Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Harmi että noita ea:n persereikiä ei voi kusetuksista saattaa takautuvasti vastuuseen ja heittää johonkin muutamaksi vuodeksi loot boksailemaan. Mutta hyvä kun lopettavat moisen kusetuksen.
Siinä vähän sisällöt vähenee jos ei EA saa kerätä idioottien rahoja enää. Tai sit tulee joku kuukausimaksutsydeemi jolla saa uutta kontenttia
 
Mitkä sisällöt vähenee? Promopakat millä rahastetaan kakaroiden vanhempien ja peliaddiktien luottokortit tyhjäksi? :D
Olis kyllä aika että ea:lla tuo paska iskis tuulettimeen kunnolla. Eniten tässä pelissä ärsyttää se ettå ilmestyessä peli oli paras fudispeli mitä itse pelannut. Tällä hetkellä kuitenkin pelinautinto verrattavissa kunnon ripulitautiin.

Millaisilla vedoilla jengi maalit tekee viime patchin jälkeen? Finesset ei itsellä tunnu edes boksista vedettynä mennä sisälle.
 
Mitkä sisällöt vähenee? Promopakat millä rahastetaan kakaroiden vanhempien ja peliaddiktien luottokortit tyhjäksi? :D
Olis kyllä aika että ea:lla tuo paska iskis tuulettimeen kunnolla. Eniten tässä pelissä ärsyttää se ettå ilmestyessä peli oli paras fudispeli mitä itse pelannut. Tällä hetkellä kuitenkin pelinautinto verrattavissa kunnon ripulitautiin.

Millaisilla vedoilla jengi maalit tekee viime patchin jälkeen? Finesset ei itsellä tunnu edes boksista vedettynä mennä sisälle.
Ihan samanlailla teen ite ainaki maaleja ku ennen patchia mutta nyt ei vaa joka veto uppoa ja Kaukovedot harvoin menee. Boksin sisältä melko usein menee low drive shot sisään ja power shot etu kulumaan.
 
Mitkä sisällöt vähenee? Promopakat millä rahastetaan kakaroiden vanhempien ja peliaddiktien luottokortit tyhjäksi? :D
Eiköhän EA keksi uusia keinoja rahastamiseen, mutta mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta pelaamisessa ja en pelkästään FifaÄnäreiden osalta.

Olis kyllä aika että ea:lla tuo paska iskis tuulettimeen kunnolla. Eniten tässä pelissä ärsyttää se ettå ilmestyessä peli oli paras fudispeli mitä itse pelannut. Tällä hetkellä kuitenkin pelinautinto verrattavissa kunnon ripulitautiin.
Eikös Fifa 18 ollut täysin sama? Itse pelasin kyllä ja vielä välillä jopa ihan mielelläni, mutta nyt ei vaan enää pystynyt. EA:n tapa myydä peliä meille hölmöille. Väittäisin tosin, että osittain myös harhaanjohtavaa myyntiä, vähä ku Sotkilla ja muilla vastaavilla kalustepuolella. Ja toivon samaa kuin sinä.
 
Onneksi 99,9% peliä pelaavista on vajakkeja ja tuo uusin glitsi ei onnistu. Vaatii ihan liian paljon.

Muutaman pelin ottanut ja kaverit yrittää timed finesseä vieläki... yksi toveri otti 5-0 pataan niin päättii lähettää viestin kuinka olisin hävinny 10-0 jos timed finesse toimisi.
 
Mikä sisältö, siis joku 95 Vinicus?
Tämä. Unelmahan olisi se, että pakkarahastuksen sijasta EA panostaa pelin sisältöön ja tulevaisuudessa nähtäisiin mm. mahku jakaa omia rostereita Manager-pelimuotoon, kunnon yhden pelaajan uramoodi ilman mitään typeriä skriptattuja videouria ja muutenkin laadukas peli. Sitten mää heräsin tottakai, mutta aina voi haaveilla.
 
