Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 22 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taitaa riittää jo tässä vaiheessa tänä vuonna. Edellisessä Fifassa tuli ykkösdivarissa voitettua suurin osa peleistä ja tällä hetkellä tulee kutosdivarissa tukkaan. En ole kyllä tätä Fifaa jaksanut hirveästi pelata ja nyt on puolentoista viikon tauko, mutta siitä huolimatta ihmetyttää, että miten sitä on näin paskaksi pelaajaksi yhtäkkiä muuttunut. Tähän asti olen kuitenkin jostain Fifa 10 lähtien ollut ykkösdivaritason pelaaja joka vuosi, kun olen pelin ostanut.
Mä taas tykkään. Ei ole niin nopeaa kun se on viime vuodet ollut. Mä olen taas alkanut pärjäämään kun on vähän yrittänyt miettiä nykypäivän jalkapalloa. Realismi silti on aina kaukana. Mutta tykkään että lewa kärjessä on oikeasti käyttökelpoinen. Eikä vaan pelkkä tuhnu.
 
Mä taas tykkään. Ei ole niin nopeaa kun se on viime vuodet ollut. Mä olen taas alkanut pärjäämään kun on vähän yrittänyt miettiä nykypäivän jalkapalloa. Realismi silti on aina kaukana. Mutta tykkään että lewa kärjessä on oikeasti käyttökelpoinen. Eikä vaan pelkkä tuhnu.

Ite tykkään kans Lewasta. Voi ainakin luottaa siihen, että pallo menee maaliin kun saa paikan. Haaland Lewan vierellä toimii kans erittäin hyvin ja aivan naurettavan halpa kaksikko hinnan puolesta.
 
Omalta osalta ehkä surkein online fifa tässä kohtaa. 55 peliä rivalsia ja niistä ehkä 10 ensimmäistä oli ok. Sen jälkeen olenkin pelannut samaa vastustajaa vastaan 45 peliä. Pitkää palloa laitaan vastaiskussa ja eiku juoksemaan... ihan saatanan tylsää. Edelleen voitan enemmän kuin häviän en vaan jaksa pelata yhtään tuota rivalsia. Sb, Silverit ja pelaaja objectivet taitaa olla minun pelimuodot tälle fifalle.
 
Ite tykkään kans Lewasta. Voi ainakin luottaa siihen, että pallo menee maaliin kun saa paikan. Haaland Lewan vierellä toimii kans erittäin hyvin ja aivan naurettavan halpa kaksikko hinnan puolesta.
Haalandista en tykännyt yhtään. Se oli mun mielestä ihan liian tönkkö, tuntui myös hitaammalta kun lewa. Oli pakko tehdä toi wirtz kun on tota fodderia clubi pullollaan ja oli jotain untradeja isompia kortteja duplikaatteina quicksellissä. Se tuntuu aika mukavalta kortilta.

Oli muuten hyvä että tota finesseä vähän nerffattiin. Toi oli ihan perseestä että puolet ajasta sai puolustaa sitä pois.
 
Viimeksi muokattu:
Oli pakko tehdä toi wirtz kun on tota fodderia clubi pullollaan ja oli jotain untradeja isompia kortteja duplikaatteina quicksellissä. Se tuntuu aika mukavalta kortilta.
Tuli kans tehtyä, naurettavasta reaktiosta huolimatta. Ei mielestäni tunnu statsien mukaiselta nurmella. Näitä paskalla reaktiolla varustettuja erikoiskortteja tarjoillaan aina alussa. Pedro tuli skipattua. Kyseinen statsi vaikuttaa hemmetin laajamittaisesti pelaajaan.
 
