Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

On tää kyl kuraa, vähän kokeiltu wl ja ei meinaa millään voittoja saada. Käsittämätöntä jotenkin että kun pelin käyttöikä on näin lyhyt, niin peli pitäisi opetella monta kertaa uudestaan, täysin järjetöntä. Kenellä tuohon edes aika riittää, muilla kuin työttömillä ja sossupummeilla? Onko peleillä olemassa mitään kuluttajasuojaa? Testaan laittaa coinsit myyntiin ja kerron kuinka meni.
 
Itsellä täysin päin vastainen tilanne, jätin pari wlää pelaamattakin kun meni totaalisesti käpy tuohon finesse shot simulaattoriin. Nyt peli oikeasti maistuu, joku täällä mainitsikin ettei tarvitse pelko perseessä yrittää siirtää maalivahtia jatkuvasti.
 
Olihan se timed finessen spämmääminen ihan naurettavaa paskaa. On tää nyt patchin jälkeen paljon parempi. Vielä kun sais AI puolustamista huonommaksi ni ois todella hyvä.
 
Täällä paras aloitus ikinä wlään, tilastoilla 14-1 tuo Gold 3 taskuun. Mieli tekisi koittaa mihin rahkeet riittää mutta saas nähä.
 
Itsellä ei kyllä ole ollut ongelmia tämän vuoden puolella ollenkaan o_O

Viime viikonloppuna toimi hyvin mut tänä viikonloppuna tuntunu olevan monessa pelissä viivettä. Perjantaina toimi varmaan parhaiten mut sillo tuli pelattua vaan muutama matsi. Itteä kyl ärsyttää jos on edes pienen pieni viive inputissa.
 
@JokuRetu Haluatko ihan mielenkiinnosta laittaa rosteria? Nää haasteethan on juuri sitä jota itse olen toivonut FUT:n ja HUT:n jne ihan hemmetin kauan, tosin vielä pitäisi muuttua niin että pelihaku on vain ja ainoastaan muita hopeajengejä vastaan. En edes halua ajatella millaista olisi pelata jotain Auba-Jesus-Martial pacehuoraajia vastaan hopeisilla. Ei sillä että gameplay on täysin luotaantyöntävää noin muutenkin itselleni.
 
@JokuRetu Haluatko ihan mielenkiinnosta laittaa rosteria? Nää haasteethan on juuri sitä jota itse olen toivonut FUT:n ja HUT:n jne ihan hemmetin kauan, tosin vielä pitäisi muuttua niin että pelihaku on vain ja ainoastaan muita hopeajengejä vastaan. En edes halua ajatella millaista olisi pelata jotain Auba-Jesus-Martial pacehuoraajia vastaan hopeisilla. Ei sillä että gameplay on täysin luotaantyöntävää noin muutenkin itselleni.
Ite pelasin yhen pelin semmoista jantteria vastaan kellä oli Ronaldo, potm hazard, ramokset sun muut ja voittiin 3-0. :D pieni handdicappi oli mun Puolella.

Mut tosiaan tällä jengillä pelaisin
1526
 
@JokuRetu Juu. Handicappi on yksi surullisimpia asioita koko paytowin pelimuotojen historiassa, mut raha on rahaa ja silleen.

Yllättäen mm brassia jne, aiheuttanee kyllä hyvää ragequittailua nopeasti jos tuolla jengillä pärjää näitä paceressukoita vastaan.
 
No pakko kyllä tähän väliin sanoa että pacehuorailulla on pärjännyt joskus FIFA17 aikoihin viimeksi
Niin, mutta itse gameplay on silti pääasiassa sen pois puolustamista, joka tekee pelaamisesta ei niin yhtään hauskaa. Tai ainakin mulla oli, vastustajat yritti pääasiassa pelkästään laitaa pitkin ylös -> keskitystä maalille tai keskeltä läpi ja vetoa verkkoon.
 
Niin, mutta itse gameplay on silti pääasiassa sen pois puolustamista, joka tekee pelaamisesta ei niin yhtään hauskaa. Tai ainakin mulla oli, vastustajat yritti pääasiassa pelkästään laitaa pitkin ylös -> keskitystä maalille tai keskeltä läpi ja vetoa verkkoon.

