Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 22 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mulla on amavi ja donnarumma ainoat treadablet. Ollut tosi kivoja SBC:eitä. Mulla on tainnut mennä fodderin lisäksi näin. Kaikkiin 50-100k eikä yhtään enempää.
 

Liitetiedostot

  • IMG_20211115_113524.jpg
    IMG_20211115_113524.jpg
    987,9 KB · Lukukerrat: 25
  • IMG_20211115_113546.jpg
    IMG_20211115_113546.jpg
    191,2 KB · Lukukerrat: 23
Mulla on amavi ja donnarumma ainoat treadablet. Ollut tosi kivoja SBC:eitä. Mulla on tainnut mennä fodderin lisäksi näin. Kaikkiin 50-100k eikä yhtään enempää.
Onko tuo Morata hyvä ? Mitä nyt arvostelu katsellut niin vaikuttaa aika ripeältä. Olisin varmaan jo tehnyt, mutta ensi viikolla taitaa tulla POTM Lewa.
 
Onko tuo Morata hyvä ? Mitä nyt arvostelu katsellut niin vaikuttaa aika ripeältä. Olisin varmaan jo tehnyt, mutta ensi viikolla taitaa tulla POTM Lewa.
Ei oikein sovi ainakaan nopealla testillä omiin näppeihin. Hyvä veto ja suhteellisen nopea tuntuu tosin olevan. En vaan oikein inakin vieressä oo saanut sillä mitään aikaan. Mutta toi Asensio. Ai että
 
Ois kova tuo Nkunku mut ei ehkä viiti ihan noin pienen eron takia tehdä kun on jo tuo rulebreaker.

Potm Salahia alottelin tekemään kun en parempaakaan vaihtoehtoa fodderille keksinyt. Tullut aika paljon tehtyä +82 passing uppeja.
 
Potm Lewaan säästetty fodderi meni nyt sitten Draxleriin, mikä vaikuttaa olevan vieläkin mukavampi vaihtoehto. Kerrankin näin.
 
Potm Lewaan säästetty fodderi meni nyt sitten Draxleriin, mikä vaikuttaa olevan vieläkin mukavampi vaihtoehto. Kerrankin näin.
Ootko kerenny testaamaa? Moni sanonu et aika geneerisen tuntuinen ja vähän kankea.

Itellä vähän harkinnassa pitäiskö tehdä. Statsit ja linkit ois kovat, mutta skippaan jos se on ihan fraud ingame.
 
Ootko kerenny testaamaa? Moni sanonu et aika geneerisen tuntuinen ja vähän kankea.

Itellä vähän harkinnassa pitäiskö tehdä. Statsit ja linkit ois kovat, mutta skippaan jos se on ihan fraud ingame.
Toivottavasti et kerinnyt tekemään. Aivan uskomattoman kankea ja hidas ihan millä tahansa chemillä. Hienot statsit paperilla, mutta tuntuu olevan ihan normi kultakortti käytännössä.
 
Toivottavasti et kerinnyt tekemään. Aivan uskomattoman kankea ja hidas ihan millä tahansa chemillä. Hienot statsit paperilla, mutta tuntuu olevan ihan normi kultakortti käytännössä.
Ei näköjään tarvi miettiä sen tekemistä sit. Klubi kyl muutenkin tällä hetkellä aivan tyhjä turhista korteista ku tekasin ton Salahin loppuun.


Screenshot_20211119-182349~2.png
 
Mulla on kyllä loistava ajoitus ostaa noita vähän kalliimpia kortteja. Eilen illalla ajattelin olevan hyvä kohta ostaa Jota, kun hinta tippui 450k tietämille. No yön aikana taas uusi crash ja tappiota liki 100k.
 
Ootko kerenny testaamaa? Moni sanonu et aika geneerisen tuntuinen ja vähän kankea.

Itellä vähän harkinnassa pitäiskö tehdä. Statsit ja linkit ois kovat, mutta skippaan jos se on ihan fraud ingame.
Tässä hyvä sääntö.. jos peruskortti on paska niin silloin kaikki muutkin versiot on samaa kökklä. Jos niffi on hyvä tai käyttökelpoinen niin spessu on hyvä.
 
Tässä hyvä sääntö.. jos peruskortti on paska niin silloin kaikki muutkin versiot on samaa kökklä. Jos niffi on hyvä tai käyttökelpoinen niin spessu on hyvä.
Tuo on kyllä totta. Parhaiten huomaa totsin aikaan kun jotkut kiinan / saudi liigan pelaajat saa spessuja huikeilla statseilla ja pelissä ihan surkeita.

