Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 20 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joo tässä pelissä olin ihan vastaan tulija... ei olisi pitänyt olla minkäänlaista mahdollisuutta.
Juu samaa joskus oli mulla, kun peliä vielä jaksoin pelaamalla pelata. Muutaman kerran oli ihan pakko pyytää anteeksi pelin jälkeen vastustajalta, kun EA lahjoitti voiton päivänselvästi mulle.
 
Onko sulla muuten joku taktiikka noille tuplille?

On vähän teemojen mukaan. Ginter meni Militaon 88 squadiin. Käytän itsekin kaikki, gold upgade - pelaaja sbc:t.
Rare pelaajasoppareita mennyt hyvin 400 coinssin hintaan. Itsellä oli monta sataa niitä clubissa. Sai ihan hyvän tilin. Companionin kautta tuli samalla quick sellinä laitettua tarpeettomia kulutuskortteja sileäksi ja kun sieltä sitä voi tehdä massoittain, niin on myös nopea tapa tehdä puhdistus ja ottaa löysät pois.
 
Viimeksi muokattu:
65 bundes uppia ja 84 Boateng jäi käteen...

Nyt lataamaan pakkoja serie pettymykseen. Täräyttelen tänään 40 pakkaa ja katselen miltä näyttää.. odotukset ei kovin korkealla tälläkään kertaa.
 
Ei hirveen pahan hintasia nuo serie a gold raret ni tuli ostettua noita 50 squadin verran. Saa paukuttaa ens viikolla serie a upgradeja.
 
Täällähän on palstalla elämää, hienoa!

Gold 3, Kostic ja Sommer. Kostic ollut positiivinen yllätys ingame, Sommer on SBC-kamaa kaiketi. Bundes pakasta Muller, josta olen myös tykännyt ja tällä hetkellä WL:ssä yksi rostereista: https://www.futbin.com/20/squad/16254667. Kultakortti Werner on mun salainen ase, toimii jäätävästi :cool:

Liga Nos pakasta Marcano, josta ei kokemusta. Tein myös Diazin mutta vielä testaamatta.

Itsellä jostain syystä kulkee WL:ssä paremmin kuin Rivalssissa ja varsinkin draftissa olen ollut aina ihan pihalla vaikka joukkue olisi kuinka hyvä, kun olen kokeillut.Tässä lienee taas joku kikka, joka pitäisi selvittää...

Eilen ja tänään muutama kymmenen pakkaa auki ja paras on tainnut olla Diego Costa eli ihan täyttä kuraa.
 
Bundes liga toiseen kertaan sen jälkeen kun Nkunku lisättiin ja pakoista Sommer. Serien pakka lukema 64 ja tuloksena 1x 84 ja 1 x 83
 
WL saa loppua tähän, gold 3. Muller hyvä CAMina, Butra/Richarlison takuuvarmoja kärjessä ja tietty kultakortti 83 Werner. Tällä mentiin 50%;sti: https://www.futbin.com/20/squad/16254667

Eilen ilta oli synkeä, hävisin varmaan 5 matsia putkeen ja niissä yhdessäkään ei ollut mitään jakoa. Kultakortti jengit vei ihan 100-0. Esimerkkinä vastustajan Sterling (130cm, 40kg) jyräsi mennessään mun Maldinin (250cm, 150kg) ja muutenkaan en saanut niissä matseissa ketään taklattua. Käytännössä vastus juoksi keskikentältä mun puolustuksen läpi maalintekoon tai sitten viimeistään riparista sisään. Meinasi mennä tunteisiin koko pas**. Onneksi muuten pelaaminen oli ajoittain jopa mukavaa parin oluen ryydittämänä.

Nyt sitten vilkaisemaan, kannattaako Pedroa tai Bogaa alkaa tekemään?
 
Jaksoin kerranki gold 3selle. Silverit kun on ollu ihan hyviä pikkien osalta niin nyt odotuksena 0 serie a punaista valintaa.