No en kyllä allekirjoita tuotakaan ollenkaan, mutta antaa olla :)
 
No en kyllä allekirjoita tuotakaan ollenkaan, mutta antaa olla :)
No mun mielipide perustuu riittävän moneen pelattuun peliin + nähtyyn peliin Twitchissä. Lisäksi että tuo pace edelleen määrää aivan liikaa tämän pelimuodon suuntaa ja myös pääosa joukkuerakentelusta perustuu siihen. Vastaan tulee samaa hiton Valioliigan nopeimpien pelaajien joukkuetta käytännössä jatkumona, välillä sitten vaihtuen muuhun liigaan. Olisi kyllä hauska kuulla joku hyvin perusteltu vastaväite tähän. Päälle nyt sitten tuo joka pääosin mun pelit tappoi, eli pallon järjetön magneettisuus ja nuo typerät ribbon effectit, jotka ovat karmeinta koko pelisarjan historiassa. Fifa 18-peliä pelasi mielellään paljon, mutta tämän vuoden gameplay ei maistunut. Patchin jälkeen tuli testattua gameplayta ja tuo jatkuva timed shottien viljely oli vaihtunut vain entistä enemmän takaisin tähän pacen viljelemiseen.

Sitä en tiedä mitä gameplay on jossain top3 divisioonissa Rivalsissa, koska en koskaan ole tuolla ollut ja en koskaan tule myöskään olemaan. Mutta se pelaaminen mitä itse pelasin, oli nimenomaan tuota yllämainittua valtaosin.
 
@lake79, millainen olisi se täydellinen FIFA gameplay, millä sinäkin jaksaisit futtia pelata?
Helppo kysymys näin äkkiseltään. Mutta sanotaan lyhyesti, että jalkapalloa edes etäisesti muistuttava tai edes Fifa 18 tuunattuna jalkapallon suuntaan. Magneetit, lassot ja pacen järjettömyys hiiteen. Patchissa oli yksi hyvä askel parempaan suuntaan, kun tuo täysin OP timed shotti tuunattiin siihen mitä sen pitää olla, nyt siis oman ymmärrykseni mukaan se onnistuu vain jollain Messeillä ja Akueeroilla, joka kuulostaa ihan realistiselta.

Pitää yrittää pohtia vastausta, etten heitä jotain ajattelematta tähän mitä ei tarkoita kuten haluaa. Mutta siis yleisesti nämä Ultimate Team-pelimuodot ovat enemmän niiden pelaajien ansiota, että ovat niin pelaamattomia, ei pelkästään itse gameplayn. Kyllä ne heikkojen kohtien viljelijät etsii uudet porsaanreiät joka tapauksessa ja hyödyntää tauotta niitä, oli gameplay muokattu suuntaan mihin hyvänsä. NHL:n puolella saatiin aika hyvin peli mukavaksi vähäksi aikaa, mutta sitten nämä samasaman pelityylin jonnet veti itkumuurit pystyyn ja EA palautti sen hemmetin gameplayn mihin oltiin totuttu ja nyt sitten seilataan edes takaisin tunereilla tuolla, kun ei osata päättää mikä olisi sopivaa. Nyt on ollut yksi tuner taas jonkin aikaa, jossa boteista tehtiin pässejä ja peliä vietiin muutenkin takaisin siihen epäjääkiekon suuntaan, mitä se oli aiemmin.
 
Gameplayhän on nyt aika hyvä kun timed finesse on lähes poissa. Itselleni ainoa narinaa aiheuttava on liian hyvä ai puolustus.

Maaleja saa tehtyä melko monipuolisesti niinku niitä on saanu koko pelin ajan. Pelkästään laidasta keskityksiä tykittävät on aika helppo pelata pois kun vähän panostaa puolustukseen.

Vastustajan joukkueille ei nyt oikein mahda minkään kun premi on vaan niin ylivoimainen
ykkönen. Fifa kerää ihan tolkuttoman määrän random pelaajia joille vain voitto on tärkeä jotka hakee kokoonpanot tuubista ja fanittavat mestarijoukkueita.
 
Ylös Bottom