Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Löysin yhden asian lisää mikä vituttaa. Toi pallon väri sais olla itse päätettävissä. Wl tuli matsi missä oli todella vaalea nurmi, niillä ympyröillä. Ja joku hopeinen pallo mitä mä en nähnyt sitten ollenkaan.
Itsellä ei ole kyllä vielä ollut ongelmaa pallon suhteen, mutta paljon olen lukenut tumma pallo ongelmasta. Juuri nahkakuula tai leopardi pallosta, olen lukenut paljon foorumilla. Eikö tämäkin tullut vasta tässä versiossa, että joudutaan pelaa toisen pelaajan pallo valintaa, jos satutaan olemaan vieras?

Vähän höpsö päätös tai ei olla mietitty ollenkaan loppuun tämä oma stadionin customisointi. Josta sitten tuleekin, että pelissä on yksi kenttä aivan hanurista, jossa on todella kirkas/haalea väritys ja pelikamera on tyylini maan tasalla verrattuna muihin kenttiin.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan sama vaikka sulkisivat rollen ja pari muuta tuosta sbc:stä, kunhan vain pääsisi eroon romukasasta.

Saisivat mun puolesta poistaa kaikki väri-kustomoinnit nurmelta. Lapsellista ei mitään-sisältöä. Pelaajien erikoiskortitkin muuttuvat joka vuosi rumemmiksi. Hirveää värisekamelskaa ja kortin reunatkin pitää olla haulikolla ammutut.

Ne customoinnit on ihan ok jos ne olisi vaan itselle. Ne maalilaulut on lähinnä ärsyttäviä. Toivoisin että kaikki tuuletukset ja maaliuusinnat poistettaisiin kesken pelin ja ne uusinnat voisi katsoa vaan pelin lopussa. Turhaa aikaa ja just sitä toisen ärsyttämistä. Itellä on kans 11 tollasta 83-81 nontrade informia. Ja tollasia 90-86 kortteja kymmenkunta. Huomasin vaan että rare goldit muuten alkaaboleen aika loppu. Tunkenut niitä satapäin noihin SBC:ihin
 
Toivoisin että kaikki tuuletukset ja maaliuusinnat poistettaisiin kesken pelin ja ne uusinnat voisi katsoa vaan pelin lopussa. Turhaa aikaa ja just sitä toisen ärsyttämistä.
Näin on, itsellä aika vakio L1+R1 netissä ja takaisin keskikentälle ellei vastustaja alkaa perseilee tahallaan.

PS. Tuli sitten tehtyy ensimmäinen Flashback SBC (Alessandrini), joka näyttää paperilla oikein hyvältä.
Capture.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Ne customoinnit on ihan ok jos ne olisi vaan itselle. Ne maalilaulut on lähinnä ärsyttäviä. Toivoisin että kaikki tuuletukset ja maaliuusinnat poistettaisiin kesken pelin ja ne uusinnat voisi katsoa vaan pelin lopussa. Turhaa aikaa ja just sitä toisen ärsyttämistä. Itellä on kans 11 tollasta 83-81 nontrade informia. Ja tollasia 90-86 kortteja kymmenkunta. Huomasin vaan että rare goldit muuten alkaaboleen aika loppu. Tunkenut niitä satapäin noihin SBC:ihin
Öööh, eikös tässä versiossa myös se maalin päästänyt osapuoli saa skipattua noi?
 
Öööh, eikös tässä versiossa myös se maalin päästänyt osapuoli saa skipattua noi?
Tuuletuksia ei ja aina ei mee ne uusinnatkaan vaikka mitä painelis. En oikein oo löytänyt siitä mitään logiikkaa.
Kyllä saa, skipautuu L1+R1 (LB+RB) maali replayt. Tuuletuksia edelleen joutuu kattomaan ja jotkut ovat erittäin pitkiä esim. Rollen "right here right now".
 