Edelleen häiritsee nämä blokit mutta vielä enemmän syötönkatkot. Niitä tulee ihan koko ajan ja syöttöjä liimataan kiinni jalkaan korkeistakin palloista. Passiivinen pelaaja muuttuu salaman iskusta maailman sirkuksen huipulle pallon ja kehon hallinnalla. Kone auttaa katkoissa myös tehokkaasti ja onnistuu niissä usein paremmin kuin kontrollissa olevat ukot. Näihin jää monet syötöt hienot syötöt. Vastaavasti täysin päättömät roiskimiset ja hätäilyt kimpoaa kovalla prosentilla takaisin ja sillä tavalla näyttää olevan mahdotonta menettää palloa.

Ihan ok peli tämä on ja tasapainoisempi mutta toivoisin hyvien suoritusten palkitsevan suhteessa paljon paremmin ja näitä avustuksia pois.
 
Jaaha, tradeable cr7 pakasta :D

Mitä peliin tulee, oon tykänny tosi paljon. Paras fifa aikoihin ja pitää toivoo, ettei pelii pilata päivityksillä.
 
Lähdin tällä liikenteeseen uudelleen. Huomasin että mun taidot ei vaan enää kolmosessa riitä laitureilla. Pakko saada keskikenttä hallintaan vahvoilla puolustuspelaajilla. Se alkoikin oikein mallikkaasti. Mua tosin vähän harmittaa että tässä ei voi tippua divaria alemmas. Vituttaa kun joutuu oikein pelaamaan 100k mulla ton lisäksi on rahaa ja treidilistalla on toinen samanlainen. Ei tässä oikein parannettavaa ole. Mukielen meinasin ostaa kun se vähän halpenee. Tosin tuo mbabu on kaikista solidein mitä on ollut. Mun mielestä parempi kun Davies.

Ja toi kvardiol on ihan ässä. Paljon parempi kun militao. Ja kimmich > De Jong
 

Liitetiedostot

  • IMG_20211016_153120.jpg
    IMG_20211016_153120.jpg
    1 007,4 KB · Lukukerrat: 23
Ja toi kvardiol on ihan ässä. Paljon parempi kun militao. Ja kimmich > De Jong

Testasin tota Gvardiolta mut hävisin joka pelin, kun se oli avauksessa. Teki vielä yhden oman maalinkin. Sit vaihoin takas vanhan tutun ja turvallisen Klostermannin ni pääs takas voittojen tielle. Ehkä pitää jossain vaiheessa antaa uus mahdollisuus.

Tuo IF Zakaria on huikee DM. Heitä sille vielä powerhouse ni syöttäminen paranee aika hyvin.
 
Testasin tota Gvardiolta mut hävisin joka pelin, kun se oli avauksessa. Teki vielä yhden oman maalinkin. Sit vaihoin takas vanhan tutun ja turvallisen Klostermannin ni pääs takas voittojen tielle. Ehkä pitää jossain vaiheessa antaa uus mahdollisuus.

Tuo IF Zakaria on huikee DM. Heitä sille vielä powerhouse ni syöttäminen paranee aika hyvin.
Pitää testaa. Jostain syystä oon aina käyttänyt keskikentällä engineä. Antaa fiiliksen ettei ne oo niin kömpelöitä
 
No nyt tuli rank 2 fut champista. Red pickit ihan ok: Lozano, Navas, Raphinha.

Tää oli jengi:
Screenshot_20211017-021055~2.png

Tekis kyl mieli vaihtaa jengiä tuonne serie a puolelle. On kyl niin halvalla uusia laatu ukkoja esim. Tonali, Vidal, IF Milinkovic jne..
 
Täällä kanssa tuli melko helposti rank 2, vaikka vähän oli vielä edelleen pelissä hakemista. Palkinnoista tuli Dembele ihan hyvänä nostona, mutta muuten aika kuraa. Tällaisella remmillä mentiin tämä ensimmäinen oma WL tässä Fifassa:


Tuo Koulibaly on kyllä ihan peto tuolla puolustuksessa, mutta ainut miinuspuoli on se, että hänet on todella vaikea linkata. Joe Gomez ei ole puolestaan vakuuttanut yhtään tässä Fifassa. IF Mane on muuten ihan kiva lappu, mutta aika kovalla prosentilla se tuntuu laukovan huippupaikoista tolppaan.