Nii, just se 95 Vinicius. Tylsää se on vääntää samoilla lapuilla koko vuosi... kivasti tuli uutta mielenkiintoo pelata noilla Future-kupongeilla.

Ja miten marketinkin käy kun vajakit ei sitä täytä?

Ilman 95 Vinicusta tässä ei olekaan kun jotain 15 000 korttia... joten kyllähän valinnan varaa löytyy.

Sille ei toki mahda minkään jos vajakit ei osaa käyttää muuta kun tubesta kopioitua tiimiä.
 
On kyllä nautintoa tällä hetkellä pelata kun ei tarvitse kusi sukassa liikutella maalivahtia ja blokkailla finessejä heti kun vastustaja on omalla puoliskolla. Uskomatonta nautintoa saa myös noista jotka vieläkin yrittävät fissua joka nurkasta :cool:
 
Sille ei toki mahda minkään jos vajakit ei osaa käyttää muuta kun tubesta kopioitua tiimiä.

Vastasit itse itsellesi. 9/10sta vastaan tulevasta tiimistä on premistä. Degeavandijkpogbakante enemmän sääntö kuin poikkeus. Future stars kortit oli tervetullut promo siitä ei pääse mihinkään.
 
Vastasit itse itsellesi. 9/10sta vastaan tulevasta tiimistä on premistä. Degeavandijkpogbakante enemmän sääntö kuin poikkeus. Future stars kortit oli tervetullut promo siitä ei pääse mihinkään.
Mulle ei ollut. Oli juuri sitä rahastusta, jota EA:lta vihaan. Castrot ja muut urpot pisti tsiljoonia pakkoihin, hohhoijaa. Samaa mieltä Premitiimistä, ihan helvetin väsynyttä.
 
Joo premitiimejä tuli vastaan koko ajan 3 ja 2 divisioonassa mutta nyt tulee pelkästään icon/toty tiimejä ku vihdoin nousin 1divisionaan.
 
Eiköhän EA keksi uusia keinoja rahastamiseen, mutta mielenkiinnolla odotan tulevaisuutta pelaamisessa ja en pelkästään FifaÄnäreiden osalta.


Eikös Fifa 18 ollut täysin sama? Itse pelasin kyllä ja vielä välillä jopa ihan mielelläni, mutta nyt ei vaan enää pystynyt. EA:n tapa myydä peliä meille hölmöille. Väittäisin tosin, että osittain myös harhaanjohtavaa myyntiä, vähä ku Sotkilla ja muilla vastaavilla kalustepuolella. Ja toivon samaa kuin sinä.
Skippasin fifat kokonaan ja pidin välivuoden 18 kohdalla. Siksi tuntuikin fressiltä hypätä kelkkaan 19 mukaan, ja kuten sanoin, aluksi tuntui niin hyvältä peliltä mutta pikkuhiljaa alkoi aiheuttamaan persesyöpää.

Olisiko tämä siis jokin markkinointikikka tosiaan tälle pelisarjalle, aluksi peli tuntuu loistavalta ja paskenee kokoajan mitä lähemmäksi tullaan seuraavaa osaa. Sitten on taas helppo parantaa seuraavaan osaan ea:lla kun rimaa laskettu koko vuosi alemmaksi ja alemmaksi. Näin saadaan taas hyvä uusi peli markkinoille ja voidaan jälleen aloittaa kierto alusta.
 
Pickeistä gimenez ja benzeman. Ei käyttöä korteille niin johonki sbc työnnän ne. Gold2 ja rivals pakat auki joskus tulevaisuudessa.
 
Itellä tuli pickeistä Gomez ja Quagliarella. WL pakoista IF Benzema. Rivals pakoista ei juuri mitään.
 
Nyt alkaa pakka kiintiö olemaan täynnä..


Tänään rivalsit ja markut... Dost. Virta pois ja ei tarvii hetkeen nykiä.
 
Ylös Bottom