Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4

Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Ja sitten jatkuu ja serverinä Zodiark

Tein Zodiarkille KonsoliFIN-linkshellin. Pistäkää viestiä tai kaverikutsua mulle, niin lisäilen sakkia. Linkshell on tommonen pelin sisäinen yksityinen jutustelukanava vähän IRC:n tyyliin. Vaatii tosiaan kutsun, joten XShava vois illallä käydä sen verran linjoilla, niin annan adminoikeuksia. Saa joku muukin lähettää noita kutsuja.
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Tein Zodiarkille KonsoliFIN-linkshellin. Pistäkää viestiä tai kaverikutsua mulle, niin lisäilen sakkia. Linkshell on tommonen pelin sisäinen yksityinen jutustelukanava vähän IRC:n tyyliin. Vaatii tosiaan kutsun, joten XShava vois illallä käydä sen verran linjoilla, niin annan adminoikeuksia. Saa joku muukin lähettää noita kutsuja.

Haku tuntuu taas tökkivän, enkä haku tuo tulosta. Oman hahmoni nimi Xshava Kaatapoh
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Ekaksi; tietohallinto eiku siis ylläpito voisi ottaa ketjun nimestä beetan pois. KTHXBYE.

Toiseksi, Free Company eli kiltasäätöä. Mikä on pelaajien tilanne? Itse en ole vielä mitään päätöksiä tehnyt, mutta Xhsava ja HideoMiyamoto ilmeisesti ovat liittyneen Zodiarkilla Scions of Eorzeaan. Värväävät tällä hetkellä kaiken ja kaikki plus ovat multiserver-kilta, joka itselle ei oikein tullu hyvältä ajatukselta.

Free Companyn suhteen varmaan nyt alkuun passailen. Mites muut?
 
Vastaus: FINAL FANTASY® XIV: A Realm Reborn™ PlayStation®4 -beeta

Ei näytä ketju olevan enää julkaisun jälkeen oikein voimissaan. Muutan tuon ketjun nimen tässä kuitenkin, jos saataisiin tänne vielä elämää ja turinointia pelin tiimoilta. Pitäisi varmaan itsekin hankkia tämä, vaikka betan pelaaminen jäikin hieman liian vähäiselle huomiolle.

Sen verran täytyy vielä todeta, että kipinä tämän hankkimiselle lähti osittain Ukkosenjumalan blogahduksista. Hyvää settiä. :)
 
Ylös Bottom