Matthdgamerin videolla se oli tehnyt jotain laskelmaa siitä että 17% todennäköisyydellä 100 päkkiä antaisi noista upgraideista mbappen tai Neymarin. En jotenkin usko niihin lukuihin. Taitaa niin randomgeneroitua olla tuo. Mullakin tuli la ligasta 3x walkouttia peräkkäin, pique, ter stegen ja kroos. Varanea ja Ramosta metsästin. Rahat on 0 ja en saa tiimiin mitään uutta että saisin ter stegenin kentälle
 
Toivottavasti tuo button delay johtuu nyt vain tästä BF-promosta ja tilanne parantuu ensi viikoksi. Aika karseaa on tällä hetkellä pelata, kun oma Neymar tuntuu siltä kuin siellä olisi joku Pique kärjessä. Mitään syöttökuvioitakaan ei voi oikein tehdä, kun nuo syötöt lähtee niin pahalla viiveellä. Pari voittoa pitäisi käydä vielä taistelemassa, jotta saa tuon G3:n. Onko kellään tietoa, että saako quittaamalla nyt tänä viikonloppuna rivalspisteet kun se on vähän vaihdellut? Jos saa, niin pitää noiden parin voiton jälkeen käydä quittaamassa loput pelit, jotta ei tarvitse pelata rivalsia.
 
Onko porukka tehny tota Alessandrinia? Miltä vaikuttanu?
Vaikuttaa positiiviselta. Vielä kaipaa totuttelua, että saisin siitä hiukan iloa irti. Pelityyli välillä tuppaa olee vähän liian suoraviivainen ja jää laitakaverit sivuun seisoskelee. Kymmenisen matsissa tullut 2 maalia ja 3 syöttöpistettä.

EDIT: Elite 2, Rui Patricio.
 
Viimeksi muokattu:
Tein aamutuimaan taas yhden ranskalaisen. Walkout ! Tässä kohtaa aloin pihtaamaan ja seuraavaksi näin tekstin RECORD BREAKER. Pumppu löi pari kertaa tyhjää kun olin satavarma mistä kortista on kyse. Mutta tyypillinen trollihan se sieltä putkahti. Olin kokonaan unohtanut tuon Fabregasin. :rolleyes:
 
Onko kellään tietoa, että saako quittaamalla nyt tänä viikonloppuna rivalspisteet kun se on vähän vaihdellut? Jos saa, niin pitää noiden parin voiton jälkeen käydä quittaamassa loput pelit, jotta ei tarvitse pelata rivalsia.

Tieto tulee myöhässä, mutta ei saanut. Pelit vaan kului, pisteitä 0.
 
Torresilla vedin wl 23 matsia ja se teki 42 maalia. Epäilin tota med-med ratea. Silva pieksee myös kdb:n ihan 100-0 IMO. Vedin vaan gold3 enkä jaksanut edes kakkosta yrittää vaikka jäi pelejä jäljelle. Nyt sitten rodrygo ja deulofeu tiimiin. Myin Kanten pois ja käytin allania tilalla. Surullista mutta mun käsissä en huomannut sillä mitään eroa.
 
Tieto tulee myöhässä, mutta ei saanut. Pelit vaan kului, pisteitä 0.
Tuo on kyllä jännä, että EA muuttaa tuota jatkuvasti. Aluksi siitä sai pisteet, sen jälkeen ei saanut, sitten taas sai ja nyt ei enää saa.

Nyt on näköjään mahdollisuus tehdä base icon sbc uudestaan. Vähän kyllä houkuttelisi, mutta taidan jättää tekemättä. Nyt kun packasin Maldinin ja Mendy sekä Varane ovat käytännössä kaikkia base icon puolustajia parempia lappuja, niin aika vähän on sellaisia pelaajia, jotka oikeasti vahvistaisivat joukkuetta. En haluaisi ketään puolustajaa, mikä laskee aika paljon todennäköisyyttä saada hyödyllinen pelaaja.
 
Ylös Bottom