Näköjään nuo fodderit oli vähän nousseet ja tekisi kyllä mieli myydä pienellä voitolla nuo jo pois. Neymar pitäisi saada mukaan remmiin ja jos tyhjentäisi koko klubin, niin tuohon voisi riittää rahat. Eniten tässä mietityttää, että pitäisikö hankkia tuo Neymar nyt vai vasta parin viikon päästä, kun en ehdi nyt pariin viikkoon juurikaan Fifaa pelaamaan. Vähän pelottaa, että nuo fodderit ehtivät tuossa ajassa putoamaan uudestaan ja tuskin tuo Neymarinkaan hinta tuosta mihinkään putoaa.
 
Aika heikkoja ovat olleet nuo SBC:t tähän asti, mutta tuosta Fekiristä pitää antaa kehut. Ei ollut kallis, hyvät linkit ja muutenkin monipuolinen kortti, jota voi peluuttaa monella pelipaikalla hyökkäyksessä. Tuo saa vielä yhden tai kaksi uppia, joten eiköhän tuo ole ihan käyttökelpoinen kortti ainakin vuoden loppuun asti. Itse sain vielä kokonaan untrade fodderilla tuon tehtyä, niin pakkohan tuo oli tehdä. Parissa ottelussa olen tuon vaihdosta ottanut sisään ja on tuntunut yllättävän hyvältä myös ingame.
 
Heräsi tässä mieleen pari kysymystä, joihin en ainakaan itse nopeasti löytänyt vastauksia:

1) Säilyykö tuo Championsin karsintapaikka viikonlopun yli ja voiko sen käyttää myöhemmin? Jos esimerkiksi tällä viikolla karsin itseni jatkoon ja ensi viikonloppuna en ehdi pelata, niin voinko lunastaa tuon paikan sitten seuraavana viikonloppuna?
2) Nyt kun noita Rivalsin palkintoja ei voi ilmeisesti lunastaa Web Appissa, niin säilyvätkö ne viikon yli? Eli jos ehdin avaamaan tänä torstaina tulevat palkinnot vasta ensi viikon perjantaina, niin ovatko ne vielä saatavilla vai katoavatko ne johonkin?
 
Heräsi tässä mieleen pari kysymystä, joihin en ainakaan itse nopeasti löytänyt vastauksia:

1) Säilyykö tuo Championsin karsintapaikka viikonlopun yli ja voiko sen käyttää myöhemmin? Jos esimerkiksi tällä viikolla karsin itseni jatkoon ja ensi viikonloppuna en ehdi pelata, niin voinko lunastaa tuon paikan sitten seuraavana viikonloppuna?
2) Nyt kun noita Rivalsin palkintoja ei voi ilmeisesti lunastaa Web Appissa, niin säilyvätkö ne viikon yli? Eli jos ehdin avaamaan tänä torstaina tulevat palkinnot vasta ensi viikon perjantaina, niin ovatko ne vielä saatavilla vai katoavatko ne johonkin?

1. Joo pitäs säilyä se niin pitkään kunnes sen lunastaa.

2. Tota en kyl tiiä, mut luulis nyt ainakin ettei ne rewardit mihinkään voi hävitä.
 
Kyllä noi rivalsin palkinnot ainakin viime viikolla sai kännykällä jo taas auki.

Tein kanssa fekirin. Nkunkun kanssa saa hyvin avaukseen. Kova lappu.
 
2. Tota en kyl tiiä, mut luulis nyt ainakin ettei ne rewardit mihinkään voi hävitä.
Niinhän sitä luulisi, mutta EA:sta ei kyllä koskaan tiedä. Hyvä jos tuo on korjattu niin, että Appissa saa nykyään taas nuo palkinnot lunastettua.
 
Ylös Bottom