Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 22 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kolmannesta mid icon pakasta Moore ja kirsikkana kakun päälle Pandev - Benzema - Eduard pikki. 350 uppia ja saldona yksi sininen Mendy.

Muuten totyn saldo ihan hyvä Hakimi, Donnarumma, Mendy 2x Insigne ja 2x Bonucci.
 
Surkea.. Yks pelin parhaista korteista!

5 peliä pelannu ja aloitus potkun jälkeen Rushia näkynyt. Vaikka koittanut saada sen peliin mukaan. Pitää tänään testata lisää... tällä hetkellä Rush näyttää kuitenkin tippuvan nokkimisjärjestyksessä melko alas..
 
Se ois klubi tyhjä ja viimeisillä uppi pakoilla nous toty Dias.

upgrade saldo:
toty dias
hm rudiger
hm walker
hm mendy x3
hm david

Sit tuli cräftättyä uppi fodderilla varane, kane ja 2x mid icon pack joista tuli rush ja guardiola..

Nyt ois klubissa sit kolme aivan top tier topparia ja pakko varmaan pelata 3atb tai sit kokeilla taipuisko tuo dias pelaamaan stay back cdm:nä.

Screenshot_20220203-205943~2.png
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo tullu totyjä. Mutta pullailin muuten. Mid iconista tuli Figo, oon tykännyt kortista.
 

Liitetiedostot

  • 17ec0f417e165-screenshotUrl.jpg
    17ec0f417e165-screenshotUrl.jpg
    435,5 KB · Lukukerrat: 20
  • 17eb6eb74d450-screenshotUrl.jpg
    17eb6eb74d450-screenshotUrl.jpg
    317,9 KB · Lukukerrat: 20
Täällä tipahti neljännestä mid ikoni pakasta joku hollantilainen pörröpää..

Toty viikon saldo sillä aloitin avaaman pakat vasta viime lauantaina.

Upgrade joku 500 tehtynä ja niistä kaksi sinistä.

Toty Hakimi
Hm Mendy

Muista pakoista.

Toty Hakimi
Toty Donnarumma
Hm Insigne x 3
Hm Bonucci x 3
Hm Mendy x 4
Hm David

Ikoni sbc.eet.

Mid Gullit
Mid Petit
Mid Essien
Mid Rush
Mid Moore.

Sbc Varane tuli kanssa tehtyä.

Totyyn lähdin 2,3 millillä ja nyt on 50k, mutta ei voi tällä kertaa valittaa.

Screenshot_20220204-142037_Companion.jpg
 
5 peliä pelannu ja aloitus potkun jälkeen Rushia näkynyt. Vaikka koittanut saada sen peliin mukaan. Pitää tänään testata lisää... tällä hetkellä Rush näyttää kuitenkin tippuvan nokkimisjärjestyksessä melko alas..
87 Rush: 113 peliä/204 maalia ja uus 91 Rush 3 peliä/10 maalia. Hunter kortti molemmilla ja 4-2-4 taktiikka.
 
Aikas mukava nosto :cool:
Tuli Hollanti näkyviin niin kelasin kaikki huonot vaihtoehdot, cm tuli niin olin varma että Seedorf... todella yllättynyt ja ihan yhtä hyvä kun prime jolla aiemmin pelannu. Se vaan on spesiaali.

Nyt en tarvii kun Messin iffin niin tämä vuosi on paketissa. Di Maria ei ole cammi minun makuun mutta pakko nyt käyttää.
 
87 Rush: 113 peliä/204 maalia ja uus 91 Rush 3 peliä/10 maalia. Hunter kortti molemmilla ja 4-2-4 taktiikka.
Missä divarissa sinä tuommoset maalimäärät oot paukuttanu 113:sta peliin? Minä oon pitäny korttia kovana, jos sillä on saanu sataan peliin tehtyä maali per peli ykkösessä/elitessä :D
 
Missä divarissa sinä tuommoset maalimäärät oot paukuttanu 113:sta peliin? Minä oon pitäny korttia kovana, jos sillä on saanu sataan peliin tehtyä maali per peli ykkösessä/elitessä :D
Tietääkseni pelissä on muutakin kuin divarit.. Ei tuolla eritelty erikseen, että missä. Sanottiin, että pelaaja on paska. Ja kyllä tällä pelaajalla osuu divareissakin, mutta en oo hirveästi niitä pelannut. Tekee oikea aikaisia juoksuja ja viimeistelee boksista, kuin sen ulkopuoleltakin.
 
Tietääkseni pelissä on muutakin kuin divarit.. Ei tuolla eritelty erikseen, että missä. Sanottiin, että pelaaja on paska. Ja kyllä tällä pelaajalla osuu divareissakin, mutta en oo hirveästi niitä pelannut. Tekee oikea aikaisia juoksuja ja viimeistelee boksista, kuin sen ulkopuoleltakin.
No, sanotaanko näin, että sb:ssä Rush saattaa olla hyväkin. Pelien koventuessa ei edes keskinkertainen.
 
