Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jos pääsee niin hyvään maalipaikkaan, että sitä ei voi enää mitenkään blokata, niin Cruyffit ja Mbappet laukovat ylärimaan tai tolppaan. Mulla on varmaan tänä viikonloppuna enemmän ylärimoja ja tolppia kuin viimeisen kuukauden aikana.
Juurikin näin. Millään ei pääse paikoille ja sitten kun pääsee varmaan paikkaan ampumaan, niin eiköhän se saatana osu ylärimaan. Kyllä oli tänä WL mielenterveys taas koetuksella... :D Onneksi tämä taas torstaina palkitaan, kun gold 2 rewardit antaa melkein taulupelaajan.
 
Joo ei tässä pelissä ihan hirveästi järkeä ole tällä hetkellä. Vastustajalla hirveä lihamuuri edessä ja sen kerran, kun saa hyökkääjän jalan vapaaksi, niin sieltä tulee joku ihan älytön AI blokki. Jos pääsee niin hyvään maalipaikkaan, että sitä ei voi enää mitenkään blokata, niin Cruyffit ja Mbappet laukovat ylärimaan tai tolppaan. Mulla on varmaan tänä viikonloppuna enemmän ylärimoja ja tolppia kuin viimeisen kuukauden aikana.

Eihän tuossa ihan hirveästi ole järkeä, kun jos haluaa tehdä maalin, niin melkein paras keino siihen on pallon luovuttaminen vastustajalle ja sen jälkeen koittaa saada nopean pallonriiston. Pallonhallinnasta ei ole mitään hyötyä, kun maalipaikkoja on melkeinpä mahdoton saada, jos vastustaja osaa puolustaa.

Nyt on kuitenkin onneksi WL takana recordilla 14-3. Cruyff saa ainakin lähteä joukkueesta ja tuo TOTY Davies pitää ottaa kokeiluun. Paras keino murtaa nuo bussit on varmaan tuo 532, jossa laittaa wingbackit join the attackille ja kaksi cm:ää get forwardille. Vastahyökkäyksien varalta pitäisi varmaan laittaa joku nopea laitapakki toppariksi. Jotain tällaista vähän pohdin ingame:

Taitaa muuten tuo hallinta tehdä sen, että alkaa tolpat kolisemaan ja vastukselle riittää yhä vähempi paikka maalintekoon. Jos hallinta alkaa olemaan yli 70%, voi olla varma että seuraava veto uppoaa sisään omissa sellaisen 70 metrisen kolmiosyötön päätteeksi. Saattaa olla vain joku yksinkertainen tasoittava elementti pelissä. Nuo hyökkäävät pakit repii sitä kolmen koplaa auki. Toki 95% keskityksistä ei päädy ainakaan pään kautta maaliin, mutta hieman kuitenkin avaa lukkoa.
 
E3: Gimenez ja Lopes.

Minä lopetin koko sb:een pelaamisen. Jos jotain objectivejä on niin pelaan muuten saa olla. Yhtään nostoa ei tästä ole tullut ja kun pelaaminen on pakkopullaa niin olkoon. Enää siis mulla ohjelmassa pari rivalssi matsia ja objectiven tekoa... tällä tahdilla ei kohta tarvitse koko peliin koskea kun pakkojen avaamisen yhteydessä.
 
Minä lopetin koko sb:een pelaamisen. Jos jotain objectivejä on niin pelaan muuten saa olla. Yhtään nostoa ei tästä ole tullut ja kun pelaaminen on pakkopullaa niin olkoon. Enää siis mulla ohjelmassa pari rivalssi matsia ja objectiven tekoa... tällä tahdilla ei kohta tarvitse koko peliin koskea kun pakkojen avaamisen yhteydessä.
Jooh vähentymässä myös itellä ja alkanut pelaa muita pelejä, vaikka nautin vielä itse tuota SB world class/legendary antia. Ollut kauhean koukussa tähän peliin ja 600h pelikellossa. Sitten ehkä yhden silver 1 WL vielä johonkin väliin, että saan röllättyy 11kpl -> 86 pelaajaan.

