Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Normi gigantti versio ja 125k pakka... tosin ihan sama mitä ne antaa niin en ole noista koskaan mitään hyvää saanu. Tälläkin kertaa Viviano. Eilen ja tänään tein kasan liigoja niin sentään tuli Modric ja tänään Quag iffi.


Ihan hauska on tuo weekly joka pitää sakemanneilla vetää.

HL Sonni on ollut varsin hyvä. Ei aiheuta mitään vau elämyksiä mutta pirun tehokas. Muistuttaa aika paljon Agueroa mutta on joka suhteessa vähän parempi.

Juu oon kans pitäny tosta weeklystä, tosi vähän on kyl tullu sakemannitiimei vastaan. Olis komiaa kun tulis weeklyi SBC-tyyliin, 3N3L, 95 kempat esimerkiks
 
Nyt vasta päässyt paremmin pelaileen patchin jälkeen ja hirveetä paskaahan toi on, vetoja ei kyl saa sisään joten pitänyt vaihtaa myös taktiikkaa ja kylvää vain pääpalloja.
Gerrardin sai myydä pois myös koska ei tässä saa enään kaukovetopeloitetta tuosta joten turhaksi jäi.
2019-02-05-22-39-26.jpg
Tällä mennään ja 4-1-2-1-2 taktiikalla, figo ja kdb saa kylvää pääpalloja zlatanille, crisulle ja auballe. Pelaaminen alkaa väheneen itellä koska ei tästä paljoa iloa enään tunnu irtoavan. Nestaa suosittelen tekemään koska halpa ja kova alakerran päälikkö.
 
Nyt ilmeisesti on tullut pakat uudestaan. Itselläni ei ainakaan näkynyt mitään, joten ilmeisesti sain oikean pakan ekassa jaossa.

Edit: Kakkostilile oli tullut pakka, kun tuonne en saanut mitään ja tuosta sain Neuerin, eli kyllä EA korjasi ne väärin saadut.
 
Viimeksi muokattu:
125k pakasta Cavani ja Hamsik. Molemmat kelpaa hyvin tuleviin SBC:hin.

Täältä kanssa ääni Nestalle. Agility 38 ei ainakaan itsellä ole haitannut peliä ja ingame tuntuu paremmalta.
 
Viimeksi muokattu:
Tein huvikseni Ligue 1 SBC:n, onko jollain kokemusta kumpi noista kannattaa valita: Depay vai Thauvin??

Depay itsellä starting XI. 200 onlinematsin raja lähestyy, varmaan ensi WLn aikana täyteen. Kakkossquadin kärkenä, taitaa olla Clubin konkareita pelimäärällä. Tällä hetkellä paritettu swap4 Cornetin kanssa. 130 + 100 tehot.
 
Vaikuttaa todella kovalta kortilta tuo sbc Hamsik. Tulee saamaan vielä 5* skillit winter upgradeissa
 
Viimeksi muokattu:
Koskakohan EA meinaa tehdä jotain Cardiffille. Ois hauska tehdä Valioliiga loppuun, mutta en voi tehdä kun Cardiffin ukot on sold out, tosin en toki siihen hintaan niitä edes vetelisi. En voi myöskään myydä mun pelaajia, kun tulee bannit ja lähtee kolikot jos myyn nuo 5 hopeapakkia sillä 17-18k max buynowlla.
 
Hamsik näyttää hyvältä kortilta. Itse mietin lähinnä olisko tuossa CDM paikalle ratkaisu. Tuo alhainen aggression arvo lähinnä mietityttää. Muutenhan on tosi tasapainoinen kortti.

Tupla 5* olis kyllä kanssa kivat. Nyt olen huomannut että low driden laukaukset on yks parhaita tapoja tehdä maali. Neymar on itellä CAM:nä ja 5* weak foot on kiva, koska ei ole väliä kummalla jalalla laukaus lähtee.
 
Hamsik on kyllä ihan päälikkö keskikentällä.
Player pickeistä brandt ja de Jong.. Samaa kuraa taas kerran.. Rivalsin ja gold2 Pakoista parhaana barzagli. :D siis vittu 500k edestä pakkoja ja joku vitun barzagli parhaana. Kiitos ea taas yhdestä hyvästä viikosta!
 
Hamsik näyttää hyvältä kortilta. Itse mietin lähinnä olisko tuossa CDM paikalle ratkaisu. Tuo alhainen aggression arvo lähinnä mietityttää. Muutenhan on tosi tasapainoinen kortti.

Tupla 5* olis kyllä kanssa kivat. Nyt olen huomannut että low driden laukaukset on yks parhaita tapoja tehdä maali. Neymar on itellä CAM:nä ja 5* weak foot on kiva, koska ei ole väliä kummalla jalalla laukaus lähtee.
Tänään tuntu et low driven ei oikeen toiminu, nousi joka kerta veto? Ehkä latasin sit liikaa sitä tai jotain
 
Headliners promo takana.

Tuli availtua ns. läjä pakkoja SBC:n ja palkintojen avulla. 2 x marqueet, 2x rivals, 2x WL, 2 ja puoli kertaa La liga, kerran Serie A, kerran Premier League, free ultimate, HL Arnautovic, kaikki HL SBC:t. Nopeasti laskettuna n. 3 miljoonan edestä pakkoja.
(Premi ja Serie oli tehty puoliksi ennen tätä promoa joten, varmaan 3/4. kiekat meneillä. Tein ensin clubipelaajilla loppuun nuo vaikeimmat ja lopuksi vielä missä parhaat valuet, sama homma tuon La liga puolikkaan kanssa)

Tulokset alla spoilereissa.

84 IF Benitez
86 Douglas Costa
86 Perisic x 2
86 Otamendi
87 Icardi
88 Lloris
88 Coutinho
88 Handanovic
89 Isco

3 x IF + 3 x Motm
5 x 85.

0 kpl HL kortteja

Kallein oli siis Isco n. 50k arvolla

Oliko tämä mielestänne normaali pakkatuuri vai hieman parempi/huonompi.
 
Uudet Screamien buustit tulilla. Fellaini sai 90 Pacea ja 90 Shottia ja katosi samantien marketista.
 
Kyl ea rankasee ny. Snaippasin eilen 89 nedvedin 810kilolla. Hupsista tänään sit prime sbc:nä ja sen 89 hinta putos 850k - 780k hetkessä. o_O
 
Ylös Bottom