Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 20 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

miten joka helvetin jampalla on melkein dream team jo tässä vaiheessa? Alkaa meneen mielen kiinto jo ku Rivalsin 3divarisssa tulee koko ajan vastaan mbappe,neymar ja iconi joukkueita.. koitappa siinä voittaa perkele omalla 200k joukkueella semmonen :D

Ei kai tuossa tarvii kummastella kun jengi vetelee hirmuisia nostoja vähän joka puolella. Omassa ps porukassakin joka ukolla jo kunnon tiimit ja itse nostelen rivalseista Onanaa parhaana. Ei auta kun tehdä kauppaa ja tuskailla pakkojen kanssa.
 
Eiköhän perjantaina ala tulemaan enemmän noita perustiimejä.
Alkaa. Nyt on striimaajat, gamechangerit ja kalliin version ostaneet, jotka tunkee tuhat euroa pakkoihin startissa.

Div 7 LVL III sain Accessissa grindattua, untradeable pakat ja kaikki odottamaan huomista OTW julkaisua.
 
POTM Pukki ja IF Malen on ollut Accessin alusta lähtien kärkiparina ja ei mitään syytä vaihtaa, hävytön combo. Varsinkin tuo Malen, tuli ostettua se hintaan 13k ja nyt jo hinta 28k. Hyvä sijoitus ja kentällä vielä parempi.
 
Squad Battlen perusteella gameplay on kyllä hyvää ja itselle haastavaa vuoden tauon jälkeen. Kerran meinasi EA tehdä temppunsa, kun puolustaja Murillo torjui yhtä vaille kaikki vedot tekoälyn maalilla, mutta siitäkin selvittiin 1-0 voittoon :D 22 pelin jälkeen Elite 2 taskussa tällä hetkellä ja eiköhän tuon ylläpitäminen onnistu loppuun asti.
 
Nuo legendary AI:n viljelemät kentän mittaiset läpisyöttö-keskitykset laitureille... Jotain mitä on mahdoton tehdä itse, kun ei ole edes kamerakulmaa että näkisi laiturit. Minimapin avulla sitten vaan... :rolleyes:
 
Nuo legendary AI:n viljelemät kentän mittaiset läpisyöttö-keskitykset laitureille... Jotain mitä on mahdoton tehdä itse, kun ei ole edes kamerakulmaa että näkisi laiturit. Minimapin avulla sitten vaan... :rolleyes:

Onkos lege hankalampi verrattuna edellisiin?
 
Onkos lege hankalampi verrattuna edellisiin?
No onhan se ainakin omasta mielestä, koska tässä tosiaan joutuu itse puolustamaan. Ne omat ai-pakit kun todellakin on pelkkiä keiloja jos et ota ohjaksiin. Sama juttu keskikenttäpelaajien kanssa, kun mielellään vain lönköttelevät muutaman metrin etäisyydellä vastustajasta ja karttavat kontaktia viimeiseen asti.
 
No onhan se ainakin omasta mielestä, koska tässä tosiaan joutuu itse puolustamaan. Ne omat ai-pakit kun todellakin on pelkkiä keiloja jos et ota ohjaksiin. Sama juttu keskikenttäpelaajien kanssa, kun mielellään vain lönköttelevät muutaman metrin etäisyydellä vastustajasta ja karttavat kontaktia viimeiseen asti.

Joo, omat pelaajat on kyllä erittäin laiskoja joka tilanteessa. Mulla koko hyökkäyskolmikko "get in behind" ja usein ne vaan katsoo vierestä, kun pitäisi lähteä juoksuun. Toki en sen syvällisemmin ole taktiikoihin koskenut, kun ne on muuttunut sitten viime näkemän.
 
Joo, omat pelaajat on kyllä erittäin laiskoja joka tilanteessa. Mulla koko hyökkäyskolmikko "get in behind" ja usein ne vaan katsoo vierestä, kun pitäisi lähteä juoksuun. Toki en sen syvällisemmin ole taktiikoihin koskenut, kun ne on muuttunut sitten viime näkemän.
Tämä on muuten todella ärsyttävää, vaikka manuaalisesti annat pelaajalle juoksukäskyn niin siinäkin usein hirvittävä viive ennen kuin tajuavat mitä pitäisi tehdä.
 
Ekat kivat voitot silver pelaajilla ja Turkin Liigalla. Unohdin jo kuinka mukavaa tää alku on. Huomenna saa sitten itse pelin käteen.
 
EAn serverit olivat juuri on/off tilassa vartin verran, porukka pääsi säkällä markettiin tai sitten eivät päässeet. Itse tuli haalittua 12 kpl Jovicin kortteja hintahaitarilla 1-1,5k ja kolme Maddisonin TOTW lappua hintaan 10,5-12k. Noilla saakin tehtyä kivat voitot, varsinkin tuolla Jovicilla jonka perus lappu poistuu huomenna pakoista.
 
