Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tapahtui jotain jännää, aloin tekemään eilen noita swappeja. Tein la liga haastetta. Tein ekaa peliä ja sen jälkeen mun tiimin nimenä näkyi kokoajan ekan vastustajan nimi joka pelas premierillä. Mulla tuli myös samaan aikaan premierin syötöt tehdyksi vaikka pelasin la ligalla
 
Tapahtui jotain jännää, aloin tekemään eilen noita swappeja. Tein la liga haastetta. Tein ekaa peliä ja sen jälkeen mun tiimin nimenä näkyi kokoajan ekan vastustajan nimi joka pelas premierillä. Mulla tuli myös samaan aikaan premierin syötöt tehdyksi vaikka pelasin la ligalla

€alla joku bugi noissa la liga/premi jutuissa ollut beckham objectivestä lähtien. Eli noita maaleja tai syöttöjä saa tehtyä samalla molempiin.
 
10-3 WL alotettu. Pelaaminen tuntuu tänää onnistuvan tosi hyvin :)
EDIT: Peli taas vihaa minua.. 4-5, voitot ovat tosi tiukat väännöt ja hävityt ovat taas kovaa peppuraiskaus/olen unohtanut miten pelata peliä.

84+ pick:
Capture.PNG
 
Viimeksi muokattu:
10-10, eivät kyllä suju ollenkaan minun puolelta.

Onko nyt jokin meta puolustus menetelmä meneillään, kun tuntuu nyt kaikki pelaavat samalla tavalla ja minä hakkaan päätäni lihaseinään. Jengi vetää nyt täydellistä L2 puolustusta, sulkee tehokkaasti syöttöreitit ja tekee tarkan juoksun minne olet syöttämässä vai olenko vain huono?
 
Täälläkin tuli totaaliunohdus miten sitä fifaa pelataan. Taso tuntuu olevan tänä viikonloppuna paljon kovempi kuin aikaisemmin tai minä olen vain paljon huonompi :D Paljon on matseja joiden alussa ajattelee, että tälle minä en ainakaan häviä mutta niin vain kohta huomaan että minuutti aikaa jäljellä ja oon 4-0 ottamassa turpiini :D
 
Eihän näistä + jotain sbceestä voi saada mitään muuta kun sen mitä lupaavat. Yhdestäkään näistä erikoiskortti buildista ole koskaan saanu ku paskimman mahdollisen... nytkin 81 jostain rupu liigasta.
 
Pari voittoa vielä vyön alle, vaikka hopea 1/icon swapit oli saavutettu. 14-13 ei ollut helppoa ja tähän lopetan, vaikka teoriassa pitäisi olla enemmän nubuja liikenteessä. Käytännössä oli aivan toisin.
 
Viimeksi muokattu:
Pari pelaajaa piti ostaa ja loput meni klubin foddereilla ni tuli tehtyä tuo Roy Keanen sbc. Onpahan nyt klubissa yks hommansa hoitava icon cdm. Se mid Gattuso oli todella surkea.

EDIT:
Viime viikolla WL oli tilanteessa 15-1. Nyt tilanne 15-10. Aivan käsittämätöntä.
 
Viimeksi muokattu:
Viime viikolla WL oli tilanteessa 15-1. Nyt tilanne 15-10. Aivan käsittämätöntä.
Jooh ei oo yhtään helppoa nyt voittaa, joko jengi on paljon kovemmat tai sitten hyökkäys AI on tyhmennetty oikein rankalla kädellä. Ei meinaa meikäläisistä kukaan oikein tiiä mitä tekee pelipaikalla, kaikki seisoo vaan tumput suorana eikä tee juurikaan mitään pelirakentelun eteen. Paljon pelejä törmään vaan lihamuuriin enkä pääse näkemään vihollisen maalivahtia ja sen sijaan minun puolustus on taas reikäjuusto. Ihan mistä vaan pääsee kävelee sisään ja vastustaja voi pitää pallonhallinta loputtomiin.
 
Viimeksi muokattu:
Jooh ei oo yhtään helppoa nyt voittaa, joko jengi on paljon kovemmat tai sitten hyökkäys AI on tyhmennetty oikein rankalla kädellä. Ei meinaa meikäläisistä kukaan oikein tiiä mitä tekee pelipaikalla, kaikki seisoo vaan tumput suorana eikä tee juurikaan mitään pelirakentelun eteen. Paljon pelejä törmään vaan lihamuuriin enkä pääse näkemään vihollisen maalivahtia ja sen sijaan minun puolustus on taas reikäjuusto. Ihan mistä vaan pääsee kävelee sisään ja vastustaja voi pitää pallonhallinta loputtomiin.
Itellä se kaava on suurimmas osassa matseja ollu niin et saan kyl paikkoja pelattua mut ei vaan saa palloa maaliin.

Tuota on kyl ollut itelläki et aina joku omasta puolustuslinjasta sekoilee ja huitelee ihan missä sattuu.

Sit on muuteki ollu erikoisia matseja ja yks jäi erityisesti mieleen. Yhellä vihulla oli 442 kärjessä POTM Haaland ja IF Weghorst. Sit se heitteli pelkkää keskitystä boksiin ja omat topparit IF Walker ja Maldini ei mahtanu mitään. Weghorst teki 3 maalia ja Haaland 1 maalin päällä.
 
Sit on muuteki ollu erikoisia matseja ja yks jäi erityisesti mieleen. Yhellä vihulla oli 442 kärjessä POTM Haaland ja IF Weghorst. Sit se heitteli pelkkää keskitystä boksiin ja omat topparit IF Walker ja Maldini ei mahtanu mitään. Weghorst teki 3 maalia ja Haaland 1 maalin päällä.
Minä taas FB Robben oikea ST paikalla, vieläkin takapuoli kipeenä. Täytynee tehdä SBC, jos Ajax voittaa tänään.
 
Viimeksi muokattu:
Mä tein ne molemmat. Toi malen on mbappen halpaversio. Yllättävön kova st. WL tuskin käyttöä mut rivals toimii. Klaiber on nyt jo aika op.
 
Minä taas RB Robben oikea ST paikalla, vieläkin takapuoli kipeenä. Täytynee tehdä SBC, jos Ajax voittaa tänään.
Itellä taas tuo Robben on missannut ihan liikaa helppoja paikkoja jopa vasurilla. Muuten on hauska kortti, mutta tuo *2 WF on vähän niin ja näin, kun tuohon parempaan jalkaakaan ei voi oikein luottaa. Jotenkin on/off se veto. Saattaa painaa kauheen finessen boksin ulkopuolelta tai sit missaa pilkun kohdilta tyhjän maalin ihan vasurillakin.
 
Ylös Bottom