Potm Salah on ihan uskomaton ensitestien perusteella ja kävi ihan hyvä tuuri et tuli tehtyä se loppuun asti vaikka joutu pelaajia ostamaankin. Nyt futbinin mukaan tuo sbc hinta noussut jo melkein 200k siitä kun tein.
 
800k kolikoita, mutta mitään ei uskalla ostaa jos hinnat putoaa vielä. Nyt ois ensimmäisen kerran futissa mahdollisuus ostaa Messi tai Ronaldo. Hiemän kolikot polttelee taskussa
 
800k kolikoita, mutta mitään ei uskalla ostaa jos hinnat putoaa vielä. Nyt ois ensimmäisen kerran futissa mahdollisuus ostaa Messi tai Ronaldo. Hiemän kolikot polttelee taskussa
Del Piero 87 irtoaa tällä hetkellä 750-800k ja hinta nousee taatusti black fridayn jälkeen vähintään 900k nurkille. Näin on mennyt joka vuonna DLP:n kanssa. Hyvä sijoitus(tai saa ainakin omansa takaisin) ja ei kalpene juurikaan Rollelle tai Messille, päinvastoin.

Kaka 87 on toinen jonka hinta nousee paniikkien jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Primet tulee pakkoihin ni veikkaan kyl et tippuu nuo baset / midit vielä, mut vaikee tosta on sanoa. Ainut mikä on varmaa ni kultakortit tiputtaa arvoaan kokoajan tasaisesti.

Toty tulee ni Messi, Neymar, CR7 fodder hinnoissa. :D
 
Tässä hyvä sääntö.. jos peruskortti on paska niin silloin kaikki muutkin versiot on samaa kökklä. Jos niffi on hyvä tai käyttökelpoinen niin spessu on hyvä.
Jep. Toi parejo on itselle vähän sellainen että oon pelannut sillä kohta sata peliä enkä tiedä vieläkään onko se hyvä vai huono.

Nyt kun sain taas pelin toimiin 4222 formalla ja mietin miksi peli sakkaa. Huomasin taas että mä tarvitsen toisen ST:n mikä osaa syöttää myös. Heitin inakin penkille ja morata + fekir toimii. Moratalla pelasin eilen 8 peliä ja se teki 22 maalia 3 divarissa tosin olen tällä hetkellä. Se on muuten hyvä kortti mutta sillä on joku kauhea halu tippua aina välillä puolustamaan liikaa. Bamba on itsellä kentällä ja se on aivan tuhnu koko kortti. Mutta ei oikein ole ketään muuta fiksua sen paikalle kun ei ole rahaa Neymariin. Corona on aivan pirun hyvä kortti, mutta sen linkkaaminen manafalla tuntuisi typerältä kun mulla on untrade Hakimi.

Pieni sana maalivahdeista. Mitä helvettiä niille on tapahtunut. Donnarumma päästää joka pelissä pari ihan typerää maalia että se vaan kaatuu kyljelleen ja se on siinä.

Mutta Verran on ehdottomasti pelin paras kortti mitä olen käyttänyt kun opin käyttämään sitä. Sen pallonhallinta ja katkot on ihan maagisia. Syötöt on priimaa ja shadow antaa tarpeeksi pacea koska sen acceleration on valmiina ihan ok.
 
30 pakkaa jemmassa + suurin osa flash sbc.tä tehtynä... eikä mitään pakoista.

+85 sbc pettymyksen jälkeen avasin 7,5k päkin ja sieltä hero Abedi Pele.


Screenshot_20211126-204942_Companion.jpg

Nyt olis 1,2 milliä mutta ei mitään mihin ne käyttäisi kun tiimi toimii kuin junan vessa.
 
30 pakkaa jemmassa + suurin osa flash sbc.tä tehtynä... eikä mitään pakoista.

+85 sbc pettymyksen jälkeen avasin 7,5k päkin ja sieltä hero Abedi Pele.


Näytä liitetiedosto 7718

Nyt olis 1,2 milliä mutta ei mitään mihin ne käyttäisi kun tiimi toimii kuin junan vessa.
Joillekin ne kalliit nostot vaan napsuu.

+ 50 pakkaa auki ja paras kortti oli Mats hummels. Sain tosin tehtyä näillä käytännössä sen verran profittia että sain ostettua promokortin yöllä sniputettuna 28k ja tein benzeman käytännössä ilmaiseksi. Rahaa taitaa olla 300k mutta ei oo mitään mitä sillä saisi mikä parantaisi.
 
Onko kukaan tehny tuota Benzemaa? Jos on niin kertokaa minkälainen lappu se on pelissä ja kannattaako tehdä.
 
Ylös Bottom