Kaikki SB romppeet vielä viimesiin 81+ pickkeihin:
84 Witsel
84 Guerreiro
87 Navas
 
Nyt en pääse enää koko paskaan edes sisälle. Ostelin libertadores sbc ukkoja... en sniputtanu vaan laitoin hinnaksi 3k ja ostin tarvittavia sillä. Heitti pihalle ja nyt en pääse apilla/puhelimella sen jälkeen susälle. Miten voi joku julkaista näin luokatonta paskaa viuodesta toiseen.
 
Ucl TOTT Sterling party bagista. Positiivinen yllätys kun asennoitui jo siihen, että ei sieltä kuitenkaan mitään tule.
 
Ehdin tehdä ennen kuin luin tämän: Ucl TOTT Diego Carlos
Tänne tuli sama. Kuitenkin melkein 200k kortti, joten ihan ok nosto. Ei tuo kyllä joukkueeseen mahdu, mutta aika vähän tuolla oli sellaisia vaihtoehtoja, jotka olisivat mahtuneet. Jos swapseissa tulee jotain La Liga objectiveja, niin eiköhän tuo ole ihan kelpo kortti niihin.
 
Täällä party pussukasta otw Sane. Löytyy jo ucl ja otw laina versiot joten turha kortti. Loppuviikosta sitten seuraava pussukkaa ja pettymystä.

Eilen vielä viimeisillä pikeillä fs David joka vaikuttaa ihan hyvältä kortilta ligue tiimin hyökkääjäksi. 7,5k päkistä fs Oscar joka taas vaikuttaa täysin turhalta kortilta ja pelkältä täytteeltä.
 
Tänne tuli sama. Kuitenkin melkein 200k kortti, joten ihan ok nosto. Ei tuo kyllä joukkueeseen mahdu, mutta aika vähän tuolla oli sellaisia vaihtoehtoja, jotka olisivat mahtuneet. Jos swapseissa tulee jotain La Liga objectiveja, niin eiköhän tuo ole ihan kelpo kortti niihin.

Hämmästyin, kun katsoin siirtovertailua. Mikä tuossa kortissa oikein maksaa noin paljon, onhan tietenkin LaLiga + Bra ihan hyvä yhdistelmä mutta silti?

E: +83 upgradesta: 83 Strakosha :cool:
 
Hämmästyin, kun katsoin siirtovertailua. Mikä tuossa kortissa oikein maksaa noin paljon, onhan tietenkin LaLiga + Bra ihan hyvä yhdistelmä mutta silti?
Onhan tuo todella nopea toppari ja sen lisäksi physicality on todella hyvä, joten hän ei tarvitse anchoria. Shadow chem styleksi, niin tuossa on 90 pace toppari, jolla on todella kovat puolustusarvot ja hyvä strength.

Itse olen nyt rivalsissa koittanut hyökätä nopeasti, kun ei jaksa hakata päätä noihin busseihin, mutta siitä huolimatta pallonhallinta on aina yli 60%. Tuohon bussittamiseen en suostu lähtemään mukaan, joten olen koittanut prässätä mahdollisimman korkealta. Tuon takia lähes kaikki vastustajan maalit ovatkin tulleet läpiajoista. Nyt ajattelin ostaa sen Future stars Jamesin toppariksi ja heitän sille shadow'n. Katsotaan auttaako 99 pace toppari noita kolmion hakkaajia vastaan.
 
Onhan tuo todella nopea toppari ja sen lisäksi physicality on todella hyvä, joten hän ei tarvitse anchoria. Shadow chem styleksi, niin tuossa on 90 pace toppari, jolla on todella kovat puolustusarvot ja hyvä strength.

Itse olen nyt rivalsissa koittanut hyökätä nopeasti, kun ei jaksa hakata päätä noihin busseihin, mutta siitä huolimatta pallonhallinta on aina yli 60%. Tuohon bussittamiseen en suostu lähtemään mukaan, joten olen koittanut prässätä mahdollisimman korkealta. Tuon takia lähes kaikki vastustajan maalit ovatkin tulleet läpiajoista. Nyt ajattelin ostaa sen Future stars Jamesin toppariksi ja heitän sille shadow'n. Katsotaan auttaako 99 pace toppari noita kolmion hakkaajia vastaan.

Mulla on tuosta syystä Adama ja kyllähän se auttaa. Ei siltä juokse karkuun kukaan... vielä kun mallinnus on pakille oikein hyvä niin ei tuota tee mieli vaihtaa.
 
Ylös Bottom