Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4

XShava

KonsoliFIN Alumni
Hei

Vähän meinasi mennä tämä ohi, ilman Lebe80 vinkkiä. Eli Betaa olisi PS4 -versiolle tarjolla. Tässä talvilomaa vielä tämä päivä, niin onko tätä betaa joku pelailemassa. Voisi latailla ja liittyä mukaan.

Kertokaahan mistä päin aloittelitte, niin päästään kaikki halukkaat samaan paikkaan. Tai aloitetaan kaikki yhtäaikaa tänään. Ei muuta kun joukolla kaikki PS4 pelaajat mukaan.

PS: Betan saa latautumaan täältä: https://store.sonyentertainmentnetw...eeta/cid=EP0082-CUSA00455_00-B000000000000951

Serverinä: Beta_3
Kaupungi: Ul’dah (Valitaan joku näistä kolmesta hahmo luokasta, niin kaupungi tulee oikein: Gladiator, Pugilist tai Thaumaturge


Mukana:

  1. XShava -> Gladiator
  2. ZekeDope
  3. HuttuFIN
  4. JujZe
  5. Timo-T-
  6. ari342
  7. Nisu
  8. maagiset -> Gladiator
  9. Rixa -> Thamaturge
  10. smiauu666 -> Thaumaturge
  11. Gameskeeper -> Thaumaturge
  12. Ukkosenjumala -> Marauder(City Limsa Lominsa)
  13. Azerach
  14. SmKettu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Eikö tuo vasta huomenna ala. Ainakin 22. päivä näytti storessa olevan. Vaikka ei nämä final fantasyt ole oikein iskenyt niin betaa voisi koittaa.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Eikö tuo vasta huomenna ala. Ainakin 22. päivä näytti storessa olevan. Vaikka ei nämä final fantasyt ole oikein iskenyt niin betaa voisi koittaa.

Heh, lukemisen ymmärtäminen ei aina ole minun juttu :( Luin että alkoi eilen ja loppuu huomenna :) No aina parempi, eli huomenna aloitus. Alkaakohan jo puolenyön jälkeen?

Joku, joka on PC/PS3 palaillut, voisi kertoa mistä aloitettaisiin. Näin oltaisiin kaikki samassa mestassa.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Mä oon tulossa testaamaan, latasin betan eilen ja nyt vaan ootellaan lauantaita :)
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Olen pelaillut PC versiota sen verran että sain hahmon tappilevelille, sitten lopuikin peliaika.

Voisin toki aloitella uudestaan ja pelailla teidän kanssa :)
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Olen pelaillut PC versiota sen verran että sain hahmon tappilevelille, sitten lopuikin peliaika.

Voisin toki aloitella uudestaan ja pelailla teidän kanssa :)

Mukaan vaan ihmeessä :) Voisit päättää kokeneena, mistä aloitellaan (Mitä kaikkia valintoja pitää tehdä samoin, että päädytään samaan paikkaan), että ollaan kaikki samassa paikassa jo heti alussa. Beta alkanee huomenna kello 10:00, jos oikein tulkitsin tuon viestin. Kannattaa tosiaan etukäteen käynnistää, luoda tunnukset jne. Ottaa vielä tuon storesta ladatun paketin lisäksi päivityksen.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Betaan voi tosiaan jo nyt tehdä tunnukset ja antaa pelin ladata kaikki first time patsit sun muut, katotaan miten pitkälle toi antaa mun mennä, tuolla se ruksuttaa menemään parasta aikaa :)

Sign up -ruutu on vaan älyttömän pieni, hankala nähdä tekstiä. Toivottavasti itse peli kuitenkin pyörii täydeltä ruudulta.

Tuosta aloituspaikasta olen saanut sellaisen käsityksen että se määräytyy sen mukaan minkä otat ensimmäiseksi ammatiksesi? Voi olla että useampi luokka aloittaa samasta paikasta, mutta eiköhä se ole helppoa saada kööri kokoon huolimatta aloitusmestasta.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Latasin ton kanssa jo eilen. Täytyykin mennä kohta tekemään tunnukset yms. Itse peliä en todennäköisesti tule ostaan, mutta mukava se on päästä testaamaan tätä.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Joo, oon kans vielä kahden vaiheilla tän ostamisen suhteen. Vois hankkia joko tän tai ES Onlinen, molempia ei voi ottaa kuukausimaksujen takia, mutta, katsotaan miten tämä iskee.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Juuri tuo itselläkin syynä. Todennäköisesti tulee hommattua ESO, joten yksi kuukausimaksullinen peli riittää.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

10 aamulla pitäisi aueta. Tosin siellä luki February 22nd 2013, eli vuosi sitten :)
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Tuosta aloituspaikasta olen saanut sellaisen käsityksen että se määräytyy sen mukaan minkä otat ensimmäiseksi ammatiksesi? Voi olla että useampi luokka aloittaa samasta paikasta, mutta eiköhä se ole helppoa saada kööri kokoon huolimatta aloitusmestasta.

Kyllä se nopeuttaa, että ollaan samassa paikassa. Ei sitä paikkaa heikoilla hahmoilla lähdetä kovin nopeasti vaihtamaan. Minimi, samalla servulla...
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Laitoin itsekin tän latautumaan. Saapi vaan nähdä, että missä vaiheessa kerkeää sitten ihan oikeasti kokeilemaan. Ilmoittaudun kuitenkin varauksella mukaan kekkereihin.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Täällä menee lataukseen yön yli aamuksi valmiiksi. Joten mukana ollaan omalla vaatimattomalla panoksella.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

vois kans tulla mukaan oon ps3 pelannyt tätä nyt ps4
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Kyllä se nopeuttaa, että ollaan samassa paikassa. Ei sitä paikkaa heikoilla hahmoilla lähdetä kovin nopeasti vaihtamaan. Minimi, samalla servulla...

Noo, katotaan miten toi lähtee rullaamaan. Tollasissa peleissä yleensä tehdään se kaveriporukkapelailu helpoksi, huolimatta siitä mistä kukin aloittaa :)

Tossa on noi aloituskaupungit, ja ne määräytyy sen mukaan minkä otat sun hahmon luokaksi:

Gridania: Archer, Conjurer and Lancer.
Limsa Lominsa: Marauder, Arcanist.
U’dah: Gladiator, Pugilist, Thaumaturge.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Mukana ollaan.

Eilen latasin Betan, nyt aamulla käynnistin ensimmäisen kerran (varmistuakseni että kaikki on ok).

No mitä vielä alkoi operaatio tihrustus. 55" Sqeenix päättänyt käyttää noin kolmasosan ruudusta tuohon kirjautumisnäkymään. Reilu puolituntia tässä meni säätäessä, nyt on kaikki valmiina odottamassa "Play" napin aukeamista :).
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

mukana! omituinen veto että aloituspaikat valikoituu classin eikä rodun mukaan
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Noo, katotaan miten toi lähtee rullaamaan. Tollasissa peleissä yleensä tehdään se kaveriporukkapelailu helpoksi, huolimatta siitä mistä kukin aloittaa :)

Tälläisen löysin, tiedä missä vaiheessa on mahdollista vaihtaa.

For a character under level 15, nothing much. Different “Guilds” are located in different cities. But you cannot visit them until you have an airship pass. Ideally, you want to get the recommended crafting and gathering classes as soon as you can.

Otetaan Gridania tai Ul’dah aloitukseksi. Mutta kumpi. Serverikin pitää päättää. Eilen niitä oli neljä, nyt niitä on paljon listassa tällä hetkellä.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

u`dah!! mage suunnitteilla jo
 
Ylös Bottom