana koska mahdotonta arvioida onko jotkut virheet maalivahdin huonoutta vai handicappia.
 
@stitchi No ihan sama systeemi on rivalsissa. Omat ukot juoksee eteen blokkaamaan, väärät ukot tulee valittavaksi kuin mitä täysin loogisesti pitäisi, vedot ei mene sisään mistään, syötöt menee vääriin paikkoihin ja kumilangat vetelee porukkaa tilanteesta kuin tilanteesta.

Ihan yleinen pelin EAIDS/paskasti rakennettu fysiikkasysteemi.
 
No ei siellä mitään vaikeustasoa yms ole. Itse olen elite 1-2 pelaaja ja kyllä niille ”EAidseille” löytyy yleensä syy kun jälkeenpäin katsoo ottelut ja tilanteet läpi. Muutoinkin kun kuunnellut muiden pelaajien mielipiteitä niin kyllä ”hyvä pelaaja” saa käännettyä momentumit yms itselleen kun vain keskittyy ja pelaa omaa peliään.

Itse yritän olla antamatta mahdollisuutta momentumiin erittäin korkealla koko joukkueen prässillä ja pitämällä pelissä kokoajan kovan vauhdin päällä
 
Onhan tässä selkeästi kaikenlaista ea avustinta.Elite pelaajat pääsee sen yli mutta kun se on tarkoitettu pitämään kasuaalit pelissä. Siis ne jotka pelaa sen muutaman kerran viikossa ja samalla avaavat muutamat pakat pointseilla.
 
Tuo keskittyminen joka peliin 100% on ehkä tärkein ohje jos lähtee tavottelemaan kovaa tulosta. Huomaa kyl ite hyvin jos lähtee yhtään puolivaloilla peliin ni ei siitä hyvä seuraa. :D
 
Elite pelaajat tosiaan on oma asiansa erikseen. Joskus oon maininnutkin tuosta että iso vedenjakaja pelissä juuri se ketkä pystyy eaidsit ja handicapit päihittään ja ketkä ei. Eihän taitopelissä asian näin pitäisi olla.

Mid Cannavaro ei oikein ole vakuuttanut ja tuntunut jopa huonommalta kuin if manolas. Tuntuu olevan usein tilanteista myöhässä tai muuten pihalla. Jalalla toki huomattavasti parempi kuin manolas. Lafont pelasti yhden pelin sillä että tulee usein maalilta vastaan, kun yhdessä matsissa nuo pitkät oli vaatustajan ainut taktiikka niin mokke tappoi nuo hyvin. Muuten en osaa sanoa eroja normi handanoviciin.
 
Piti lopettaa kuuteen voittoon mut nyt tilanteessa 6-4 ni täytynee jatkaa. Oon pelannu puolustuksessa agressiivista Sikaa, jalat vaan alta jos vihu meinaa karata... toimii kivasti
 
WL 11/11.

Ihan ok matseja tällä kertaa muutama. En jaksanut vetää kuin 11 voittoa sormet ruvella. Lopussa, kun oli jo 10 voittoa ja yritin 11:ta tuli melkoista handicap:ia. Tappioita 4 putkeen. Pallot kimpoili omalla puolustusalueella aivan miten sattuu ja vastukset kävi iskemässä tyhjiin. Jos taklasi, tuli satavarmasti rankkari. Ja omat vedot perinteisesti tolppiin aivan vapaistakin paikoista. Mitä huonompi vastus pelaajistoltaan, sitä varmemmin näytti itselle tulevan ongelmia.

Ibra on selvästi paras hyökkääjä, mitä olen käyttänyt tällä kaudella. PL SBC:stä tullut Doucoure on myös pelimies. Rui Costa on selvästi löytänyt paikkansa ja KDB tippui penkille.

@stitchi mielenkiinnolla kuuntelen kommenttejasi tuosta Lafont:sta, sopisi omaan FRA-teamiin loistavasti. Hintakaan ei ollet ainakaan vielä aivan älytön.
 
Ylös Bottom