POTM Pukki ja IF Malen on ollut Accessin alusta lähtien kärkiparina ja ei mitään syytä vaihtaa, hävytön combo. Varsinkin tuo Malen, tuli ostettua se hintaan 13k ja nyt jo hinta 28k. Hyvä sijoitus ja kentällä vielä parempi.
Miten sää ne linkkasit?
 
Emailiin pakkakoodi pitäs tulla, mutta Gigantti on suorittanut noiden kanssa vähän huonosti nyt. Chätistä hakemaan jos ei tuu mailiin. Itse kysyn perjantaina Gigantista sen suoraan, viimeksi sain hakea erikseen kun chätti oli kii.

Just hain Gigantista pelin, jonka pre-order aiemmin. Kassoilla eivät (yllättäen) tienneet mitään mistään koodeista :) No soitin Gigantin asiakaspalveluun ja ilmoittivat, että peli olisi pitänyt noutaa noutopisteestä, jolloin saa koodin automaattisesti. Jos hakee hyllystä (niin kuin minua liikkeessä ohjeistettiin) koodia ei saa, paitsi nyt sitten tässä erikoistapauksessa. Koodi tulee kuulemma myöhemmin tänään meiliin, niin kuin Lake kirjoitti aiemmin.

Nyt pelin kimppuun, Web App:ssä jo hiukka valuuttaa tullut tehtyä ja läjä pelaajia haalittua. Onko kellään suosituksia Formations/taktiikkarintamalta? Vai onko 4231 tässäkin default...
 
Malen CDMn paikalle, viereen Promes ja Haps. Pukille strong link ainoasta edes vähän käyttökelposesta Norwich pelaajasta eli Amadousta ja oikeesee laitaan kuka vaan premistä.
Amadou on kyl kelpo ukkeli
Just hain Gigantista pelin, jonka pre-order aiemmin. Kassoilla eivät (yllättäen) tienneet mitään mistään koodeista :) No soitin Gigantin asiakaspalveluun ja ilmoittivat, että peli olisi pitänyt noutaa noutopisteestä, jolloin saa koodin automaattisesti. Jos hakee hyllystä (niin kuin minua liikkeessä ohjeistettiin) koodia ei saa, paitsi nyt sitten tässä erikoistapauksessa. Koodi tulee kuulemma myöhemmin tänään meiliin, niin kuin Lake kirjoitti aiemmin.

Nyt pelin kimppuun, Web App:ssä jo hiukka valuuttaa tullut tehtyä ja läjä pelaajia haalittua. Onko kellään suosituksia Formations/taktiikkarintamalta? Vai onko 4231 tässäkin default...
Mä oon tykänny 4-1-2-1-2(2):sta, El Pugi ja Mandzukic painaa häkkejä
 
Tääpä oliki kivempi. 8 kemiat riittää, griezzi saa ne kun pelaa vielä yhen pelin. On aika smooth tässäkin versiossa.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20190927-205822.jpg
    Screenshot_20190927-205822.jpg
    1,2 MB · Lukukerrat: 22
30 pakkaa auki. Untradeable Rashford ja Zakaria Rivals pakoista, Pjanic, Spursin Sanchez, Perisic ja 2x Guedes oli ainoat maininnan arvoiset.

Miksi mä en vittu ikinä opi avaamaan avauspakkoja ENNEN OTW:ta.
 
30 pakkaa auki. Untradeable Rashford ja Zakaria Rivals pakoista, Pjanic, Spursin Sanchez, Perisic ja 2x Guedes oli ainoat maininnan arvoiset.

Miksi mä en vittu ikinä opi avaamaan avauspakkoja ENNEN OTW:ta.

Jannu se jaksaa valittaa fifasta toiseen... tuollasista nostoista minä hyppisin riemusta.
 
30 pakkaa auki. Untradeable Rashford ja Zakaria Rivals pakoista, Pjanic, Spursin Sanchez, Perisic ja 2x Guedes oli ainoat maininnan arvoiset.

Miksi mä en vittu ikinä opi avaamaan avauspakkoja ENNEN OTW:ta.
Eikös se nyt oo jo perinne seurata et montako pakkaa Lake säästää X-eventtiin, ja sit todeta et pakoista tuli huikeita nostoja? ;)

Vähän oli kamaa marketissa äsken... en ehtiny ees biddaa kaikkee discardia Premi-filtterillä

Paras ostos tais olla Lingard 800 kolikolla
 
Ylös Bottom