No, sanotaanko näin, että sb:ssä Rush saattaa olla hyväkin. Pelien koventuessa ei edes keskinkertainen.
Varmaan riippuu omasta pelityylistä, taktiikasta, muista joukkueen pelaajista jne.. Kyllä minä tiedän, että valtaosa pelaa näillä 99 pace ukoilla ja pelkkää pystysyöttöä. Itsellä kun ei oo ideakaan lähteä polttamaan hermojaan edes Rivalsiin. Joskus oon kokeillut, mutta kun pelit ovat maalintekokilpailuita ja päättyvät tyyliin 6-5. Mieluummin pelaan SB:tä ja rakennan joukkuetta. Sitten kunhan se tosi iso kala tulee pakasta, niin ihan vittuillessaan ostan kaikki meta ukot mitä löytyy. Sen jälkeen voi käydä juoksemassa tätä munaravia kilpaa
 
Varmaan riippuu omasta pelityylistä, taktiikasta, muista joukkueen pelaajista jne.. Kyllä minä tiedän, että valtaosa pelaa näillä 99 pace ukoilla ja pelkkää pystysyöttöä. Itsellä kun ei oo ideakaan lähteä polttamaan hermojaan edes Rivalsiin. Joskus oon kokeillut, mutta kun pelit ovat maalintekokilpailuita ja päättyvät tyyliin 6-5. Mieluummin pelaan SB:tä ja rakennan joukkuetta. Sitten kunhan se tosi iso kala tulee pakasta, niin ihan vittuillessaan ostan kaikki meta ukot mitä löytyy. Sen jälkeen voi käydä juoksemassa tätä munaravia kilpaa

Kyse online peleistä.. ei tässä pysty squad battlen perusteella ketään arvioimaan. Onko ne tehokkaita vai ei. Rush nyt vaan sattuu olemaan online puolella tuhnu joka ei tehnyt viiteen peliin mitään. Penkillä oleva CR7 takoo 1+1 tehoilla pelistä toiseen niin en oikein tiedä miksi käyttäisin Rushia muuhun kun johonkin sbc.een täytteeksi. Toty Lewa takoi ensimmäiseen peliin 3+1 joka menee heittämällä Rushin ohi.
 
Täällä tipahti neljännestä mid ikoni pakasta joku hollantilainen pörröpää..

Toty viikon saldo sillä aloitin avaaman pakat vasta viime lauantaina.

Upgrade joku 500 tehtynä ja niistä kaksi sinistä.

Toty Hakimi
Hm Mendy

Muista pakoista.

Toty Hakimi
Toty Donnarumma
Hm Insigne x 3
Hm Bonucci x 3
Hm Mendy x 4
Hm David

Ikoni sbc.eet.

Mid Gullit
Mid Petit
Mid Essien
Mid Rush
Mid Moore.

Sbc Varane tuli kanssa tehtyä.

Totyyn lähdin 2,3 millillä ja nyt on 50k, mutta ei voi tällä kertaa valittaa.

Näytä liitetiedosto 8113
Todella näyttävä ja kovanoloinen squad! Itsellä tuo Chiesa päkättynä untradena, miten sulla toiminut? Statsit näyttää kovilta mutta IG ei todellakaan tuntunut siltä, täytyy miettiä vielä jos joskus antaisi mahollisuuden.

Oon myös miettinyt IF Neymarin ostoa, Ney itelle aina spesiaali ja ei tuo normikulta enää oikeen nappaa niin haluisin kuulla miten sulla tuo toiminut?
 
Todella näyttävä ja kovanoloinen squad! Itsellä tuo Chiesa päkättynä untradena, miten sulla toiminut? Statsit näyttää kovilta mutta IG ei todellakaan tuntunut siltä, täytyy miettiä vielä jos joskus antaisi mahollisuuden.

Oon myös miettinyt IF Neymarin ostoa, Ney itelle aina spesiaali ja ei tuo normikulta enää oikeen nappaa niin haluisin kuulla miten sulla tuo toiminut?
Chiesa osoittautui melko tuhnuksi reilussa kymmenessä pelissä. Tosi nopea ja näppärä mutta ei ollut mikään tehokone. Johtuu varmaan siitä että tottunut isompaan ukkoon Neymarin rinnalla. Päivitin yöllä toty Lewan sen tilalle. Nyt toimii.

Mid Petit tuli Kanten tilalle ja oli todella mukava yllätys. Toi kokoa lisää ja syötötkin toimii pikkuisen paremmin kun Kantella.

If Neymar on mulla oikeana hyökkääjänä ja on siinä aivan maaginen. Jos ei viimeistele itse niin syöttää. Driblaus on spesiaali niin sillä on helppo pyöriä ja hyöriä. En tiedä miten iso ero niffin ja iffin välillä on kun en ole tänä vuonna niffiä kokeillut. Sen verran kortista tykkään että se pysyy tuossa tämän fifan loppuun. Online puolella statsit 161 peliä 176+90
 
Chiesa osoittautui melko tuhnuksi reilussa kymmenessä pelissä. Tosi nopea ja näppärä mutta ei ollut mikään tehokone. Johtuu varmaan siitä että tottunut isompaan ukkoon Neymarin rinnalla. Päivitin yöllä toty Lewan sen tilalle. Nyt toimii.

Mid Petit tuli Kanten tilalle ja oli todella mukava yllätys. Toi kokoa lisää ja syötötkin toimii pikkuisen paremmin kun Kantella.

If Neymar on mulla oikeana hyökkääjänä ja on siinä aivan maaginen. Jos ei viimeistele itse niin syöttää. Driblaus on spesiaali niin sillä on helppo pyöriä ja hyöriä. En tiedä miten iso ero niffin ja iffin välillä on kun en ole tänä vuonna niffiä kokeillut. Sen verran kortista tykkään että se pysyy tuossa tämän fifan loppuun. Online puolella statsit 161 peliä 176+90
Hyvät tehot Ney laittanut, pakko se on varmaan napata, on se sen verran spessu… Pientä pähkinää purtavaksi kun löytyy hyökkäyksestä untradeina: TOTY Lewa, bby Pele, MID Best, HM Salah, POTM Vini, Messi… Kait se on laitettava Ney-Lewa kärkeen ja Pele Salah laidoille, ongelmana vaan etten saa noita laitureita oikeen mukaan peliin, ei tunnu hyvältä tuhlata 4m arvosta ukkoja laidoilla.
 
Ylös Bottom