Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuossa tuli eilen tehtyä yksi Tradable TOTW upgrade, pakka auki ja 89 Mbappe astelee ruudulle. Olin aika sanaton siinä vaiheessa, ennen tuota pullia oli tasan 40k tilillä rahaa, kaikki rare kortit käytetty +81 upgrade pakkoihin joista ei tullut juurikaan mitään mainittavaa. Joten vähintään tuo 1.4 miljoonaa coinsia tekee kyllä gutaa :D. Luultavasti tuostakin lapusta kannattaa luopua sen jälkeen kun Mbappe lähtee keskiviikon jälkeen pakoista veks?
 
@Hillo_O no toi on sun normipäivä, ni eihän tää ny yllätä ;)

EA pisti pakka-addiktille viä näemmä La Ligan, joka on kokonaisuudessaan edelleen varastossa. Laina-aika pelille loppuu muistaakseni tiistaina. :D
 
Saanee toi mun 88 RW Mbappe larpata straikkeria kun kolikot on kiinni muualla, ja statsitkin hukkuis päivitykses... nappasin 86 N.Pepen laituritestiin Mbappen ST seikkailuita varten ku halavalla sai.
Tollanen tiimi ilman sekoiluita nyt:
Screenshot_20190125-183530_Companion.jpg
 
Tällä hetkellä tämmöne joukkue. Vaihdoin toty Marcelon -> toty VVD ja oon pelannu formaatiolla 41212 (2). Wl tilanteessa 10-2.

Screenshot_20190126-232245-01.jpegScreenshot_20190126-232253-01.jpegScreenshot_20190126-232301-01.jpeg
 
Hieno joukkue! Onko Mendy ollut hyvä?
Ihan kelpo ukko se on, vähän kankee verrattuna Alvesiin
Leppoonen tiimi. Tolla voi sit ratsastaa voitosta voittoon tai on todella paska pelaamaan?
Valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon.

:p

Ihan kivasti kyl tullut voittoja ton kanssa Rivalsis , ens WLn pitää varmaan lähtee mukaan taas. Ei vaan tahdo aika riittää siihen 10 pelii/ päivä tahtiin
 
Tuli Schalken fifapelaaja vastaan 14-0 tilanteessa ja kaveri teki alkuun 2 omaa maalia ja alkoi sitten pelata tosissaan. Voitin 4-2 mutta meni ihan tunteisiin tuo omien maalien teko itsellä jostain syystä.. Aivan järjetön dragbackin ja finessejen määrä.

Penkillä oli Henry, Neymar ja toty De Bruyne
 
Screenshot_20190127-202846.jpg
Tälläisellä porukalla lähdettiin vlopun handicap leagueta pelaamaan.
Cannavaro + muita turhia pahveja joukkueesta myyty ja gerrardia koko rahalla.

Puolustuksessa tuntuu olevan ihan sama ketä vajakkeja siel on juoksemassa jos joutuu valita metapelaajien ulkopuolelta, joten tästä syystä mid canna sai tehdä uudestaan tilaa manolasille.

En tiedä meneekö Gerrard ihan hukkaan cdm:nä mutta kokeillaan seisoisko tuolla paikalla pelatessa.
 
Ai Promes on saanut jonkun ihmeen upin? Kävin katsomassa onko Liiga SBC:t tulleet ja huomasin tuon mun varastossa olleessa OTW:ssa. Jos jollain on kaikki/lähes kaikki swapit, kannattanee ottaa ennemmin Promes+Rare Mega, kuin 100k tai se Dembele.
 
Ai Promes on saanut jonkun ihmeen upin? Kävin katsomassa onko Liiga SBC:t tulleet ja huomasin tuon mun varastossa olleessa OTW:ssa. Jos jollain on kaikki/lähes kaikki swapit, kannattanee ottaa ennemmin Promes+Rare Mega, kuin 100k tai se Dembele.
Motm kortin sai ku pelas hyvän ottelun barcaa vastaan.
 
Promes saattaa vielä saada IF:n oli pelipäällä myös viikonlopun pelissä. Tosin EA yleensä anna kahta erikoiskorttia peräkkäin kovin helpolla. Nyt voi tulla poikkeus, jos ne laskee että Promes myy pakkoja.
 
Promes saattaa vielä saada IF:n oli pelipäällä myös viikonlopun pelissä. Tosin EA yleensä anna kahta erikoiskorttia peräkkäin kovin helpolla. Nyt voi tulla poikkeus, jos ne laskee että Promes myy pakkoja.
Ai niitä voi tulla kaksi? Mä olen elänyt kokoajan luulossa, että TOTW-korttia ei voi saada jos on toinen alla samaan aikaan/läheiseen aikaan. Korttia en myynyt, koska seuraava uppi nostaa tuon kortin jo vähintäänkin huikeaksi.
 
Ylös Bottom