Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Foorumi vihun hallinnassa

Luckyman

Well-Known Member
Kaikki ilman vanhoja evästeitä tehdyt Google haut tälle foorumille ohjautuu myfilestore.com.. testasin usealla laitteella.
 
Vastaus: Foorumi vihun hallinnassa

Kaikki ilman vanhoja evästeitä tehdyt Google haut tälle foorumille ohjautuu myfilestore.com.. testasin usealla laitteella.
Kiitos ilmoituksesta. Sain toistumaan ilmiön myös työkoneellani. Tutkitaan.
 
Vastaus: Foorumi vihun hallinnassa

Ongelman syy paikallistettu, ja VbSEO asennettu uudelleen. Nyt pitäisi Googlesta tulevat linkit johtaa normaalisti perille.

Kiitos vielä kerran ilmoituksesta. :)
 
Vastaus: Foorumi vihun hallinnassa

Laitoin tämän viestin bugiketjuun, mutta laitetaan myös tänne, koska tämän ketjun otsikko sopii paremmin.

Käytin foorumin hakua, kun etsin tietoa onko Epic Mickey 2:sta tehty ketju. Sitten kun klikkasin erästä hakutulosta niin kone ohjasi tinyurl4 . info sivulle, joka näytti epäilyttävältä. Kun menin pois sivulta ja klikkasin linkkiä uudelleen niin linkki toimi normaalisti. Mietin että mikä tätä mun konetta vaivaa, miten Linux kone tarkastetaan virusten varalta. Sitten löysin netistä infoa, että on olemassa vBulletin foorumivirus, joka aiheuttaa satunnaisia uudelleenohjauksia Google hausta. Noissa linkeissä on lisätietoa.
https://www.vbulletin.com/forum/showthread.php/395525-The-forum-redirect-to-tinyurl4-info
How to remove Google / Yahoo redirection virus or malware from your website
 
Vastaus: Foorumi vihun hallinnassa

Sitten kun klikkasin erästä hakutulosta niin kone ohjasi tinyurl4 . info sivulle, joka näytti epäilyttävältä. Kun menin pois sivulta ja klikkasin linkkiä uudelleen niin linkki toimi normaalisti.

Sama tapahtui täällä, myös Googlesta haku.
 
Google haut menee satunnaisesti näköjään tuonne. Sama ongelma kun minkä takia tämä ketju perustettu, mut kohde linkki eri. Kiitos JTahti tuosta linkistä tosiaan. Tutkimme ja hutkimme kun koodarit heräilee.
 
Vastaus: Foorumi vihun hallinnassa

Onkohan muille sattunut vastaavaa että avast herjaa että tällä sivustolla olisi JS:ScriptXE-inf? Ainakin jokaisen eston perässä on [Embended: DeanEdwards]. Tuo vaihtelee sillä toissa päivänä en päässyt NFS Run aiheen toiselle sivulle ja tänään pääsin. Olisikohan joki mainos mikä aiheuttaa tuon?
 
Vastaus: Foorumi vihun hallinnassa

Onkohan muille sattunut vastaavaa että avast herjaa että tällä sivustolla olisi JS:ScriptXE-inf? Ainakin jokaisen eston perässä on [Embended: DeanEdwards]. Tuo vaihtelee sillä toissa päivänä en päässyt NFS Run aiheen toiselle sivulle ja tänään pääsin. Olisikohan joki mainos mikä aiheuttaa tuon?

Jep, aina välillä tulee ilmoitus, että on estetty JS:ScriptXE-inf [Trj]
 
Vastaus: Foorumi vihun hallinnassa

Jep, aina välillä tulee ilmoitus, että on estetty JS:ScriptXE-inf [Trj]
Niin näyttää taas tekevän. Sama tapahtui heinäkuussa. Asiasta on ilmoitettu eteenpäin teknisemmille ihmisille.

Pahoittelemme.
 
Vastaus: Foorumi vihun hallinnassa

vBSEO nyt poistettu ja asennettu uudelleen. Minulle oli viime muokkauksesta jäänyt config -tiedosto auki, niin tuosta pääsee sisälle muuttamaan vbseoa -> tuloksena googlen haut ampuu satunnaisesti muualle.

Nyt googlen haut pitäisi jälleen toimia ja tuoda sivuille. Sekä tuota JS:ScriptXE-inf [Trj] ei pitäisi esiiintyä.

Ilmitelkaa toimiiko google + tuleeko tuota JS:ScriptXE-inf [Trj] vielä.

Niin ja config -lukittu.
 
Vastaus: Foorumi vihun hallinnassa

Mulla ainakin toimii nyt ihan mainiosti kaikki. Kiva päästä tänne foorumeille jäseneksi, oon jo jonkin aikaa lurkkaillu mut nyt vasta uskalsin liittyä!:)
 
Vastaus: Foorumi vihun hallinnassa

Mulla ainakin toimii nyt ihan mainiosti kaikki. Kiva päästä tänne foorumeille jäseneksi, oon jo jonkin aikaa lurkkaillu mut nyt vasta uskalsin liittyä!:)
Terve tuloa. Tuosta tapauksestahan on 4 vuotta aikaa, joten ei ole enää ns. tilanne päällä. :)
 
Ylös Bottom