Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Huomenna tulossa taas jotain uutta "sisältöä" joidenkin korttien muodossa, ea se vaan takoo ja lampaat maksaa.. Nesta sbc tuli tehtyä ja pitää kai ne pakat säästellä huomiseksi, ehkä sieltä joku 84 kortti tipahtaa.
 
Jaaha klo 20.00 alkaa uusi promo, liittyisikö tuohon kiinalaisten uuteen vuoteen? Olisi aiemmin kuin yleensä.
 
Eikös Winter OTW tule myös tässä kohta? Olisi se tosiaan hieno asia, kun EA hoitaisi pelin rakentamisen yhtä hyvin, kuin se hoitaa nää promojen ja peliensä mainostukset. Mutta joo, uusin promo pitäisi olla kiinalainen uusivuosi, koska nyt alkaa sian vuosi.
 
10 WL matsia takana uutta patchia ja ihan hirveää on maalintekeminen ja "tuurikauppaa". Tämä pelaajana joka ei ole timed finesseä ikinä edes käyttänyt. Boksin sisältä täydellisestä asennosta ammutut sijoitukset menevät huomattavasti useammin nyt ohi tai veskan torjuntaa kuin aiemmin. 90% maaleista olen varmasti tehnyt A) päällä B) riparihässäkät C) driven shot ristikkäiseen takanurkkaan.
 
10 WL matsia takana uutta patchia ja ihan hirveää on maalintekeminen ja "tuurikauppaa". Tämä pelaajana joka ei ole timed finesseä ikinä edes käyttänyt. Boksin sisältä täydellisestä asennosta ammutut sijoitukset menevät huomattavasti useammin nyt ohi tai veskan torjuntaa kuin aiemmin. 90% maaleista olen varmasti tehnyt A) päällä B) riparihässäkät C) driven shot ristikkäiseen takanurkkaan.

Kuulostaa aika oudolta.
 
Hienoja kortteja toki, mutta melkoinen cash grab EA:lta :D
 

Liitetiedostot

  • 8D8C7B84-083B-4689-8772-6F3BEB60BFC8.png
    8D8C7B84-083B-4689-8772-6F3BEB60BFC8.png
    739 KB · Lukukerrat: 23
Markkupakat + muutama muu pakka auki, Sarabia erikoiskorttina. Pari varastoon jäänyttä treidaamatonta pakkaa auki ja toi ihme erikoiskortti Werner. 800k pelaaja taas pakoista, tosin nyt untradeable. Voi jeesus tätä mun pakkatuuria.
 
Viimeksi muokattu:
Mun mielestä tää promo on just hyvä, uusia kortteja, uusia SBCtä, kerrankin järkevä Weekly Objective( ei niitä vitun online singlejä vaan Rivalsii ). Ei FUTtiin varmaan paljon muuta voi lisätä?

Rakentelen just kivaa horstinwursti-tiimiä weeklyy varten

Eikä yhtään kiinnosta millanen cash grab on ku mun cashit pysyy pussissa kuitenkin
 
Mun mielestä tää promo on just hyvä, uusia kortteja, uusia SBCtä, kerrankin järkevä Weekly Objective( ei niitä vitun online singlejä vaan Rivalsii ). Ei FUTtiin varmaan paljon muuta voi lisätä?

Rakentelen just kivaa horstinwursti-tiimiä weeklyy varten

Eikä yhtään kiinnosta millanen cash grab on ku mun cashit pysyy pussissa kuitenkin

Juu ihan kivasti tuo variaatioita, mutta vähän menee nyt arvoa tulevilta iffeiltä. Esim. Pogba saa informin ja packaat sen rewardseista niin eipä saa hirveästi coinseja kun varmasti tämän Headliner Pogban arvokin tippuu tuosta nykyisestä selvästi ja on kuitenkin parempi kortti kuin se iffi
 
Siis ymmärsinkö nyt oikein että nää on jotain OTW:ita, jotka EA keksi itse? En edes katsonut mitä nää on, mutta twitterissä osui silmiin. Eli siis jos Werner saa TOTW-kortin, sen arvo nousee 90 ovr:n mulla?
 
Siis ymmärsinkö nyt oikein että nää on jotain OTW:ita, jotka EA keksi itse? En edes katsonut mitä nää on, mutta twitterissä osui silmiin. Eli siis jos Werner saa TOTW-kortin, sen arvo nousee 90 ovr:n mulla?

Juu eli jos Werner saa iffin niin tämä kortti nousee yhden iffin verran paremmaksi kuin paras normaali iffi
 
Juu eli jos Werner saa iffin niin tämä kortti nousee yhden iffin verran paremmaksi kuin paras normaali iffi
Voi luoja. Kaikkea se EA keksii. Tää vie kyllä rahastuksen jo uudelle tasolle.

Mut ei kai siinä sitten, onpahan järjetön Werner äkkiä jossain vaiheessa tuolla varastossa.
 
Ylös Bottom