Henderson ja Robertson lenti joukkeesta ulos. Robertson on kyllä melkoinen turhake laitapakkina kun ei voita yhtäkään vääntöä laidalla. Henderson muuten oikein hyvä mutta mallinnus ku on pitkä ja laiha niin kaatuilee ja kääntyy ihan liian hitaasti. Tilalle tuli Kroos ja vanha kunnon Carlos. Samalla Diego Carlos lähti kiertoon. Jotain pahasti vialla tuossa kortissa kun kymmenen kertaa taklaa ja pallo ei jää sille kertaakaan. Tilalle ostin Ramoksen ja kannattava vaihto. Hakimi oli pirun kova keskikenttä subi joka pystyy kaikkeen muuhun paitsi viimeistelyyn. Räjähtävä nopeus oli kuitenkin se suurin valtti väsyneitä vastustajia vastaan.
 
Oiskohan joku +60 kpl serie a uppeja tullu tehtyä. Totseja nous:

Acerbi x 2
Cuadrado
Smalling
Szczesny
Handanovic
Berardi
Nainggolan

Sit sai suoraan muulla fodderilla mitä nous ni tehtyä premium Allanin ja Lukakusta 84 squadi tehtynä. Pitää tuo Lukaku varmaan loppuun asti tehdä vaikka sopii vähän huonosti tähän fifaan.
 
Täällä 45 serie uppia.. 2x 84. Siihen päälle serie, ere ja csl joista parhaana Thiago. Sitten vielä uusi advanced josta parhaana 82 Biglia... kyllä antaa.
 
Tänään kasilta serie a guaranteed sbc:eestä 100% varmuudella luvassa Berardi. Nimittäin ainoa serie a totsi millä ei ole mitään käyttöä kun löytyy jo Politano. Kaikki muut sopis hyvin tiimiin. Olen säästänyt ikoni swappi onlinet tänne saakka että tulis totseillekin jotain käyttöä, vaikka sais niitä "huonoja" Tämän takia noita uppi pakkoja onkin sitten avattu urakalla first ownereiden toivossa.

Bundes, serie ja ligue tekemättä jotta sais Maldinin.

Bundes vahvistustukset:

Tots Nkunku
Tots Serdar
Tots Hakimi

Serie vahvistukset:

Flashback premium Allan (ihan perkeleen hyvä)
Tots Gosens
 
Viimeksi muokattu:
Serie a:sta Hernandez ei siis huono... ei vaan oikein sovi oikeisiin tiimeihin. Ikoni swappiin menee kylllä liiga sbc Dalbertin tilalle. Saattaa syrjäyttää Robertsonin kakkostiimistä jos tulee joku Hendersonia parempi keskikenttä jyrä.

Csl ja ere jää tekemättä kun niille ei ole minkäänlaista käyttöä.
 
Laitoin aiemmin pakkaamani TOTSSF Acerbin Serie A TOTTSSF SBC:hen, josta sain... Acerbin.

Hohhoijaa.
 
CSL / Eredivisie tuli joku kiinalainen 84 cb ja Serie A guaranteedista tuli Manolas. Ihan ok tuo Manolas, koska ei ollu duplicate ja nyt pääsee sit testaamaan Manolas & Smalling toppariparia.
 
Serie A:sta Manolas, joo olis voinut tulla huonompikin mutta jotenkin toivoi jotain oikein supernostoa.

Red Pickeistä Ilicic ja de Vrij, vaihtoehtoina olivat mm. Idrissi ja Renato Augusto ja pari kuraa mutta näistä mikään ei oikein istu teamiin, joten otin korkeimmat ratingin omaavat. Saapahan ainakin sitten tökättyä johonkin SBC:hen, vaikka tuohon Saxonin hehkuttamaan Allaniin.

Ensi vkl:n WL harkinnassa, kun vie aikaa niin paljon. Käytännössä joutuu tahkoamaan melkein sen 30 peliä, että saa gold 3. Tuleeko ensi viikon pickeihin Fra-liiga?
 
Ylös Bottom